وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس جنجالی و زیبای بدون آرایش آنا نعمتی

عکس جنجالی و زیبای بدون آرایش آنا نعمتی

به گزارش ایران ناز به دنبال انتشار عکس بدون آرایش توسط بازیگران زن ایرانی، آنا نعمتی نیز از این قافله عقب نماند و عکس بدون آرایش خودش را منتشر کرد. آنا نعمتی بازیگر 39 ساله با انتشار عکسی از چهره بدون آرایش خود صفحه شخصی اش را بروز کرده است.

 

این بازیگر 39 ساله کشورمان به تازگی عکسی از چهره بدون آرایش خود را به همراه متن زیر در صفحه شخصی اش قرار داده است.این عکس با استقبال طرفداران آنا نعمتی همراه شده و در کامنت های مختلف از زیبایی او تعریف کرده اند!

 

عکس جنجالی و زیبای بدون آرایش آنا نعمتی

 

وی با انتشار این عکس نوشته است:

 

“گاهــے لحظه های سكوت

پُر هیاهو ترین دقایق زندگــے هستند

مملو از آنچه می خواهیم بگوییم

ولــے نمی توانیم”

 

آناهیتا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب بازی در سینما را در سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. وی بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، ۱۳۷۵) ظاهر شد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار «مسافر» بود که به شهرت رسید.

 

وی تا قبل از پارک وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند. اما در فیلم «پارک وی» نشان می‌دهد که می‌توان در آینده روی او حساب ویژه‌ای باز کرد. نعمتی در فیلم زن دوم (سیروس الوند) یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده دارد و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) می‌خواهد که به او فرصت بدهد، بیادماندنی است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره