وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

علت قتل قهرمان پرورش اندام ایران توسط پدرزنش

علت قتل قهرمان پرورش اندام ایران توسط پدرزنش

علت قتل قهرمان پرورش اندام ایران توسط پدرزنش

 

به گزارش ایران ناز قهرمان پرورش اندام  ایران هنگام خروج از باشگاه بدسنازی در غرب اصفهان مورد اضابت ضربه چاقو قرار گرفت و کشته شد . قاتل در همان محل قتل توسط پلیس دستگیر شد و اعترافات تکاندهنده ای کرد .

 

به گزارش ایران ناز چند روز پیش محسن مکتوبیان قهرمانان پرورش اندام ایران کشته شد.پدر زن قهرمان بدنسازی کشور اعتراف کرد به دلیل اینکه مقتول دخترش را هرشب کتک می زد، او را به قتل رسانده است.

 

شنبه شب ورزشکاران باشگاه بدنسازی در غرب شهر اصفهان در تماس با پلیس از قتل یکی از ورزشکاران با ضربات چاقوی فردی دیگر خبر دادند. بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی های اولیه مشخص شد مقتول محسن مکتوبیان یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران است که به علت اصابت ضربه چاقو به قتل رسیده است.

 

در ادامه با اعلام موضوع به تیم های پلیس آگاهی،تحقیقات جنایی در این رابطه آغاز و قاتل در محل قتل شناسایی و دستگیر شد.

 

در تحقیقات اولیه مشخص شد عامل جنایت پدر زن مقتول است که با ضربه چاقو دامادش را به قتل رسانده است. مرد میانسال در تحقیقات اولیه در مورد انگیزه اش از قتل قهرمان بدنسازی کشور، گفت: محسن دامادم هر شب وقتی به خانه می آمد همسرش را کتک می زد. چندی قبل از طریق دخترم متوجه شدم او دست بزن دارد و دخترم را زیر مشت و لگد می گیرد.

 

امروز برای صحبت با او اعتراض به این رفتارش به باشگاه آمدم اما محسن پس از شنیدن حرف هایم سیلی محکمی به من زد و با من درگیر شد. هیچ راه دفاعی نداشتم به همین خاطر چاقویی که همراهم بود را از در آورده و برای ترساندن دامادم ضربه ای را به سمتش زدم که چاقو وارد قلبش شد و او جانش را از دست داد.

 

با اعترافات پدر زن قاتل،او با دستور مقام قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر بازداشت شد

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره