وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس زیبای بدون آرایش پریناز ایزدیار

عکس زیبای بدون آرایش پریناز ایزدیار

به گزارش ایران ناز  پریناز ایزدیار بازیگر 31 ساله با انتشار عکسی از چهره بدون آرایش خود صفحه شخصی اش را بروز رسانی کرد.پریناز ایزدیار عکس جدیدی از خودش را منتشر کرده است تا به چالش عکس بدون آرایش که به تازگی بین هنرمندان زن ایرانی مد شده است، بپیوندد و از این قافله عقب نماند!

 

این بازیگر 31 ساله این روزها در شهر اندیمشک حضور دارد و مشغول بازی در یک فیلم جدید می باشد.پریناز ایزدیار عکسی از چهره بدون آرایش خود در اتاق گریم را منتشر کرده است که در ادامه آن را مشاهده می کنید. پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل بدنیا آمد.

 

خانوادهٔ او موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدر ایشان یکی از مخالف‌های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ

 

عکس زیبای بدون آرایش پریناز ایزدیار

 

حقوق بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد.[۱]وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه»

 

(۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت.[۲] ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود

 

که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره