وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

بیشتر مردم وقتی به دنیای ماوراءالطبیعه فکر می‌کنند یا دنیای ارواح به نظرشان می‌آید، اولین جایی که به یاد می‌آورند یک‌ خانه خالی از سکنه قدیمی در منطقه‌ای دوردست یا گورستانی مرموز است!

 

اما خیلی از مردم فراموش می‌کنند که بزرگراه‌های ارواح نیز داریم. اگر در نزدیکی شما یکی از این بزرگراه‌ها باشد احتمالا افسانه‌های مربوط به آن‌ها را شنیده‌اید. ولی اگر غریبه باشید، این افسانه‌ها را نمی‌دانید!

 

شی‌دز آو دِث رود (SHADES OF DEATH ROAD، سایه‌های جاده مرگ)، آمریکا

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

عجیب نیست که در جاده‌ای که نامش سایه‌های جاده مرگ است، ارواح حضور داشته باشند. عده‌ای در نیوجرسی میگویند این ارواح، روح افرادی هستند که در بزرگراه کشته‌ شده‌اند و به این منطقه بازگشته‌اند.

 

همچنین سه قتل در این منطقه اتفاق افتاده است که میگویند ارواح آن‌ها نیز در این منطقه سرگردان هستند. جذاب‌ترین بخش آن افسانه روح بومی آمریکاست که می‌تواند به یک آهو تبدیل شود و شب‌ها با آمدن جلو ماشین شما باعث چپ شدن ماشینتان شود و در نهایت جانتان را بگیرد‍!

 

بزرگراه بی یی (BEI YI HIGHWAY)، تایوان

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

بزرگراه بی یی بادخیز است و از مناطق کوهستانی عبور می‌کند. زمانی بیشترین حوادث جاده‌ای در این جاده اتفاق می‌افتاد و امروزه هنوز باوجود پیشرفت زیرساخت‌ها، حوادثی در آن رخ می‌دهد.

 

طبق شایعات علت حوادث، روحی عصبانی است که در آنجا پرسه میزند. از زمان شروع شایعه، مردم سعی کردند با سوزاندن کاغذِ طلسم چینی از این حوادث جلوگیری کنند. به همین دلیل زمان عبور از بزرگراه آثار سوزاندن این طلسم‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

تونل بلچِن (BELCHEN TUNNEL)، سوئیس

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

این جاده، خانه بانویِ سفیدِ (زنی مسن با لباس‌های سفید) تونلِ بلچِن است. اولین زمزمه‌های حضور بانوی سفید از سال 1981 اتفاق افتاد. از آن زمان خیلی از افراد ادعا می‌کنند که وی را دیده‌اند.

 

حتی دو زن میگویند که سال 1986 با وی صحبت کرده‌اند و از بانوی سفید پرسیده‌اند حالش خوب است؟ و او پاسخ داده است، نه! باوجود بازسازی تونل در سال 2003 اما هنوز اعتقاد بر این است که بانوی سفید همچنان در تونل حضور دارد.

 

راه فرعی استاکس‌بریچ (STOCKSBRIDGE)، بریتانیا

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

این راه فرعی به‌ عنوان ترسناک‌ترین جاده بریتانیا شناخته می‌شود! شایعه شده است این جاده در زمین‌های نفرین‌ شده ساخته‌ شده است. گفته می‌شود عده‌ای کودک در اثر تصادف در آنجا فوت‌ شده‌اند

 

همچنین یک راهب که از کلیسا بیرون رانده‌ شده، در آنجا دفن شده است. بعضی گروه بچه‌ها را با لباس قدیمی و در حال رقص و آواز مشاهده کرده‌اند.

 

اِی 3 موتور‌وِی (A3 MOTORWAY)، کرواسی

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

این بزرگراه مرگبار به دلیل حوادث مرگبارش شناخته‌ شده است. از جمله حادثه کشته شدن افراد سرشناسی مثل توسه پرواِسمی (Toše Proeski)، خواننده اهل مقدونیه و حادثه مرگ دالارس لامسابا (Dolores Lambaša)، بازیگر اهل کرواسی که در سال‌های 2007 و 2013 اتفاق افتاده است.

 

طبق افسانه‌ها کارگران از سیمان ساخته‌ شده از سنگ‌ قبرها به‌عنوان مصالح ساخت بزرگراه استفاده کرده‌اند. طبق گزارش راننده‌ها، آن‌ها کنترل وسیله نقلیه خود را از دست می‌دهند. حتی عده‌ای احساس می‌کنند ماشین آن‌ها توسط نیروهایی خارج از اراده کنترل می‌شود.

 

ای 8 اکسپرس‌وِی (E8 EXPRESSWAY)، مالزی

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

این بزرگراه که به‌عنوان بزرگراه کوالالامپور – کاراک نیز شناخته می‌شود، افسانه‌های بسیاری را دل خود جای‌ داده است. مشهورترین آن‌ها این است که پدر، مادر و نوزاد آن‌ها در جاده گرفتار می‌شوند، سپس پدر برای جستجوی تلفن از آن‌ها جدا می‌شود و به همسرش می‌گوید تحت هیچ عنوان، از ماشین پیاده نشود.

 

همسر وی حتی بعد از شنیدن صداهای عجیب‌ و غریب از گفته همسر خود پیروی می‌کند و به پلیس خبر می‌دهد. بعد از کمک پلیس و هنگام نجات مادر و فرزند، هنگامی‌که زن جوان به پشت سر خود نگاه می‌کند، ارواح شیطانی را به همراه سر بریده همسر خود مشاهده می‌کند.

 

جاده راما 9(RAMA IX ROAD)، تایلند

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

ظاهرا این جاده در سال‌های اخیر فقط توسط محلی‌ها استفاده‌ شده است. بسیاری از محلی‌ها میگویند، موتورسوارانی وحشت‌زده را می‌بینند که ناپدید می‌شوند 

 

یک راننده تاکسی ادعا می‌کند که دو زن را با لباس تمام مشکی سوار کرده است  آن‌ها سپس ناپدید شده‌اند. بعد از کمی توقف زن‌ها با چهره‌ای خون‌آلود در جلوی وی ظاهر شده‌اند و او سرانجام توانسته از دست آن‌ها فرار کند.

 

جاده توئن مان (TUEN MUN ROAD)، هنگ‌کنگ

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

گفته می‌شود در این جاده شلوغ صدها حادثه اتفاق افتاده است و روح‌های سرگردان این حوادث باعث حوادث بیشتر می‌شوند. محلی‌ها میگویند ناگهان ارواح در جلوی راننده ظاهر می‌شوند

 

باعث انحراف راننده از مسیر شده و حادثه می‌آفرینند؛ و اگر آن حادثه کشته‌ای داشته باشد، این کشته به روح‌های قبلی ملحق می‌شود. در سال 2003 یک تصادف اتوبوس منجر به کشته شدن 21 نفر شد.

 

جاده اِن 9(N9 ROAD)، آفریقای جنوبی

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

این جاده محل زندگی روحی به نام ماریا است. ماریا در سال 1968 در یک سانحه رانندگی در این جاده کشته‌ شده است. اولین بار یک مرد در سال 1976 ماریا را دقیقا با همان لباس‌هایی که زمان مرگ بر تن داشته است، مشاهده کرد.

 

ایران ناز سال 1980 نیز یک موتورسوار ادعا کرد که ماریا را دیده است. ظاهرا ادعا می‌کند که روح ماریا قبل از ناپدید شدن چند ضربه به کلاه ایمنی او زده است.

 

بزرگراه ملی 33(NATIONAL HIGHWAY 33)، هند

 

عکس های ترسناک از ارواح بزرگراه ها

 

از سال 2010 تاکنون تقریبا 245 نفر در بزرگراه ملی هند 33 کشته شده‌اند. پس دیده شدن ارواح آن‌ها عقلانی به نظر می‌رسد. درست مثل جاده هنگ کنگ که ارواح گذشته دلیل تصادفات آینده هستند.

 

مردم محلی از سفر در این جاده بسیار وحشت دارند. حتی دو معبد در ورودی و خروجی بزرگراه احداث کرده‌اند تا مردم بتوانند هنگام عبور دعا بخوانند و نیایش کنند. ولی آن‌قدر حوادث زیاد است که مشهور است در این بزرگراه دعاها کار نمی‌کنند.به نظر شما چنین جاده‌هایی در ایران وجود دارد؟ شما چیزی شنیده‌اید؟حقیقت چیست

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره