وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

علی جنتی از علت مرگ عباس کیارستمی می گوید (عکس)

علی جنتی از علت مرگ عباس کیارستمی می گوید (عکس)

به گزارش ایران ناز علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پرونده پزشکی کیارستمی گفته است: من اعتقاد ندارم که قصوری صورت گرفته و هیچ قضاوتی هم ندارم، چون هیچ شناختی نسبت به مسایل پزشکی به این معنا ندارم که نظر بدهم.

 

آنچه من قبلا هم گفتم شرایط حالت جسمی ایشان در بیمارستان بسیار وخیم بود که به من گفتند که وضع ایشان خوب نیست و من از آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان تقاضا کردم که هرچه سریعتر به وضعیت ایشان رسیدگی کند و ایشان بلافاصله آنجا حضور پیدا کردند

 

علی جنتی از علت مرگ عباس کیارستمی می گوید (عکس)

 

و دستور دادند که پزشکان متخصص آمدند و وضعیت ایشان را معاینه و معالجه کردند و خیلی وضعشان بهتر شد و یک مقدار نگرانی ما رفع شد.وی در پاسخ به این سوال که هنوز بر سر حرفتان هستید که اگر وزیر بهداشت بالای سرشان نمی رفت او تمام می کرد، گفته است:

 

چه کسی گفت اگر وزیر بهداشت نمی رفت ایشان تمام می کرد؟ وضع ایشان خوب بود. وضع ایشان یک مقدار وخیم شده بود و به هر حال وقتی که یک مقدار احساس نگرانی کردیم ایشان رفتند و بعد هم حالشان بهتر شده بود.جنتی همچنین در پاسخ به اینکه آیا شما نمی پذیرید اشتباه پزشکی صورت گرفته نیز بیان کرده است:

 

من چه تخصصی دارم که بگویم که قصوری بوده یا نبوده؟. من حتی در بیمارستان هم حضور پیدا نکردم که نظر بدهم. آنچه را که نقل کردم از دیگران بود که گفتند وضع ایشان مناسب نمی باشد و ما هم خواهش کردیم و رفتند رسیدگی کردند و ایشان بهتر شد،الان هم آنچه که پیش آمده تا آنجا که اطلاع دارم به بیماری ایشان مربوط نبود. آنچه که اتفاق افتاده است بیشتر ناشی از یک سکته بوده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره