وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس هایی از تولد استاد شجریان در آلمان

عکس هایی از تولد استاد شجریان در آلمان

به گزارش ایران ناز «همایون شجریان» به همراه «سپیده رییس‌سادات» در صدمین همایش آکادمی پزشکان و دندانپزشکان ایرانی در آلمان، جایزه جهانی «پورسینا» را در بخش موسیقی به خاطر تلاش‌هایشان برای ارتقای موسیقی ایران دریافت کردند؛

 

این جایزه در دانش پزشکی به پروفسور «اردشیر غفرانی» به خاطر اهمیت تحقیقات پزشکی در درمان بیماری پرفشاری شریان ریه دریافت کردند. این جایزه، تا حدودی با معیارهای نوبل قابل مقایسه می باشد. در این مراسم همچنین جشن تولد چهل و یک سالگیِ این خواننده نیز برگزار شده است.

 

عکس هایی از تولد استاد شجریان در آلمان

 

پیش‌تر پروفسور حسین اردشیر غفرانی، فوق تخصص ریه در سال ۲۰۱۵ نیز جایزه «آینده آلمان» را از دست یواخیم گائوک، رئیس جمهور آلمان دریافت کرده بود؛ اما از سال ۲۰۱۱ آکادمی پزشکان و دندانپزشکان ایرانی در آلمان تصمیم گرفت علاوه بر جایزه جهانی «پورسینا» در دانش پزشکی،

 

نشان علمی بین‌المللی ادبیات، هنر و فرهنگ را نیز به برترین‌های این رشته اهدا کند. امسال، جایزه ادبیات، هنر و فرهنگ این آکادمی به «همایون شجریان» تعلق گرفت. در این برنامه، این خواننده‌ی جوان درباره «علم موسیقی سنتی ایران» صحبت کرد و «سپیده رئیس سادات»

 

عکس هایی از تولد استاد شجریان در آلمان

 

قطعه کوتاهی از هنر موسیقی ایران را در همایش آکادمی پزشکان و دندانپزشکان ایرانی در آلمان به نمایش گذاشته است. همچنین کیک چهل و یکمین زادروز همایون شجریان با تصویری از خودش بریده شد.این جایزه در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی، کار خود را آغاز کرده است و ایشان این پیشنهاد را به یونسکو بردند.

 

موفق شدند جایزه جهانی پورسینا را به تصویب یونسکو برساند.در شهریور 79 با دعوت از فریدون مشیری در آرامگاه بوعلی سینا، مراسم زادروز این حکیمِ ایرانی برگزار شد. «همایون شجریان» به تازگی تور کنسرت‌های اروپای «چرا رفتی» را با آهنگسازی «تهمورس پورناظری» اجرا کرده است و ادامه‌ی تور شهرستان‌های «هوای گریه» با آهنگسازی «محمد جواد ضرابیان» را نیز در سال جاری انجام خواهد داد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره