وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عروس کرجی بدست پدر شوهرش کشته شد

عروس کرجی بدست پدر شوهرش کشته شد

عروس کرجی بدست پدر شوهرش کشته شد

 

سر و صدای درگیری ها خبراز اتفاق شومی در آپارتمانی در کرج میداد . همسایه ها به پلیس آگاهی  خبر قتل عروس جوان بدست پدر شوهرش را  دادند. به گزارش ایران ناز زن جوان که مادر دو نوجوان بود بدست پدر شوهرش به قتل رسیده بود . ماجرا ازین قرار بود که پیرمرد که به عروس خود شک داشت او را با روسری خفه کرده و سپس متواری شده بود.

 

ظهر دیروز پلیس آگاهی شهر قدس استان تهران از کشته شدن عروسی 37 ساله توسط پدرشوهر 67 ساله اش باخبر شد؛ همسایه ها که بر اثر سر و صدا متوجه ماجرا شده بودند به پلیس آگاهی اطلاع دادند ولی پیرمرد بعد از کشتن عروسش به سرعت متواری شده بود.

 

یک منبع آگاه درباره جزئیات این قتل با اشاره به اینکه این عروس و شوهرش اختلافات زیادی داشتند، به خبرنگار ما در شهر قدس گفت:پلیس آگاهی شهر قدس در مدت چهار ساعت جستجو توانست پیرمرد قاتل را در مارلیک ملارد دستگیر کند، وی علت کشتن عروسش را این گونه توضیح داد که عروسم به اموال من نظر داشت.

 

وی اضافه کرد:یکی از همسایه ها نیز درباره این حادثه گفته است که پیرمرد عروسش را با شلنگ خفه کرده است در صورتی که خودش اعتراف کرده این عمل را با روسری انجام داده است.این منبع آگاه تصریح کرد:مقتول دو فرند 11 و 17 ساله دارد که درزمان وقوع قتل در منزل نبوده اند.

 

مطالب مرتبط:

 

قتل به خاطر خودکشی خواهر در برج زعفرانیه

 

قتل عام فجیع خانواده توسط زن تهرانی +تصاویر

 

قتل تاجر ایرانی در فیلیپین بدست دو ایرانی + عکس

 

جنجال قتل مدلینگ اردبیلی سونیا فتحی + عکس