وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

غش کردن تماشاگران فیلم ترسناک Raw در سینما (عکس)

غش کردن تماشاگران فیلم ترسناک Raw در سینما (عکس)

این فیلم آنقدر وحشتناک بوده که تماشاگران با دیدن آن غش کردند.نمایش فیلم ترسناک «خام» (Raw) در بخش «جنون نیمه‌شب» جشنواره فیلم تورنتو، باعث از هوش رفتن تعدادی از تماشاگران و حضور پزشکان اورژانس در سالن نمایش فیلم شده است!

 

به گفته رایان ورنر مسئول بازاریابی فیلم در تورنتو که در نمایش بامدادی این محصول بلژیکی-فرانسوی نیز حضور داشته است، «از آنجایی که تماشای بعضی صحنه‌های فیلم به تعدادی از تماشاگران فشار بیش از حدی وارد کرده بود، آمبولانس اورژانس به ناچار در صحنه حاضر شد.»

 

این فیلم تصویر-محور بعد از آن که ماه مه گذشته در بخش «هفته منتقدان» جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و جایزه منتقدان فیپرشی را از آن خود کرده بود، به یکی از گزینه‌های اصلی هواداران فیلم‌های ترسناک برای تماشا کردن تبدیل شد. این در حالی می باشد

 

غش کردن تماشاگران فیلم ترسناک Raw در سینما (عکس)

 

که اولین نمایش جهانی ساخته ژولیا دوکورنو کارگردان فیلم‌اولی فرانسوی بدون هیچ مشکلی در کن روی پرده رفت و با استقبال روبه‌رو شد.داستان این فیلم فرانسوی زبان درباره یک دانشجوی گیاه‌خوار است که رفته‌رفته به آدم‌خواری روی می‌آورد.

 

استودیوی «فوکس ورلد» حقوق پخش این فیلم ترسناک را در کن خریداری کرد تا آن را در سینماهای ایالات متحده و کانادا روی پرده ببرد. کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند «خام» با استقبال گسترده هواداران فیلم‌های ترسناک

 

در امریکا روبه‌رو شود.ورنر در پایان یادآور شده او در گذشته، تنها یک‌بار دیگر شاهد واکنش فیزیکی نسبت به یک فیلم سینمایی بوده است که در زمان نمایش «دجال» (Antichrist) ساخته لارس فون تریه اتفاق افتاده است. 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره