وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکسی که به نام مهناز افشار جا زدند +تصویر

عکسی که به نام مهناز افشار جا زدند +تصویر

عکسی که به نام مهناز افشار جا زدند +تصویر

 

بازیگر زنی که نقش یک زن جذامی را بازی نموده بود پس از مدتها سکوت خود را شکست و عنوان کرد که عکس گریم وی را به نام گریم وحشتناک مهناز افشار معرفی نموده اند!! به گزارش ایران ناز این خانم بازیگر میگوید ازینکه دیگران قعیت را نمیدانستند ناراحت نیست و این اتفاق ناشی از شیطنت رسانه ایست.المیرا دهقانی بازیگر سریال «هشت و نیم دقیقه» معتقد است ماجرای انتشار عکس او با گریم سنگین یک شخصیت جذامی، حاصل شیطنتی بود که در فضای مجازی صورت گرفت.

 

چندی قبل عکسی از یک بازیگر زن با گریمی سنگین در صورت و دست‌ها در اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی منتشر شد و زیر عکس در توضیح نوشته شد، مهناز افشار با گریمی از عبدالله اسکندری. عکس زودتر از آنچه که تصور می‌شد به صورت گسترده انتشار پیدا کرد و گاه رسانه‌های رسمی نیز نیز عکس را به اسم افشار منتشر کردند تا اینکه بعد از چند روز مشخص شد تصویری که انتشار یافته مربوط به المیرا دهقانی بازیگر سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است.

 

این بازیگر جوان در این سریال نقش زنی جذامی را بازی می‌کند و عکس منتشر شده هم مربوط به بخش‌هایی از سریال است که ظاهر او دیده و بیماری‌اش به تصور کشیده می‌شود.

عکسی که به نام مهناز افشار جا زدند +تصویر

دهقانی در مورد جریان انتشار این تصویر چنین توضیح داد: «آقای شاه‌حسینی چندان تمایلی نداشتند عکسی از من با گریم، پیش از نمایش بخش‌های مربوط به بازی‌ام در سریال منتشر شود و با اینکه هیچ‌گاه دلیل این موضوع را از او نخواستم، اما به نظرم هدف ایشان آن بود که انتشار تصویر من با گریم ذهنیت مخاطب را بهم نریزید.»

 

او ادامه داد: «من در این سریال در نقش زنی جذامی و مسن‌تر از خودم بازی کرده بودم. تصور می‌کنم آقای شاه‌حسینی نمی‌خواستند با انتشار عکس من قبل از پخش سریال برای مخاطب ذهنیت ساخته شود و اختلاف سنی خود من و نقش روشن شود تا به این ترتیب در تاثیرگذاری و باروپذیری نقش خدشه‌ای وارد نشود.»

 

دهقانی گفت: «اما نمی‌دانم به چه ترتیب بود که عکس من با گریم در فضای مجازی انتشار پیدا کرد. نکته در اینجا بود که حتی اسم من به عنوان صاحب عکس هم مطرح نشد و عکس به اسم بازیگر دیگری که اغلب خانم مهناز افشار نامیده شد در فضای مجازی منتشر شد. من این مساله را ناشی از شیطنت‌های فضای مجازی می‌دانم.»

 

او در پاسخ به این پرسش که به چه دلیل خودش بعد از انتشار این عکس در صفحات مجازی رفع ابهام نکرد و توضیحی نداد، گفت: «لذت بازی در نقشی بسیار مسن‌تر از خودم و همچنین با بیماری جذام آنقدر بود که نمی‌خواستم چیزی به آن خدشه وارد کند. دوست نداشتم از اصل ماجرا که بازی‌ام در سریال بود دور شود و انرژی‌ام را برای توضیح دادن در این مورد بگذارم. نمی‌توانستم به تک‌تک آدم‌هایی که آن عکس را پخش می‌کردند بگویم اشتباه می‌کنید و من صاحب عکس هستم، بنابراین بهتر بود سکوت کنم چون باور داشتم بالاخره روشن می‌شود که اشتباهی در کار بوده است.»

 

دهقانی که بیست و پنج ساله است بازیگری را از شیراز و در سال ۱۳۸۸ آغاز کرده است. او در پاسخ به این سئوال که بعد از این تجربه آیا تصور می‌کند یافتن مسیر خود در میان بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون دشوارتر از گذشته است،‌ گفت:

 

« از سال ۸۸ بازیگری را شروع کردم و سال ۹۲ با نمایش «پورتره ناتمام از کلاغ سفید» در تهران وارد فضای بازیگری شدم. از زمانی که وارد تهران شدم متوجه شدم که در مسیر خیلی سخت هستم. سر و کله زدن در محیطی که هستم کار بسیار دشواری است. یک مدت که گذشت فهمیدم بهتر است سرم به کار خودم باشد و این نکته را دریافتم که اگر خوب باشی و خوب کار کنی دیده می‌شوی.»

 

او ادامه داد: « هیچ وقت آن‌طور عجول نیستم که کسی را کنار بزنم. نکته دیگری که در این مدت درک کردم این بود که قرار نیست همیشه در دو حالت حمله یا دفاع باشم بالاخره امور پیش می‌رود و لازم نیست همواره در حال سروکله زدن با افراد باشم. من هم مثل هر بازیگری دوست دارم علاوه بر تلاش خودم شانس و اقبال همراهی‌ام کند و کارم بهتر دیده شود. حالا اینکه در این مرحله عکس من به اسم فرد دیگری منتشر می‌شود، خیلی خوشایند نیست، اما در عین حال نکته‌ای هم نیست که خیلی روی آن متمرکز شوم. بالاخره مخاطب بازی من را در سریال دیده و حالا می‌داند من آن نقش را بازی کرده‌ام.»

 

این بازیگر در مورد اینکه آیا بعد از انتشار عکس شکل حضور او در سریال تغییر کرد، گفت: «از ابتدا هم قرار بود در بخش‌هایی از کار صورت من معلوم باشد و زمانی هم روبندی وجود داشته باشد. به همین ترتیب عمل شد و انتشار عکس تاثیری در تصمیماتی که از قبل برای این نقش گرفته شده بود، نداشت.»

 

دهقانی دارای مدرک فوق‌لیسانس صنایع غذایی است و بازیگری را در شیراز زیر نظر سیامک کمالی شروع کرده است. او بعد از چند اجرای تئاتر در شیراز به تهران آمد و با کارگردانانی چون امیرضا کوهستانی، محمد یعقوبی و همایون غنی‌زاده همکاری کرد.

 

او این روزها در نمایش «فهرست» رضا ثروتی در سالن ناظرزاده کرمانی تالار ایرانشهر روی صحنه می‌رود و همچنین سرگرم بازی در سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخمی است.

 

مطالب مرتبط:

 

عکسی جدید از دختر کوچولوی مهناز افشار

 

حضور مهناز افشار و فرزندش در تبلیغ یک برند (عکس)

 

عکسی از دلتنگی مهناز افشار و دخترش لیانا

 

عکسی جدید از دختر کوچولوی مهناز افشار

 

عکس وحشتناک و عجیب مهناز افشار

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره