وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عجیب ترین مواد غیر خوراکی که این افراد خورده اند

عجیب ترین مواد غیر خوراکی که این افراد خورده اند

عجیب ترین مواد غیر خوراکی که میخوریم چیست

 

شاید خواندن این مطلب برایتان عجیب باشد شاید هم برای خودتان اتفاق بی افتد تا حالا شده از کنار زیرسیگاری رد شوید و دلتان بخواهد خاکسترهای آن را بخورید؟ نه؟ ما هم نه، اما باور کنید یا نه، این اتفاق افتاده است! برخی افراد عادات غذایی عجیبی دارند که چندمورد از آن‌ها را با هم می‌خوانیم.

 

رنگ
برخی کودکان پیش دبستانی و دبستانی رنگ می‌خورند. اما باید بدانید که خوردن رنگ باعث مسمومیت سرب می‌شود که ممکن است منجر به آسیب غیرقابل جبران به مغز و کندd رشد جسمی و ذهنی کودکان شود. خوردن رنگ هم برای کودکان و هم بزرگسالان مضر است و در مواد جدی منجر به مرگ می‌شود.

 

صابون
یک دختر جوان ۱۹ ساله در دوران پراسترس زندگی خود هفته‌ای ۵ قالب صابون می‌خورد، بدون اینکه به علائم هشدار دهنده روی آن توجه کند! اما خوشبختانه رویکردش را تغییر داد و به دنبال راهی برای ترک اعتیادش گشت و از آن زمان دیگر صابون نخورده است.

 

گچ
یک زن ۲۲ ساله به نام کریستین عادت داشت در کودکی مخفیانه گچ بخورد. او اخیرا اعتیاد مخفیانه خود را با دوستان و خانواده اش در میان گذاشته و از آن‌ها هم خواسته این کار را امتحان کنند!

 

آهنربا
یک دختربچه نوپا، ۳۷ آهنربای کروی خورد و دچار دل درد شدیدی شد. وقتی خانواده اش او را به بیمارستان رساندند، متوجه شدند سه سوراخ در روده کوچک و یک سوراخ در معده اش ایجاد شده است. پزشکان بعد از دیدن عکس اشعه ایکس، ابتدا فکر کردند او یک دستبند خورده، اما در واقع آهنربا‌ها بودند که در شکم او به شکل حلقه در آمده بودند.

 

باتری
هر سال بیش از ۳۵۰۰ آمریکایی عمدا یا سهوا باتری می‌خورند! این کار باعث مشکلات جسمی جدی مثل نارسایی کلیوی و ورود جیوه باتری به جریان خون می‌شود؛ و اگر مدت زیادی در معده بماند، اسید‌های معده لایه بیرونی باتری را می‌پوساند و باعث مسمومیت جیوه می‌شود. به دلیل بیماری‌های متعدد ناشی از مصرف باتری، آنها اکنون طوری طراحی می‌شوند که نسبت به اسید مقاوم‌تر باشند.

 

شیشه
مردی از اوهایو به نام «جاش» کتابی در مورد خوردن شیشه خواند و تصمیم گرفت خودش این کار را امتحان کند. او در عرض ۴ سال، بیش از ۲۵۰ لامپ و ۱۰۰ بطری خورد. جاش می‌گوید از خوردن شیشه لذت می‌برد، اما اعتراف می‌کند که بیشتر از خوردن شیشه، معتاد توجهی شده که به خاطر این کار جلب می‌کند.

 

دستمال توالت
زنی اعتراف کرده که هر روز نصف رول دستمال توالت می‌خورد! او می‌گوید از حس تماس دستمال با زبانش لذت می‌برد و حتی به جای پاپ کورن با خودش دستمال به سینما می‌برد.

 

دستمال خشک کن
یک زن ۳۵ ساله عاشق بوی دستمال‌های خشک کن است. او نتوانسته در برابر این دستمال‌های خوشبو مقاومت کند و اعتیاد به خوردن آن‌ها را آغاز کرده است. او اکنون روزی ۸ دستمال می‌خورد و می‌گوید این کار به کاهش استرسش کمک می‌کند. اما مواد شیمیایی که باعث خوشبو شدن دستمال‌ها می‌شوند برای سلامتی خطرناک هستند.

 

شیشه پاک کن
زنی به نام کریستال، ۳۰ سال است که ۱۰ بار در روز شیشه پاک کن می‌خورد. بوی شیشه پاک کن از کودکی دهان او را آب می‌انداخته، بنابراین تصمیم می‌گیرد آن را امتحان کند و از این کار لذت می‌برد.

 

خاکستر سیگار
زنی به نام بیانکا از کودکی گل می‌خورده، اما میلش به خوردن چیز‌های غیرخوراکی به طرز عجیبی گسترش یافته و اکنون خاکستر سیگار می‌خورد! او به خوردن خاکستر عادت کرده ولی چون خودش سیگار نمی‌کشد، از خاکستر سیگار دیگران استفاده می‌کند.

 

کوسن
یک زن فلوریدایی به نام ادل عاشق خوردن کوسن مبل است! او تا به حال بیش از ۱۰۰ کیلوگرم کوسن خورده است!

 

اشیای فلزی مختلف
مردی از اتیوپی طی دو سال، بیش از ۷۰۰ گرم اشیای فلزی خورده است که شامل میخ، کلید، باتری بوده است. عجیب است که هیچکدام از میخ‌ها اندام‌های داخلی او را سوراخ نکرده و عمل جراحی اش موفقیت آمیز بوده است.

 

فنر تخت
برخی زندانیان ترجیح می‌دهند هرجا باشند جز در زندان، حتی بیمارستان! تعدادی از زندانیان کاررولینای شمالی اشیایی مثل فنر تخت خوردند تا چند روز هم که شده از زندان فرار کنند.

 

سکه
یک مرد فرانسوی ۶۲ ساله، طی یک دوره ۱۰ ساله، سکه‌هایی به ارزش ۶۵۰ دلار را بلعیده است. خانواده او گفتند که مرد سکه‌ها را از خانه مردم می‌دزدیده و با خوردن پس انداز می‌کرده است. اما درنهایت مجبور شده با عمل جراحی سکه‌ها را خارج کند که هزینه اش بسیار بیشتر از ارزش سکه‌هایی شده که خورده است.

 

قلوه سنگ
یک زن چینی بیش از ۲۰ قلوه سنگ را در دعوا با نامزدش خورد. او فکر می‌کرد که سنگ‌ها در نهایت دفع می‌شوند، اما این اتفاق نیفتاد، و مجبور شد تحت عمل جراحی قرار گیرد. اینکه او چرا فکر می‌کرد با خوردن قلوه سنگ در دعوا پیروز می‌شود خودش یک مساله است!

 

مسواک
یک زن ۲۴ ساله در حال مسواک زدن به طور اتفاقی مسواکش را قورت داد! او به بیمارستان رفت، اما اشعه ایکس مسواک را نشان نداد بنابراین پزشکان او را به خانه فرستادند. این زن روز بعد با درد شدید بیدار شد و دوباره به بیمارستان رفت تا آن را از معده اش خارج کنند.

 

کرم نواری
فرقی نمی‌کند که یک رژیم غذایی چقدر احمقانه باشد، همیشه یک نفر هست که امتحانش کند. رژیم کرم نواری شامل خوردن گوشت گاو آلوده به کرم نواری است! بعد از مدتی، فردی که رژیم گرفته با استفاده از دارو کرم‌ها را در بدنش می‌کشد.

 

سوسک و چنگال
زنی در حال تمیز کردن خانه اش بود که یک سوسک داخل دهانش پرید. در تلاش برای خارج کردن سوسک، چنگال هم در گلویش گیر کرد و ناخواسته آن را قورت داد. در نهایت چنگال را با جراحی از بدنش خارج کردند، اما سوسک هضم شده بود.

 

مو
پزشکان از شکم یک زن ۱۸ ساله شیکاگویی یک گلوله موی نیم کیلویی خارج کردند که بیش از ۴۰ سانتیمتر طول داشت. دختر اعتراف کرد که سال‌ها موهایش را می‌خورده و بعد از عمل این عادت را ترک کرده است.

 

خاکستر انسان
بیشتر ما تا لحظه مرگ خانواده‌مان را دوست داریم. یک زن ۲۶ ساله بعد از فوت همسرش، میخواست بقایای همسرش را در یک کوزه یادبود بریزد که مقداری از خاکستر روی دستش ریخت. او که نمی‌خواست به همسرش بی احترامی کند، تصمیم گرفت خاکستر را بخورد. این کار کوچک باعث شد به طعم خاکستر همسرش معتاد شود و هر روز از آن مصرف کند. این اعتیاد آنقدر شدید است که هرجا می‌رود کوزه را با خود می‌برد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره