وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

زیبایی و جذابیت امری نسبی است و ممکن است افرادی که عموما جذاب و زیبا معرفی می شوند برای بعضی ها هیچ جذابیتی نداشته باشند اما استانداردهایی وجود دارد که اکثر مردم با آن موافق اند. مطابق این استانداردها، این بار به معرفی جذاب ترین ستاره های نوجوان در صنعت سینما می پردازیم.با ایران ناز همراه باشید

 

اودیا راش

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

اودیا راش، زاده ۱۲ مه ۱۹۹۷، هنرپیشه متولد اسرائیل و اهل ایالات متحده آمریکا است. او از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول به فعالیت بوده ‌است. از فیلم ‌ها یا برنامه ‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته می‌ توان به «بخشنده»، «دیکتاتور عزیزم» و فیلم «سودای شکارچی» اشاره کرد. علاوه بر بازیگری، او به عنوان مدل نیز برای بسیاری از برندهای مشهور جهان مانند تامی هایلفیگر، پولو و رالف لورن نیز کار کرده است.

 

یکی از دلایل شهرت این ستاره در ابتدای کارش، شباهت زیاد او به میلا کونیس بود اما او به دلیل استعداد و شجاعت اش در تجربه های جدید، توانست جایگاه خود را در میان بازیگران نوجوان سینما پیدا کند. با مهارت های زیاد و زیبایی چهره ای که این ستاره نوجوان دارد، بی شک روزی نامش را در میان بهترین ستاره های سینما خواهد یافت.

 

بیلی مدیسن

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

بیلی مدیسن، زاده ۱۵ اکتبر ۱۹۹۹، هنرپیشه آمریکایی است که از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. در حال حاضر، او یکی از جذاب ترین دختران نوجوان در صنعت سینما شناخته می شود. بیلی در کنار سوپراستارهایی چون ناتالی پورتمن، توبی مگوایر و بیلی مدیسن بازی کرده و حتی نامزد گزینش منتقدان فیلم برای بازی در فیلم «برادران» نیز شده است.

 

یکی دیگر از فیلم هایی که او در آن به زیبایی درخشید، بازی در سریال آمریکایی «جادوگران محله ویورلی» بود که در کنار خواننده مشهور، سلنا گومز، هنرنمایی کرد. با چهره جذاب و توانایی هایی که او دارد، مطمئنا آینده درخشانی در انتظار این بازیگر 19 ساله خواهد بود.

 

اریکی بیرمن

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

اریکی بیرمن یکی از ستاره های فیلم «عطش مبارزه» است که با وجود سن کمش توانست به خوبی بدرخشد. این نوجوان هنرمند علاقه زیادی به دیده شدن دارد. به گفته خودش او این خصوصیت را از خانواده اش به ارث برده است.

 

علاوه بر بازیگری او دستی در نوشتن نیز دارد.ایران ناز  استعداد او زمانی کشف شد که او مونولوگی را در رقابت های نویسندگی نوشت و مورد تحسین کارگردان ها و دیگر عوامل قرار گرفت. اریکی دارای چهره جذابی ست که بی شک در شهرت و محبوبیت او تاثیرگذار بوده است.

 

اوا الن

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

اوا الن « Ava Allan» ستاره 18 ساله ای ست که شباهت زیادی به یکی از سوپراستارهای هالیوودی، جنیفر لارنس، دارد. او در سال 2010 در شو دیزنی «True Jackson» به زیبایی درخشید و تبدیل به چهره محبوب سینما شد.

 

علاوه بر بازیگری، اوا در یوتیوپ نیز یک کانال دارد و در کنار آن به عنوان مدل در تبلیغات برندهای مشهوری چون نیسان، هیوندایی و انگری برد نیز حضور یافته است. او آنقدر در کارش حرفه ای ست که الهام بخش بسیاری از دختران شده است. با جذابیت چهره ای که او دارد، قادر است که از تمام رقیبان خود جلو بزند و چون ستاره ای در صنعت سینما و مادلینگ بدرخشد.

 

الویس وب

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

الویس وب «Eloise Webb» ستاره 15 ساله ای ست که توانایی های بالایی به خصوص در بازیگری دارد. او زاده انگلستان است اما با خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرد. یکی از عواملی که بر موفقیت او تاثیرگذار بود، چهره جذاب اش می باشد.

 

الویس در سال 2015، به عنوان چهره ای که شباهت زیادی به سیندرلا دارد، شناخته شد. او فردی کمال طلب است که دوست دارد حتی در دوران نوجوانی هم چون ستاره ای بدرخشد، که البته در این راه هم موفقیت های زیادی را کسب کرد.

 

الیویا رادریگو

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

یکی دیگر از ستاره های نوجوان جذاب در این فهرست، الیویا رادریگو «Olivia Rodrigo» است. چهره زیبای او هر فردی را به خودش جذب می کند. علاوه بر زیبایی، او بسیار سخت کوش است و برای بازی در فیلم، تمام توانایی های خود را به کار می گیرد. به عنوان مثال بازی او در فیلم «Bizaardvark» همه را متعجب کرد. او اکنون 15 سال سن دارد اما منتقدان معتقدند که او به زودی یکی از بهترین ستاره ها در صنعت سینما خواهد شد.

 

کرنان شیپکا

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

 

کرنان شیپکا «Kiernan Shipka»، زاده ۱۰ نوامبر ۱۹۹۹، بازیگر سینما و اهل ایالات متحده آمریکا است که بیشتر به خاطر ایفای نقش اش در سریال «د من» شناخته می ‌شود. او به همراه خانواده اش در شیکاگو زندگی می کرد اما خانواده اش برای این که او شانس بیشتری برای دیده شدن در حرفه اش داشته باشد، به کالیفرنیا نقل مکان کرد.

 

او حرفه خود را در سن 6 سالگی آغاز کرد و آنقدر تاثیرگذار بود که در خاطره ها ماندگار شد. علاوه بر آن، او صدای خوبی نیز دارد، به عنوان مثال در مجموعه «افسانه کورا» به جای نقش جینورا سخن گفت. توانایی او در کنار زیبایی چهره اش او را تبدیل به یکی از جذاب ترین ستاره های نوجوان کرده است.

 

برایتون شاربینو

برایتون شاربینو، زاده ۱۹ اوت ۲۰۰۲، هنرپیشه آمریکایی و خواهر کوچکِ سکسن شاربینو است. از فیلم‌ ها یا مجموعه‌ های تلویزیونی که او در آنها نقش داشته می ‌توان به کتاب «جنگل»، «مردگان متحرک» یا «روزی روزگاری» اشاره کرد.

 

اگر سریال «مردگان متحرک» را دیده باشید، بازی او در نقش لیزی سموئل را حتما به یاد دارید. زیبایی، جذابیت و اعتماد به نفس در چهره این ستاره نوجوان موج می زند. مطمئنا در مدت زمان کمی او تبدیل به یکی از بهترین ستاره های جذاب درخشان سینما خواهد شد.

 

عکس های جذاب ترین بازیگران نوجوان هالیوود

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره