وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

علت اصلی حذف سید جلال حسینی از لیست تیم ملی

علت اصلی حذف سید جلال حسینی از لیست تیم ملی

علت اصلی حذف سید جلال حسینی از لیست تیم ملی

 

به گزارش ایران ناز , خط خوردن نام ستاره پرسپولیسی تیم ملی از لیست اعضای  اعزامی به ترکیه , باعث جنجال بسیاری شده است. فهرست ۲۴ نفره بازیکنان تیم ملی برای حضور در اردوی استانبول اعلام شد و بر اساس آن کی‌روش , سیدجلال حسینی را از اردوی تیم ملی کنار گذاشت.خط خوردن سیدجلال حسینی از لیست ۲۴ نفره اعزامی به ترکیه عجیب‌ترین تصمیم کارلوس کی‌روش بود که باعث شگفتی اهالی فوتبال شد.

 

به گزارش ایران ناز ,برخی‌ها بحث بالا رفتن سن و سال سیدجلال حسینی را پیش کشیدند و پایین آوردن میانگین سنی تیم ملی که نمی‌تواند درست باشد. کاپیتان پرسپولیس در همین سن و سال هم بهترین مدافع لیگ برتر (و شاید هم ایران در کنار مرتضی پورعلی‌گنجی) است.

 

علت اصلی حذف سید جلال حسینی از لیست تیم ملی

 

گمانه‌زنی‌های مختلفی در باب این موضوع انجام شد اما تازه‌ترین آن باعث تعجب خودمان هم شد. شنیدیم دلیل خط خوردن سیدجلال حسینی به بازی رفت پرسپولیس با الجزیره امارات برمی‌گردد. سیدجلال حسینی با وجود محرومیت و اینکه نمی‌توانست در امارات برای پرسپولیس بازی کند اما در کمال تعجب همگان همراه تیمش به دبی سفر کرد.

 

این در حالی بود که در همان زمان مرکز ‌PEK و کارلوس کی‌روش فقط میزبان 5،4 بازیکن ملی‌پوش بود. جالب‌ آنکه کی‌روش نسبت به این مسئله واکنشی نشان نداد. او سکوت کرد و شاهد ادامه داستان شد.

 

پرسپولیس در غیاب سیدجلال حسینی بازی رفت مقابل الجزیره امارات را ۳ بر ۲ باخت در حالی که سیدجلال یکی از تماشاگران این دیدار بود! در دیدار برگشت اما سیدجلال حسینی برای اثبات خود به سرمربی هلندی الجزیره در نقش سوپرمن ظاهر شد و در دقیقه ۸۹ دروازه حریف اماراتی را گشود تا پرسپولیس به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

 

بعد از این گل سیدجلال حسینی تبدیل به سوپرمن برانکو، بازیکنان و هواداران پرسپولیس شد.کاپیتان پرسپولیس محبوب بود و محبوب‌تر از قبل شد غافل از آنکه نمی‌دانست باعث دلخوری یک نفر دیگر شده است؛ کارلوس کی‌روش مردی که غیبت غیرموجه هیچ بازیکنی را ولو در تمرینات ریکاوری برنمی‌تابد.

 

مرد پرتغالی انتظار داشت سیدجلال حسینی محروم به جای سفر تفریحی به امارات به مرکز  PEK رفته و حداقل در کنار ملی‌پوشان باشد اما…حالا کارلوس کی‌روش آن رفتار را تلافی کرده و با خط زدن سیدجلال حسینی از لیست ۲۴ نفره اعزام به ترکیه همه را به شوک فرو برده است.

 

علت اصلی حذف سید جلال حسینی از لیست تیم ملی

 

البته کارولس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی، سیدجلال حسینی را در کنار حسین حسینی، وریا غفوری و کاوه رضایی در لیست انتظار جام جهانی روسیه قرار داده است که در صورت نیاز جانشین نفرات دیگر کند ولی کاپیتان پرسپولیس برای اینکه دومین جام جهانی خود را تجربه کند کار بس دشواری پیش رو دارد.

 

گفتنیست چند روز پیش کارلوس کی‌روش اسامی ۲۴ بازیکن تیم ملی فوتبال برای اردوی ترکیه را به شرح زیر اعلام کرد:

 

دروازه‌بان‌ها:

 

علیرضا بیرانوند، پرسپولیس

رشید مظاهری، ذوب آهن

امیر عابدزاده، ماریتیمو

 

مدافعان:

 

علی قلی زاده، سایپا

مجید حسینی، استقلال

میلاد محمدی، اخمت گروژنی

محمد خانزاده، پدیده

مرتضی پورعلی گنجی، السد

پژمان منتظری، استقلال

رامین رضاییان، اوستنده

روزبه چشمی، استقلال

 

بازیکنان میانی:

 

احسان حاج صفی، المپیاکوس

کریم انصاری فرد، المپیاکوس

مسعود شجاعی، آ اک آتن

مهدی ترابی، سایپا

امید ابراهیمی، استقلال

سعید عزت اللهی، روستوف

 

مهاجمان:

 

علیرضا جهانبخش، آلکمار

اشکان دژآگه، ناتینگهام

مهدی طارمی، الغرافه

رضا قوچان نژاد، هیرنفین

سامان قدوس، اوسترشوند

سردار آزمون، روبین کازان

وحید امیری، پرسپولیس

 

براساس اعلام فدراسیون فوتبال، سیدجلال حسینی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی در فهرست استندبای تیم ملی قرار دارند.

 

علت اصلی حذف سید جلال حسینی از لیست تیم ملی

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره