وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

تصاویر وحشتناک قتل عام ناموسی در خرم آباد (عکس 16+)

تصاویر وحشتناک قتل عام ناموسی در خرم آباد (عکس 16+)

تصاویر وحشتناک قتل عام ناموسی در خرم آباد (عکس 16+)

 

صدای شلیک رگبار گلوله مردم لرستان را به وحشت انداخت ! به گزارش ایران ناز افشای رابطه جنسی نامشروع بین یکی از اعضای خانواده با خانواده عمو باعث شد ، مرد عصبانی کل خانواده برادرش را به رگبار ببندد !

 

به گزارش ایران ناز دادستان لرستان از پرونده قتل عام گفت عموی عصبانی وقتی متوجه رابطه نامشروع برادرزاده اش شد در اقدامی هولناک دست به قتل عام خانواده برادرش زد. دادستان لرستان از دستگیری سریع و 6 ساعته این قاتل بی رحم خبر داد. 

 

سعید رازانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به دستگیری قاتل فراری جنایت هولناک خانوادگی خرم آباد اظهار کرد: روز گذشته حوالی ظهر گزارشی مبنی بر درگیری فامیلی در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد که در اثر آن 4 نفر به قتل رسیدند، به دادستانی واصل شد.

 

تصاویر وحشتناک قتل عام ناموسی در خرم آباد (عکس 16+)

وی گفت: بلافاصله پس از وصول گزارش به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم کارشناسی به میان گلال (روستای محل حادثه) که در فاصله 7 کیلومتری از شهرستان خرم آباد است اعزام شده و پس از بازدید از محل مشخص شد که فرد قاتل پس از درگیری با اعضای یک خانواده، در نهایت سه فرد بزرگسال و یک کودک 8 ساله را با اسلحه کلاشینکف به قتل رسانده است.

 

این مقام قضایی اظهار کرد: در همان تحقیقات مقدماتی مشخص شد که قاتل با مقتولان نسبت خویشاوندی داشته و انگیزه اصلی قتل نیز رابطه نامشروع بوده است.

 

رازانی ادامه داد: با وجود تیم متخصص انتظامی و قضایی در کمتر از 8 ساعت فرد قاتل که پس از جنایت به کوه‌های اطراف فرار کرده بود دستگیر شد.

 

رازانی در پایان با بیان اینکه همدست قاتل که پسر او هست در حال حاضر فراری است، گفت: قصد و اراده دستگاه قضا در این پرونده همچون گذشته رسیدگی قاطع و سریع است و از هموطنان تقاضا می شود که به شایعات توجه نکرده و فقط اخبار را از طریق مراجع معتبر دریافت کنند.

 

 عصرشنبه 23 بهمن ماه امسال ماموران پلیس خرم آباد در جریان سناریوی هولناک قتل عام خانواده ای در روستای میان گلال در 7 کیلومتری شهر خرم آباد قرار گرفتند و خیلی زود تیم های ویژه در محل حاضر شدند.

 

بازپرس ویژه قتل و ماموران پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم با جسد خونین 4 عضو یک خانواده که یکی از آنها کودک 8 ساله ای بود روبرو شدند.

 

تحقیقات پلیسی نشان از آن داشت که عاملان جنایت در این قتل عام خانوادگی با اسلحه کلاشینکف دست به جنایت زده اند و یکی از مقتولان نیز به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

 

تجسس های پلیسی در گام بعدی مشخص شد که قتل از سوی عموی خانواده صورت گرفته است که وی پس از جنایت همراه پسرش پا به فرار گذاشته اند.

 

ردیابی های پلیسی برای دستگیری عاملان این جنایت کلید زده شد و ماموران پس از 8 ساعت موفق شدند متهم را که به کوه های اطراف شهر خرم آباد فرار کرده بود دستگیر کنند.

 

کارآگاهان در ادامه پی بردند که پسر عامل جنایت نیز در این قتل عام نقش داشته که پس از جنایت پا به فرار گذاشته است و تحقیقات برای دستگیری همدست قاتل ادامه دارد.

 

عامل جنایت در اعترافاتش ادعا کرده که یکی از اعضای خانواده برادرم در سناریوی سیاهی اقدام به رابطه نامشروع با یکی از اعضای خانواده ام کرده و زمانیکه متوجه این ماجرا شدم تصمیم به قتل گرفتم و این جنایت زمانی رخ داد که راز این رابطه نامشروع بین اعضای خانواده پخش شده بود.

 

بنا به این گزارش، تحقیقات فنی برای دستگیری همدست قاتل ادامه دارد.

 

مطالب مرتبط:

جزئیات قتل عام هولناک دو خانواده در کرمان + تصاویر

جزئیات قتل عام در فهرج کرمان و دستگیری قاتل +تصاویر

قتل عام فجیع خانواده توسط زن تهرانی +تصاویر

قتل تاجر ایرانی در فیلیپین بدست دو ایرانی + عکس

جنجال قتل مدلینگ اردبیلی سونیا فتحی + عکس

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره