وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس جشن تولد ریما رامین فر با همسرش امیر جعفری

عکس جشن تولد ریما رامین فر با همسرش امیر جعفری

عکس جشن تولد ریما رامین فر با همسرش امیر جعفری

 

ریما رامین فر بازیگر معروف سریال پایتخت همسر امیر جعفری است . به گزارش ایران ناز این زوج هنرمند فرزند پسری به نام آیین دارند . ریما رامین فر کمتولد 5 فروردین 1346 است. تصویری از جشن تولد ریما رامین فر در کنار همسر و پسرش و رضا رشیدپور در سال 97 را مشاهده می کنید.

 

عکس جشن تولد ریما رامین فر با همسرش امیر جعفری

 

این زومج هنرمند مدتی قبل مهمان برنامه خندوانه بودند . درباره گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه بیشتر بدانید.

 

رامبد جوان در آغاز برنامه خندوانه ، به معرفی مهمان برنامه پرداخت و گفت: زن‌هایی هستند که می‌توانند,رئیس شورای شهر خانواده‌شان باشند و می‌توانند به بهترین شکل آن را مدیریت کنند،مهمان امشب ما هم کسی است که هم دوستش داریم، هم بازیگر و هنرمند خیلی خوبی است,که برای همسرش و آیین زندگی‌اش می‌تواند همای سعادت باشد.

 

او سپس از ریما رامین فر دعوت کرد که وارد شود و بعد از تشکر از حضورش خواست که ریما رامین فر,به همه بگوید که چه قدر تلاش و التماس کرده تا او به اینجا بیاید.

 

رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ، امیر جعفری ، چه کارهایی را در خانه انجام نمی دهد ,که او در پاسخ به حالت طنز و گلایه آمیز گفت : تقریباً هیچ کاری را در خانه نمی‌کند،من نیز قبل از ازدواج مانند هر فرد دیگری به آدم ایده آلی که دوست داشتم فکر می‌کردم و همیشه می‌خواستم همسرم دست و دل‌باز و شوخ‌طبع باشد که امیر هست ولی الان فکر می‌کنمکه باید خیلی چیزهای دیگر مثل کار در خانه و… را هم می‌داشت.

 

در ادامه رامبد جوان به خانم رامین فر گفت: یعنی چه خانم! شما خیلی لوسش کردید و خطاب به,امیر جعفری ادامه داد خجالت بکش امیر، خوب یه ذره کارکن.

 

عکس جشن تولد ریما رامین فر با همسرش امیر جعفری

 

رامبد جوان در رابطه با پسر این دو هنرمند (ریما رامین فر و امیر جعفری) که آیین نام دارد و ۸ ساله است,از رامین فر پرسید چرا برای نگهداری از آیین بازیگری را کنار نمی‌گذارید؟ و وی پاسخ داد ,که گاهی به این اتفاق فکر می‌کنم به همین دلیل است که کار باید خیلی خوب باشد یا اعضای آن به‌گونه‌ای باشند که ازنظر روحی,به من نزدیک باشند تا من بتوانم با آن‌ها کنار بیایم.

 

کمی بعد و در ادامه برنامه جناب خان به برنامه آمد و با همان لهجه شیرین همیشگی اش از معنی ,نام خانم رامین فر پرسید و گفت: ریما اسم شما است؟ یعنی اگر شما را به این اسم صدا کنند,شما می‌گویید بله؟! ریما رامین فر در این لحظه به خنده افتاد.

 

ریما رامین فر در ادامه برنامه یک خاطره تعریف کرد ، که روزی به سوپرمارکت می رود و به فروشنده ,سلام می کند اما فروشنده‌ تا پایان خرید چشم از صفحه تلویزیون مغازه‌اش که داشته جناب خان را نگاه می‌کردبرنداشته ، او این خاطره را در خصوص محبوبیت جناب خان تعریف کرد.

 

رامبد جوان از خانم رامین فر خواست که کاری برای شاد کردن مردم بکند که رامین فر پاسخ داد :برای شاد کردن چندین نفر در کتابخانه یا کتاب‌فروشی می نشینم و برای مردم با صدای بلند داستان می خوانم,زیرا به نظرم این‌قدر کم کتاب خواندن در کشور ما خوب نیست و باید این رفتار فرهنگی را ,بیش‌تر رعایت کنیم و گسترش دهیم.

 

همچنین رامبد جوان که علاوه بر علی صادقی از بیژن بنفشه خواه نیز به‌نوعی تست بازیگری گرفته بود ,در شب گذشته از ریما رامین فر هم خواست تا جمله‌ای را باحالت‌های  خوشحالی،عصبانیت، حسادت و ترس بیان و اجرا کند.

 

این بازیگر به بهانه پربیننده بودن برنامه خندوانه به همه اطلاع داد که در دنیای مجازی در هیچ جایی ,صفحه‌ای ندارد و همه صفحه‌ هایی که به نام او است دروغ و الکی است.

 

عکس جشن تولد ریما رامین فر با همسرش امیر جعفری

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره