وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانی

تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانی

تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانی

 

در این مطلب از ایران ناز تصاویر جدید چهره ها و اخبار مربوط به زندگی بازیگران و ستاره های مشهور ایرانی را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید

 

ببینید تولد چه کسی است! مهراب قاسمخانی عزیز دیشب 45 ساله شد و حالا ما یک طنازِ هنرمند و دوست داشتنیِ 45 ساله داریم که خیلی بیشتر از قبل دوستش داریم. مهراب جان امیدوارم همیشه خوب و شاد باشی.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیاین عکس اینگونه نشان میدهد که یک اتفاق تاریخی دیگر برای سینمای ایران در حال رقم خوردن است، اتفاقی که تاریخ سینما را به قبل و بعدِ خود تقسیم خواهد کرد…
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیامیر جان اسیرِ دزدان دریایی نشده که! یک گیری به بنده خدا داده اند، زود هم میبخشندش، الکی جو ندهید!

تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیواقعیتِ زندگی الناز شاکردوست را شاهد هستید. الناز جان ضروری نیست موضوعاتی در این حد شخصی را به اینستاگرام بکشانی. در دل و ذهن خودت بماند خیلی بهتر است!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیدیروز شانزدهم آذر ماه و روز دانشجو بود. ضمن عرض تبریک به دانشجویان عزیز، امیدواریم همه این عزیزان هر چه زودتر فارغ التحصیل بشوند تا آقا پسر ها پِی دو سال بیگاری و اتلاف عمرشان بروند، دختر خانم ها هم با گذاشتنِ مدرکشان روی دربِ کوزه، از آب آن استفاده کنند.پست تبریک جالب بهرنگ علوی بمناسبت این روز را شاهد هستید.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیعکسی جامانده از مراسم اکران خصوصی فیلم “سلام بمبئی” با حضور رضا گلزار، عمور پورنگ، 70 درصد از جواد رضویان و بهمن هاشمی. بهمن جان توصیه میکنیم موارد کاربرد نقطه در زبان فارسی را یک بار دیگر مرور کن. ممنون!

تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیدر صورت لود نشدنِ تصویر، کاری از دست ما برنمی آید، سرور برترین ها برای عکسی در این حد سنگین نمیتواند کاری بکند! استاد محمود دولت آبادی، استاد کیهان کلهر و اردال ارزنجان موزیسین شهیرِ ترک.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیسلفی بهاره رهنما و مهران غفوریان در پشت صحنه سریال “همسایه ها” که امیدواریم کار خوبی از آب در بیاید و مهران غفوریان جنایتی که در حقِ زیر آسمان شهر 1 در سری دوم و سومِ آن کرد را در این سریال تکرار نکند.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیبنیامین سواری دولا دولا نمی شود.این فکت را میتوانید از بارانا جان هم بپرسید تا از صحت آن مطمئن شوید.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیمحمدعلی جان، پیش از افتخار به رفقای پدرت (نه خودت!)، به پدربزرگِ نازنین ات افتخار کن که باعث این میراثِ محبوبیت برای شما شده است. در مرحله دوم به پدر و مادرت افتخار کن که باعث حضور تو در این دنیا شدند!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیونوس کانلی به دیدار مریم خانم بوبانی رفته بود که این عکس را در کنار هم گرفتند. مریم بوبانی یکی از خوب های تئاتر کشورمان است و جوانانی مثل ونوس جای دارد خیلی بیشتر از عزیزانی مثل خانم بوبانی بیاموزند.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیهمین که سمیرا حسنپور زیر عکسش ننوشته “پاییز بهاریست که عاشق شده است” پیشرفت بسیار بزرگی برای جامعه چهره ها به حساب می آید! یک گذار تاریخی به سوی آینده ای روشن!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیبه به! آقا سام نوری هم داماد شد! مبارکه!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیاین هم به افتخار سام عزیز و خوشتیپ! دستا شُله…
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیامروز تولد محمد بحرانی نازنین هم هست. تبریک بی پایان به اعجوبه ی هنر کشورمان.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیقطعاً علی کریمی را فقط فوتبالش علی کریمی نکرده است.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیسلفی خسرو احمدی در کنار پسرش علی و استاد جعفر والی بازیگر و کارگردان کهنه کار تئاتر و سینما که امیدواریم هر کجا هستند سلامت باشند.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیتالابِ هامون؟ ما که در این تصویر آبی نمی بینیم! البته ناگفته نماند در هشت، نه سال گذشته معنی و مفهوم تالاب و دریاچه در جغرافیای کشورمان به ترتیب به باتلاق و کویر تغییر کرده است. دست گلشان هم درد نکند!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیعلی عمرانی با به اشتراک گذاشتن این عکس در کنار استاد محمد رحمانیان و اشکان خطیبی از اکران قریب الوقوع فیلم “نیمکت” ساخته محمد رحمانیان خبر داد. همان فیلمِ پر سرو صدایی که گریم عجیب و غریب اشکان خطیبی و کاهش وزنِ کریستین بیلی اش در آن خبرساز شده بود.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیعکس هنری و زیبای مونا برزویی در کنار یک اسبِ نهنگ.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیحمید خان جبلی و همکارانش در جشنواره عکس کودک.

با لحن استادیومی همخوانی کنید: حمیدِ جبلی، دوسِت داریم مااا، دوسِت داریم مااا!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیامان از این لباس های بلاتکلیف! سویشرت آستین کوتاه ندیده بودیم که به لطف زانیار آن را هم دیدیم!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیسلفی کمیل قاسمی، قهرمان ارزنده کشتی کشورمان در حرم مطهر امام رضا (ع).
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیروزهای فیلمبرداری “عاشقانه” همچنان ادامه دارد و این سلفیِ منوچهر هادی در کنار پانته آ بهرام مربوط به همین روزهاست.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیپریناز ایزدیار در مراسم اکران خصوصی فیلم “لاک قرمز” که شب گذشته در ایوان شمس برگزار شد. فیلمی به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی که امیدواریم فیلم خوبی باشد. راستی در این چند روز که نظرات شما عزیزان را بررسی میکردم دو سوال عمده ی بی جواب نظرم را جلب کرد که خود

 

را موظف به پاسخگویی میدانم. اولی “سوال روز” چند شماره قبل مربوط به اسکیموی قرمزکلاه بود که باید عرض کنم آن عزیز طبق حدس صحیح اکثریت شما عزیزان پژمان بازغی بود. سوال دیگر درباره کیفیت فیلم سلام بمبئی بود و اینکه آیا تماشایش را توصیه میکنم یا نه. اولا اینکه بنده در حد و جایگاهی نیستم

 

که صاحب نظر باشم، در ثانی بستگی به سلیقه سینمایی شما عزیزان دارد. اگر فیلم تجاری که این مورد مشخصا بالیوودیزه شده است را دوست دارید، قطعا فیلم خوبی است. ولی اگر به سینمای بدنه علاقه ای ندارید احتمالاً از آن لذت نخواهید برد.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیسحر دولتشاهی، حسین پاکدل، عاطفه رضوی و لیندا کیانی در کنار همایون غنی زاده و ویشکا آسایش پس از تماشای نمایش “می سی سی پی نشسته میمیرد” که گویا تا نِشَسته مُردنِ همه عوامل تالار وحدت قرار نیست بساطش جمع شود!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیمنتظر اجازه شما بودیم استاد!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیخواهران عزیز و هنرمند گلچین! اینکه خواننده شده اید و به صورت مجاز کنسرت برگزار کرده اید خیلی خوب است، ولی دلیلی بر این نمیشود که خود را شبیه ملیجکِ دربار بکنید! باور کنید این تزئیناتِ افراطی تاثیری در موسیقی ندارد!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیچرا تنها آرش جان؟ پس هم تیمی هایِ خارجی ات کجا هستند؟!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانی“مرگِ ماهی”، “ماهی و گربه”، “ماهی سیاه کوچولو”، “ماحی” و حالا “دریاچه ماهی”! بارالها این ماهیِ بدبخت را از سینماگرانِ ایرانی نگیر! خواهران اسکندری، علی دهکردی و سایر عزیزان در ایتاق گریم فیلم “دریاچه ماهی”، پروژه جدید دوستان.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیخاطره بازی روشنک عجمیان با این عکس از پشت صحنه سریال نوستالژیک “کوچه اقاقیا” ساخته رضا عطاران. روح استاد منوچهر نوذری و همچنین باقر صحرارودیِ نازنین قرین رحمت الهی باشد.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانینمایی از گریم متفاوت حمید فرخ نژاد در فیلم “گشت ارشاد 2” ساخته سعید سهیلی که در جشنواره اکران خواهد شد، البته اگر مانعی پیش نیاید.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیسلفی فریدون محرابی در کنار میرطاهر مظلومی، عمار تفتی و خانم لیلی فرهاد پور نویسنده و فعال حقوف زنان کشورمان، پس از تماشای یک نمایش.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیسلفی میلاد عبادی پور و فرهاد قائمی دو ستاره ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه که در جذب ملی پوشان دقیقا همانند نامِ خود مایه گذاشته و کلِ تیم ملی را یک جا خریده است!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیکلوز آپی زیبا از استاد داریوش اسدزاده، پیشکسوتِ ارزنده سینما و تلویزیون.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیعلی دایی نیز با این عکس از استاد منوچهر نوذری یاد کرد. روحشان شاد.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیچرا برخی چهره ها خیال می کنند گزارش روزمرگی هایشان برای ما جذاب است؟ واقعاً چرا؟!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیمهدی مقدم و دوستش آقای بلورچی در کنار مهراب و شقایق که بهانه ای بود برای تبریک دوباره تولد به مهراب قاسمخانی.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیآخرین عکسی که گوشی سابق علیرضا رئیسی پیش از نابود شدن ال سی دی اش گرفت.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیمهناز جان افشار هم در اکران “لاک قرمز” حضور داشت.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیجناب پاکدل همین خنده هایی که شما بیمار آن هستی، احتمالاً باعث بیمار شدنِ یک عزیز دیگر شده است که کار به اینجا کشیده!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیهدیه خانم تهرانی هستند. هر چه بیشتر میگذرد متد های زیبایی در بستن شال به دهه شصت و پنجاه نزدیک تر میشود! البته شال و مقنعه های آن دوران از هر دو جناح (بالا و پایین) نقش آفرینی میکردند، ولی این ها فقط از بالا هستند و پایینش وِل است.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیپردیس احمدیه بازیگر جوان و آینده داری که در فیلم “لاک قرمز” هنرنمایی کرده است. با شناختی که از سقّ خود دارم، از این بیشتر تعریف نکنم بهتر است!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیو ستاره بی چون و چرای این روزهای سینما، پانته آ پناهی ها که در لاک قرمز هم هنرنمایی کرده است.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیعکس صمیمی دوستان در حاشیه یک مراسم. رضا داوودنژاد، احمد احمدی، سپند امیرسلیمانی و سایر عزیزان هنرمند. راستی شما هم به لایک های زیر پست ها دقت کرده اید؟! بنظرتان پرستو صالحی خودش این همه پست را لایک می کند یا یک نفر را استخدام کرده برای لایک؟!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیبله شما خیلی قدمت داری و دلیل خوب ماندنت هم این است که درون دبه ی خیارشور نگهداری شده ای!
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیمحسن چاوشی قرار شده برای برنامه خندوانه ترانه بخواند و این موضوع قطعاً برنامه ی رامبد جوان را جذاب تر از قبل خواهد کرد.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیآنا نعمتی و نگین صدق گویا، از میهمان های ویژه اکران فیلم “لاک قرمز” ساخته سیدجمال سیدحاتمی.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیقانون شماره یک چهره ها: در هر مکانی که بیش از یک نفر چهره شناخته شده وجود داشته باشد، گرفتن عکس یادگاری این افراد در کنار هم الزامی است، وگرنه آن شخص یا اشخاص صلاحیت کافی برای چهره بودن را از دست می دهند.
تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانیپست تبریک دلنشین نورا هاشمی بمناسبت تولد پدر عزیزش مهدی هاشمی بازیگر خوب و کهنه کار سینما و تلویزیون. ما نیز تولد جناب هاشمی را به ایشان و خانواده هنرمندشان تبریک عرض میکنیم و آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان داریم. به پایان آمد این مطلب!

تازه ترین عکسها و اتفاقات زندگی بازیگران ایرانی

 

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر جدید و اخبار داغ هنرمندان ایرانی

 

جدیدترین تصاویر بازیگران و اخبار داغ چهره ها

 

گالری عکس بازیگران مشهور ایرانی و همسرانشان

 

عکس بازیگران و اخبار داغ از چهره های ایرانی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره