وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هایی از کاهش وزن ملیکا شریفی نیا

عکس هایی از کاهش وزن ملیکا شریفی نیا

عکس هایی از کاهش وزن ملیکا شریفی نیا

 

ملیکا شریفی نیا دختر کوچک خانواده هنرمند شریفی نیا است که به مانند همه اعضای خانواده یکی از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون است. دختر هنرمند خانواده شریفی نیا

 

صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکسی از کاهش وزن محسوسش به روز کرد. ملیکا شریفی نیا با انتشار عکسی مربوط به دو سال قبل درباره انگیزه اش برای رژیم و کاهش وزن توضیح داد.ملیکا شریفی نیا با انتشار این عکس نوشت: بفرمائید اینم یه عکس قبل و بعد… بعد از دو سال…

 

عکس هایی از کاهش وزن ملیکا شریفی نیا

 

به گزارش ایران ناز همه چیز از روزی شروع شد که به «خودباوری» رسیدم و گفتم اگر دیگران تونستن ، بی شک من هم می تونم اون روز نگفتم از فردا… از شنبه… یا از اول ماه شروع می کنم!

 

یادمه یک بشقاب لوبیاپولوی مامان پز جلوم بود و می خواستم حسابی خدمتش برسم که یکهو ، همون روز همون ساعت… در همون لحظه ی جادویی و طلایی رنگ …کلشو ریختم تو سطل آشغال که دیگه دستم بهش نرسه!

 

و گفتم اگه از این نتونی بگذری، از هیچی نمی تونی بگذری و اگر «همین الان» شروع نکنی، هیچوقت نمی تونی شروع کنی می دونم کار بدی کردم ریختمش دور، ولی در اون لحظه لازم بود چون اگر می ذاشتمش دم در بی شک یک ربع بعد خودم برش می داشتم و می خوردمش!

 

لازم بود که بریزمش توی سطل تا بفهمم هر چیز خوشمزه ای جلوم بود لزوما نباید بره توی معده م ! تا یاد بگیرم با بدنم مثل سطل آشغال رفتار نکنم !!!تا نگم اگر بمونه حیف میشه و تمامش رو به بدنم تحمیل کنم!

 

عکس هایی از کاهش وزن ملیکا شریفی نیا

 

فقط برای اینکه یک وقت حیف نشه !!اچیزی که از بچگی یادمون دادن و دائم می گفتنبشقابتو تمیز کن ! نبینم غذا توش بمونه البته اونا قطعا می خواستن به ما یاد بدن اندازه ی شکممون غذا بکشیم و حیف و میلش نکنیم ولی ما چکار می کردیم ؟

 

همیشه اندازه ای که چشم هامونچشم های پر ولع و هیجان زده مون سیر بشن غذا می کشیدیم و برای حیف نشدن تا آخرش رو می ریختیم توی معده های زبون بسته ای که دائم کش می اومدن و کش می اومدنتا خودشون رو با اون چشم های حریص هماهنگ کنن

 

عجب ظلمی…… چه فشاری ! اون روز بالاخره تصمیم گرفتم با بدنم مثل یک دوست رفتار کنمدوستی که نمیشه هر چیزی رو بهش تحمیل کرد و باید باهاش مهربون باشی تا باهات رفاقت کنه !

 

وگرنه ولت می کنه به امان خدا و میره که میره که میره! و تو توی تنهای بغض آلود روزی از رفتنش باخبر می شی و به خودت میای که بین تون هزاران سال نوری فاصله افتاده !

 

و باید ماه ها و سال ها بی وقفه تلاش کنی و شبانه روز بدوی تا دوباره بتونی دلشو به دست بیاری و بهش برسی و تنها ، تنها ، تنها خوبی این ماجرا اینه که«دوباره به هم رسیدنش» قطعیه ! چون بدن ما وفادارترین دوست ماست و تلاش و مهربونی رو خیلی خوب می فهمه …

 

عکس هایی از کاهش وزن ملیکا شریفی نیا

 

ملیکا شریفی نیا دو سال پیش در سالروز تولد 30 سالگی اش بعد از مدتها دوری از همراهانش با انتشار خبری همه را غافلگیر کرد و از کاهش وزن 20 کیلویی اش خبر داد.

 

عکس هایی از کاهش وزن ملیکا شریفی نیا

 

ملیکا شریفی نیا قبل از قدم گذاشتن در 30 سالگی عزمش را جزم کرد و 20 کیلو از وزنش را کاهش داد و به تناسب اندامی که سالها آرزویش را داشت دست یافت.

 

بازیگر سریال دلدادگان بعد از گذشت دو سال از آن کاهش وزن محسوس به نظر میرسد باز هم با تغییراتی روبرو بوده است و هر روز به وزن ایده آلش نزدیک میشود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره