وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین خانمی که در خواب آشپزی میکند! (عکس)

عجیب ترین خانمی که در خواب آشپزی میکند! (عکس)

خواب در حالی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است مشکلاتی نیز گاهی به سراغش می روند. خوابگردی، صحبت در خواب، خرو پف از عادی ترین مشکلات خواب هستند. به گزارش ایران ناز، "لسلی کاساک" خانم 55 ساله انگلیسی است که  به یکی از عجیبترین بیماری های خواب مبتلا شده است. او در خواب راه می رود و برای خودش آشپزی می کند.

همه ما از یک خوراکی در آخر شب استقبال می کنیم ولی خانم کاساک به نظر علاقه بسیار زیادی به این وعده آخر شب دارد به طوری که او شب ها نزدیک به 2500 کالری برای خودش غذا درست می کند و می خورد.

 

عجیب ترین خانمی که در خواب آشپزی میکند! (عکس)

 

این خانم که سه فرزند هم دارد می گوید هیچوقت در خواب نمی فهمد چه غذایی خورده بلکه باید صبح که برای جمع کردن پسماند آن به آشپزخانه می رود تمام خوراکی های خورده شده را چک کند.

نکته جالب در مورد خواب گردی این خانم اینجاست که او برای درست کردن غذاها برخی مواد ان را کاملا حرفه ای با چاقو خرد می کند سپس همه را در قابلمه میریزد و در زمان درست آن ها را می خورد.

پزشکان علت این خواب گردی را تنها مشکلاتی در قسمت خواب مغز او می دانند. این بخش اختلالاطی دارد که باعث خوابگردی می شود اما در مورد این خانم کمی پیچیده تر است.

به خاطر مشکل خواب گردی او تا به حال نزدیک به 10 کیلو اضافه وزن داشته است. این خانم مجبور است به جبران این مشکل روزها تنها به خوردن سالاد میوه قناعت کند.