وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

 

بردیا گلزار برادر کوچکتر محمد رضا گلزار ازدواج کرد . بردیا گلزار ته تغاری خانواده گلزار است و مدرک مترجمی زبان دارد .به گزارش ایران ناز عکس محمدرضا گلزار را در مراسم عقد برادرش بردیا گلزار ببینید.

 

محمدرضا گلزار که در رده معدود سلبریتی هایی است که خیلی کم از زندگی خصوصی و اعضای خانواده اش عکسی منتشر می کند ، دیروز با انتشار عکسی زیبا ازدواج برادر کوچکترش بردیا را تبریک گفت!

 

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

 

محمد رضا گلزار در جشن عقد برادرش بردیا گلزار

 

یردیا گلزار ، برادر محمدرضا گلزار دیروز ازدواج کرد و محمدرضا گلزار با انتشار عکسی زیبا از حلقه های ساده و شیک این عروس و داماد ، ازدواجآن ها را تبریک گفت و برای برادر کوچکترش و همسرِ برادر عزیزش آررزوی خوشبختی و سعادت کرد. به همین بهانه با زندگی شخصی محمدرضا گلزار که یکی از چهره های معروف ایرانی است بیشتر آشنا شوید.

 

محمدرضا گلزار با انتشار عکس زیر نوشت :

 

بردیای عزیزم، برادر نازنینم،رفیق خوبم،یار همیشگی مبارکت باشه❤️?

 

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

 

حلقه ازدواج برادر محمدرضا گلزار

 

جالب است بدانید محمدرضا گلزار جز سلبریتی هایی هست که خیلی کم درباره زندگی خصوصی خودش و اعضای خانواده اش صحبت می کند یا عکسی منتشر می کند.

 

 

در صفحات اینترنتی چند عکس معدود از اعضای خانواده اش وجود دارد .
زندگی شخصی و خانواده محمدرضا گلزار جالب است بدانید که چندی پیش یکی از نزدیکان رضا گلزار درباره حفظ حریم خصوصی و منتشر نشدن عکسی از خواهر محمدرضا گلزار و مادرش گفته بود :

 

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

 

محمدرضا گلزار و برادرش و آویسا خواهرزاده اش

 

شاید باورتان نشود اما محمدرضا گلزار بسیار غیرتی است! محمدرضا گلزار که یک آذری اصیل است مانند بسیاری از افراد این خطه از میهن مان بسیار نسبت به خواهرش آتوسا گلزرا و مادرش تعصب دارد و گفته دوست ندارد حواشی شهرت و زندگی اش بر کیفیت زندگی و حریم خصوصی خواهر و مادرش تاثیری بگذارد.

 

خانواده رضا گلزار بسیار مذهبی و معتقد هستند و جالب است بدانید زمانیکه محمدرضا گلزار عضو گروه آرین (بند موسیقی بسیار محبوب قدیمی) بود توسط زنده یاد ایرج قادری برای بازی در فیلم سینمایی “سام و نرگس” به سینما و بازیگری دعوت شد که همان موقع خانواده اش به شدت با این مسئله مخالفت کردند .

 

آتوسا ، خواهر محمدرضا گلزار در آن زمان به ایرج قادری گفته بود که ما خانواده بسیار مذهبی هستیم و به شما اصلا اطمینان نداریم که پسرِ جوانمان را به دستتان بسپاریم تا فیلم بازی کند. چرا که شما در گذشته و سال های قبل از انقلاب سر صحنه فیلم ها مشروبات الکلی مصرف می کردید .

 

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

 

البته ایرج قادری هم با پاسخ هایش توانسته بود اعتماد خانواده گلزار را جلب کند و باعث شروع کار یکی از بهترین و محبوب ترین استار های ایرانی شود. آن مرحوم در پاسخ به آتوسا گلزار گفه بود که آن چه شما در لیوان ها می دیدید مشروب نبوده ، یا آب یا شربت بوده ، چرا که اگر ما سر صحنه ها مشروب می خوردیم هیچ گاه در حالت طبیعی قرار نداشتیم و نمی توانستیم فیلمبرداری را پیش ببریم.

 

مادر محمدرضا گلزار هم در مصاحبه ای قدیمی درباره بازیگری پسرش گفته بود :

 

عکس و فیلم محمدرضا گلزار در جشن عقد برادرش

 

مرحوم قادری پسر من را در ۱۹ سالگی دید و از او برای بازیگری دعوت کرد. ولی کاش هرگز همچین دیداری اتفاق نمی افتاد و پای رضا را به سینما نمی کشاند!

 

 

مادر محمدرضا گلزار درباره آن دوران گفت :

 

با توجه به حساسیت خانوادگی ما ، مرحوم ایرج قادری زمان بازی رضا با ما هم تماس می گرفت و از ما می خواست در پشت صحنه فیلم حاضر باشیم تا از کم و کِیف کار مطلع باشیم و از نگرانی هایمان کم شود!مادر محمدرضا گلزار همچنین گفته بود که ما از یک خانواده حساس آذری هستیم و مثل بسیاری دیگر هیچوقت فرزندانمان را از خود جدا نمی کنیم ، چه برسه به اینکه به هر دلیلی بچه هایمان تا صبح خانه نباشند و به همین دلیل اوایل کارِ رضا در سینما همه جا او را همراهی می کردیم.

 

یادم هست وقتی رضا مشغول بازی در فیلم سینمایی “بالای شهر پایین شهر” که در اصفهان ساخته می شد ، بود ؛ به علت مشکلات و جَو نامناسب پشت صحنه، این کارِ سینمایی را نیمه کاره رها کرد و به تهران بازگشت. اما ما با توجه به قرارداد و تعهد اخلاقی خودمان او را به اصفهان برگرداندیم و در هتلی که خودمان رزرو کرده بودیم ماندیم تا کار تمام شود!

 

همچنین مادر این بازیگر محبوب ادامه داد که رضا بسیار متعصب است و روی حجاب تاکید ویژه ای دارد، حتی روی پوشش من که مادرش هستم هم بسیار حساس است. یادم است زمانی که به خارج از کشور رفته بودیم به دلیل اینکه من چادر بر سر داشتم ، مدام مرا در خیابان بغل می کرد و میگفت : ” مامان به تو افتخار میکنم که محجبه هستی”

 

محمد رضا گلزار دو برادر دارد و یک خواهر که خودش فرزند سوم خانواده  است. علیرضا گلزار اولین برادر محمدرضا گلزار است که مهندس عمران می باشد آتوسا گلزار تنها خواهر و دومین فرزند خانواده گلزار است که مترجم زبان آلمانی می باشد .

 

آتوسا گلزار ازدواج کرده و دو فرزند به نام های برسام و اویسا دارد. بردیا گلزار هم ته تغاری خانواده گلزار است که مدرک مترجمی زبان انگلیسی دارد و دیروز به جمع متاهلین پیوست