وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

 

آنابل نام عروسکی مدل Raggedy-Ann است که یک مادر در سال 1970 برای دختر دانشجویش دُنا خرید. درست در همین جاست که رویدادهای وحشتناکی درباره این عروسک شروع می شود.فیلم ها و داستان های زیادی درباره آنابل ساخته شده است که یکی از این فیلم ها Conjuring است . با ایران ناز همراه باشبد

 

با دیدن فیلم Conjuring یک سوال به وجود می آید که آیا عروسک آنابل وجود دارد و اندازه عروسکی که در فیلم نشان داده شد شیطان ی است؟بله ، داستان عروسک آنابل این چنین آغاز می گردد که مادری یک عروسک از مغازه دست دوم فروشی برای دخترش که دانشجوی پرستاری بود به عنوان هدیه تولد خرید .

 

دختر که نامش دُنا بود عروسک را خیلی دوست داشت و در آپارتمان مشترک خود و دوستش آنجی نگهداری می کرد اما خیلی زود ماهیت عجیب عروسک برای آن ها آشکار گردید و اتفاقات عجیبی برای آن ها رخ داد.

 

عروسک آنابل در ابتدا کارهای کوچکی مانند تکان دادن دست هایش و افتادن از روی صندلی به زمین انجام می داد که دُنا و انجی می توانستند آن را توجیه کنند . اما کم کم این حرکات افزایش یافت تا جایی که این عروسک کارهایی انجام داد که از توجیه به دور بود و طولی نکشید که امور از کنترل خارج شد.

 

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

 

لو نزدیک ترین دوست دنا و آنجی نسبت به عروسک بدبین بود و حس می کرد این عروسک توسط روح تسخیر شده است اما آنجی و دنا به حرف های او گوش نمی دادند و می گفتند این فقط یک عروسک است.

 

تا اینکه داستان وحشتناک تر از تصورات دنا می شود . دنا و آنجی گاهی با جابه جایی وسایل خانه روبرو می شدند و گاهی نیز نامه های را با دست خط بچه گانه یافت می کردند یادداشت پیامی متفاوت داشت، ” به لو کمک کن ” و ” به ما کمک کن ” اما گمان نمی کردند کار عروسک باشد

 

تا روزی که دنا متوجه خون روی دست های عروسک شد ، عروسک در جای خود روی تخت قرار داشت اما لکه های قرمز روی دستهایش نظر دنا را جلب کرد او به طرف عروسک رفت و دریافت مایع قرمز رنگ از درون خودِ عروسک بیرون می آمد .

 

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

 

دیگر قضیه عروسک جدی شد و دخترها از یک مدیوم احضار کننده روح کمک گرفتند . مدیوم بعد از یک جلسه احضار روح به آن ها گفت جسد دختری به نام آنابل هیگینزدرزیرزمین آپارتمان آن ها دفن است . روح آنابل با دیدن عروسک به آن علاقه مند گردیده و آن را تسخیر نموده است.

 

دختران با شنیدن داستان آنابل دلشان به حال دختر مرده سوخت وتصمیم گرفتند که عروسک را نگه دارند اما داستان وحشت انگیزتری برای آنان اتفاق افتاد که مجبور شدند دوباره از کسی کمک بگیرند.

 

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

 

حملات وحشتناک عروسک شیطانی آنابل

روزی دوستشان لو به خانه آن ها آمده بود که شب از خوابی عمیق بیدار می شود اما توانایی حرکت نداشت ، لو به اطراف اتاق می نگرد اما چیزی نمی بیند، پایین را نگاه می کند و می بیند آنابل پایین پایش ایستاده،

 

عروسک به آرامی شروع به بالا رفتن از پایش می کند، از روی قفسه سینه اش می گذرد و بعد دست های عروسک دور گردن او قفل می شود و شروع به خفه کردنش می کند.

 

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

 

لو پس از این اتفاق از هوش می رود و روز بعد به هوش می آید و نمی داند که این اتفاق کابوس وحشتناک بوده یا در واقعیت برایش پیش آمده است اما روز بعد اتفاقی می افتد که او به وحشتناک بودن عروسک پی می برد.

 

هنگامی که لو در اتاق آنجی بود صداهایی از اتاق دنا شنید در حالی که دنا اصلا در خانه نبود . لو فکر می کند کسی بی اجازه وارد خانه شده اما متوجه می شود صدا مربوط به آنابل بوده است .

 

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

 

لو به اتاق دنا می رود و عروسک را به جای آنکه روی تخت ببیند روی صندلی می بیند . لو هنگامی که می خواهد به سمت عروسک برود ناگهان کل بدنش فلج می شود و احساس فلج در منطقه قفسه سینه اش افزایش می یابد.

 

لو به پایین پایش نگاه می کند و روی آن هفت اثر پنجه ، سه ضربه عمودی و چهار ضربه افقی می بیند . لو با وحشت به اطراف خود می نگرد اما هیچ کس را در آنجا نمی بیند و تنها چیزی که به ذهنش می رسد آنابل است.

 

عروسک آنابل و حقایق ترسناک آن (عکس)

 

آثار خراش روی بدن لو را همه می توانستند مشاهده نمایند اما این خراش ها در طی دو روز به شکل عجیبی خوب شد و دیگر اثری از آن باقی نماند در حالی که جای پنجه ها همگی داغ و سوزان بودند.

 

بار دیگر دختران به فکر چاره افتادند و این بار از یک کشیش به نام پدر هگان کمک گرفتند. اما این کشیش به آن ها گفت این موضوع مربوط به ارواح است و به قدرت بالاتری نیاز دارد.

 

آن ها با اِد و لورن که مانند شکارچیان ارواح تماس گرفتند و به این موضوع پی بردند عروسک روحی شیطانی و غیر انسانی دارد . این زوج اعلام نمودند که این عروسک تسخیر نشده اما توسط یک روح کنترل می شود زیرا اشیاء بی جان را نمی توان تسخیر کرد.

 

انتقال عروسک آنابل به موزه اد و لورن

اقدامات زوج وارن به موقع بود زیرا اگرکارهای آنابل ادامه داشت می توانست موجب مرگ یکی از اعضای آن خانه شود . این زوج معنویت فضای خانه را با کلمات بالا بردند که شامل هفت صفحه جملاتی بود که طبیعتی مثبت داشتند و مناع ورود شیطان به خانه می شدند.

 

آن ها عروسک آنابل را برای نگهداری به موزه خود بردند و برای جلوگیری از حملات عروسک آنابل روی آن آب مقدس ریختند زیرا این خانواده می گویند زمانی که عروسک را با خود بردند او اقدام به کشیدن ترمز ماشین و منحرف کردن فرمان آن نموده است اما وقتی روی آن آب مقدس ریخته و به نظر کارساز بوده است.

 

آیا داستان عروسک آنابل حقیقی است

عروسک آنابل حالا در موزه اِد و لورن وارِن داخل یک جعبه شیشه ای با هشدار ” باز نکنید ” نگهداری می شود و با عروسکی که در فیلم Annabelle:Creation وجود دارد خیلی متفاوت است، اما باید بدانید این ظاهر عروسک نیست که ترسناک است، بلکه آنچه درونش است که ترسناکش می کند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره