وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عفونت وحشتناک این نوزاد بعد از بوسه (عکس)

عفونت وحشتناک این نوزاد بعد از بوسه (عکس)

عفونت وحشتناک این نوزاد بعد از بوسه

 

ابراز محبت به نوزاد هم راه و روش دارد ، زمانی که پزشک بارها هشدار می دهد تا برخی از تماس ها را با نوزاد نداشته باشید مطمئنا دلیلی مهم دارد.

 

تذکرات جدی و تاکیدات مکرر متخصصان برای خودداری از بوسیدن نوزاد به خصوص بوسیدن از لب و دهان مطمئنا دلیلی دارد و آن هم موردی نیست به جز حفظ سلامت نوزاد که به دلیل ناتوانی و ضعف بدنی اشت مستعد ابتلا به هر نوع بیماری است .

 

عفونت وحشتناک این نوزاد بعد از بوسه (عکس)

 

پیش از این چندین بار مرگ نوزادان و یا ابتلا به بیماری های خطرناک به دلیل بوسه گزارش شده است و چنین اتفاقی چندان جدید نیست ولی متاسفانه بازهم والدین در این مورد بی توجهی می کنند.

 

عفونت وحشتناک این نوزاد بعد از بوسه (عکس)

 

تصویری از وضعیت دردناک نوزاد بعد از بوسه و ابراز محبت مادرش

 

تصویر دلخراشی که در این بخش از ایران نازمشاهده می کنید متعلق به نوزاد 3 ماهه چینی است که به دلیل ابراز علاقه نادرست مادرش به این وضعیت دچار شده است و حالا در بیمارستانی واقع در شرق چین تحت مراقبت های ویژه بستری است.

 

نوزاد پسر 3 ماهه با زخم هایی که به سرعت تمام بدنش را پوشاند مادر جوان خود را نگران کرد و همین نگرانی باعث شد تا به سرعت به کلینیک نزدیک محل سکونشان مراجعه کنند ، پزشک با معاینه و تشخیص علائم تجویز کرد تا نوزاد را فورا به بیمارستان منتقل کنند چرا که شدت زخم های ایجاد شده روی بدن او نیاز به اجرای دوره درمان طولانی تری داشت و این درمان بایستی تحت مراقبت مداوم صورت میگرفت.

 

زخم هایی عمیق که حتی نگاه کردن به آنها به گفته ی پزشک دردناک بود به چه علت روی پوست نوزاد ایجاد شد؟
مقصر اصلی این زخم های دردناک ابراز علاقه ی اشتباه مادرش بود ، مادر جوانی که عادت داشت مدام از لبهای پسر تازه متولد شده اش ببوسد و علی رقم هشدارهای پزشک او به گفته ی خودش نمی توانست جلوی این روش ابراز علاقه ی خود را بگیرد و در نهایت موجب شد تا فرزندش مبتلا به “ویروس هرپس سیمپلکس” شود. به گفته ی پزشک این ویروس علاوه بر ایجاد زخم های پوستی شدید می تواند باعث آسیب به اندام های اصلی او شود.

 

طبق گزارشات خوشبختانه بیمارستان امکانات و تخصص درمان مناسب نوزاد را دارا بوده و طی روزهای گذشته وضعیت او بهبود قابل توجهی داشته است.

 

عفونت وحشتناک این نوزاد بعد از بوسه (عکس)