وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس رمانتیک رویا نونهالی و همسرش کنار دریا

عکس رمانتیک رویا نونهالی و همسرش کنار دریا

به گزارش ایران ناز  رویا نونهالی سلفی زیبایی از خودش و همسرش را به اشتراک گذاشته است که آنها را لب دریا نشان می دهد.رویا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران می‌باشد. وی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می‌گردد.

 

نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد.آغاز فعالیت هنری وی از سال ۱۳۶۲ با بازیگری تئاتر می باشد. فعالیت در سینما از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی. بازی در تلویزیون سال ۱۳۸۱ با مجموعه «خواب و بیدار».

 

عکس رمانتیک رویا نونهالی و همسرش کنار دریا

 

نونهالی تاکنون جوایز بسیاری را از آن خود ساخته که برای نمونه می‌توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «عروسی خوبان»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «بوی کافور، عطر یاس» اشاره کرد.آغاز فعالیت هنری از سال ۱۳۶۲ با بازیگری تئاتر.

 

فعالیت در سینما از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم «یار در خانه و…» ساخته خسرو سینایی. بازی در تلویزیون سال ۱۳۸۱ با مجموعه «خواب و بیدار».رؤیا نونهالی متولد ۲۴ بهمن ۱۳۴۱ در تهران می‌باشد. وی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می‌گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره