وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

این عکس با زن بیحجاب رحمتی را محروم کرد

این عکس با زن بیحجاب رحمتی را محروم کرد

این عکس با زن بیحجاب رحمتی را محروم کرد

 

به گزارش ایران ناز دروازه بان تیم استقلال بخاطر عکسی که با زنی بدحجاب داشت با تهدید به محرومیت مواجه شد . عکسی که در ادامه مشاهده میکنید مربوط به سفر ارمنستان این بازیکن فوتبال است که در مقابل هتل محل اقامتش به همراه چند فوتبالیست دیگر با زنی خارجی و بد حجاب انداخته و حالا این عکس جنجالی گریبانش را گرفته است .این عکس با زن بی حجاب،رحمتی را محروم کرد .مهدی رحمتی به خاطرانتشار این عکس که ۵ ماه پیش اتفاق افتاده محروم شده است.

این عکس با زن بیحجاب رحمتی را محروم کرد

 

عکسی که بازنشرش سبب شده در شبکه های اجتماعی مختلف عکس هایی مشابه از چهره های ورزشی ، فرهنگی و سیاسی در کنار بانوان بی حجاب منتشرشود به این منظور که چطور این عکس سبب برخورد با هیچ فردی دیگری نشده بوده؟ دروازه بان استقلال تهران می گوید اگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به دلیل عکس حاشیه ساز او در ارمنستان قصد محرومیتش را داشته باشد، از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 

به گزارش ایران ناز ، سید مهدی رحمتی در گفت وگوی تلفنی با برنامه نود پیرامون شایعه محرومیتش گفت: من 19-18 سال است در فوتبال ایران هستم و حدود 15 سال در خدمت تیم ملی ایران بودم؛ اردوهای مختلفی با تیم های متفاوت رفتم و سعی کردم شئونات را رعایت کنم ولی امروز حرف هایی شنیدم که برایم جالب بود.

 

او ادامه داد: تیرماه امسال با استقلال به ارمنستان رفتیم که وقتی برای خرید از هتل خارج شدیم، یک هوادار مقابل هتل خواست تا با او عکس بگیریم که من و سه بازیکن دیگر با اوعکس گرفتیم؛ هر تیمی از کشور خارج می شود نماینده حراست وزارت ورزش همراه آن است که آن لحظه ایشان آنجا بود تا از اتفاقات احتمالی جلوگیری کند؛ وقتی ما این عکس را گرفتیم و پنج ماه هم تمام شده این موضوعات مطرح می شود.

 

دروازه بان استقلال تهران اضافه کرد: من به همه آقایان فدراسیون فوتبال و آقای تورک احترام قائل هستم؛ ایشان هم قطعا با من مشکلی ندارند ولی سوالی در ذهن من است که از آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال می پرسم؛ چرا من و سه بازیکن دیگر استقلال در عکس هستیم، فقط آقای تورک می گوید پرونده مهدی رحمتی؟ باید دزدی، اختلاسی چیزی اتفاق افتاده باشد تا این حرف را بزنند و فقط یک نفر را عنوان کنند.

 

رحمتی با بیان اینکه برای من جای سوال است چرا می گویند پرونده رحمتی؟، گفت: این مسئله شبهه برانگیز است و نشان می دهد مشکل بنده هستم؛ این حرف ها خوب نیست؛ اگر مشکل من هستم بگویند؛ در چند سال گذشته کدام یک از بازیکنان فوتبال بخاطر عکس با هوادار فوتبال محروم شدند؟؛ عکس هایی به مراتب بدتر از عکس بنده برای ملی پوشان در فضای مجازی است ولی اسم مهدی رحمتی می آید قانون های نانوشته دیده می شود؛ آقای تاج این مسائل چندگانه را مشخص کند؛ اگر وزارت، دولت یا هرکسی می گوید آن را مشخص کند؛ اینطور باشد هر تیمی خارج از کشور می رود باید مامور همراه شان باشد.

 

او تصریح کرد: آقای تاج یا آقای کفاشیان به جلسات خارج از کشور می روند خانم بی حجاب آنجا نیست؟؛ مسؤولان دولت می روند این اتفاق نمی افتد؟ از سوی دیگر چرا در پنج ماه اخیر این حرف را مطرح نکردند ولی سه روز مانده به مسابقه ما با تراکتورسازی چنین مسئله ای را عنوان و ذهن من و کادر فنی را مشغول می کنند؛ من 15 سال با تیم ملی به خارج از کشور رفتم، چرا این اتفاقات پیش نیامد؟ فکر می کنم کسانی که در فدراسیون فعلی و قبلی هستند…؛ من را هم از تیم ملی دور کردند.

 

کاپیتان استقلال عنوان کرد: آقای تاج به عنوان متولی فوتبال باید این چندگانگی را مشخص کند و بگوید عکس با خانم بی حجاب در خارج از کشور درست است یا خیر؛ فقط یک بار روز درگذشت منصورخان به بنده گفتند نامه ای از کمیته انضباطی آمده ولی آقای عبداللهی گفتند می خواهیم تاریخ را عقب بیاندازیم؛ مگر جرم کردم که می گویند سه بار بنده را احضار کردیم و نیامده است؟؛ یک سری مشکلات با شخص مهدی رحمتی است و این مسائل به تیم استقلال و طرفداران ضربه می زند.

 

رحمتی ادامه داد: این حرف ها و مشکلات بنده هستم بگویند تا خداحافظی کنم تا به فوتبال استقلال ضرر نرسد؛ من کاری نکردم تا محروم شوم؛ اگر من را بخواهند محروم کنند ترجیه می دهم آن را قبول نکرده و از فوتبال خداحافظی کنم.

 

او اضافه کرد: من از آن شخص فاصله دارم. چرا وقتی سه نفر دیگر هستند می گویند مهدی رحمتی؟؛ ضمنا یک بار بیشتر به بنده نگفتند به کمیته اخلاق احضار شدم که آن هم روز درگذشت منصورخان بود ولی آقای عبداللهی گفت تاریخ را عقب انداختیم؛ من به آقای تورک احترام قائل هستم ولی اگر به ما ابلاغ می کردند می توانستند بگویند مجازات می کنیم؛ واقعا به چه گناهی این حرف ها را به من می زنند.

 

رحمتی تاکید کرد: اگر به خاطر یک عکس من را محروم می کنند، نه اعتراضی خواهم کرد و نه چیزی می گویم اما خواهم گفت فوتبال خداحافظ، خداحافظ و خداحافظ چون اگر نزدیک آن خانم بودم، دستم به ایشان می خورد یا هر حرف دیگری، آنها درست می گفتند.

 

مطالب مرتبط:

 

سوژه شدن پارتی شبانه فوتبالیست ها در فرحزاد (عکس)

 

سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان تیم استقلال در فصل آینده

 

حضور بازیگران معروف در مناطق محروم تهران + عکس

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره