وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه جمعه 12 آبان 1396

فال روزانه جمعه 12 آبان 1396

فال روزانه جمعه 12 آبان 1396

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین فروردین ماه

 

باوجود اینکه ماه در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه “رویاها” به بهرام محدود کننده ملحق می‌شود، دیدن نتیجه مثبت از عشق ورزی‌هایتان برای شما تبدیل به چالش شده است! خوشبختانه ماه با اورانوس غیرعادی در یک امتداد قرار می‌گیرد و انتظار می‌رود به همان گونه که این شرایط ادامه پیدا می‌کند، شما نیز به طرز خوشایندی شگفت زده بشوید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل‌های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز وقتی که شما به خاطرات دوران کودکی خود فکر می‌کنید ذهنتان آشفته می‌شود، چرا که متوجه شده‌اید شما تا بحال فقط یک روی سکه را دیده‌اید. اما هرقدر بیشتر سعی می‌کنید این قسمت‌های گمشده را پر کنید، می‌فهمید که تا بحال هیچ چیز نمی‌دانستید. این موضوع باعث ناامیدی‌تان شده است، برای اینکه آرزوی شما برای دست یافتن به اطلاعاتی خوب تبدیل به دل مشغولی همیشگی‌تان شده است. شما فقط باید خود را از این چرخه ناراحت کننده خارج کرده و به زمان حال برگردید.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین خرداد ماه

 

با ظاهرسازی‌های ناراحت کننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینکه این جور حرکات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید که می‌توانید رویشان حساب کنید و امروز هم آنها به کمکتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این که کسانی از شما حمایت می‌کنند شکی وجود ندارد.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین تیر ماه

 

شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین مرداد ماه

 

شما هنوز نتوانسته‌اید خط مشی درستی که در محل کارتان ضروری به نظر می‌رسد را به دست بیاورید. مثل اینکه رئیس شما در شغلش ناموفق بوده است و به شما نیز توجهی نمی‌کند. اما شما جدا از دیگران و در محیطی تنها کار نمی‌کنید، بنابراین اگر بدانید که دیگران چه انتظاراتی از شما دارند بهتر کار خواهید کرد. با همه این احوال ناامید نشوید، چون که شاید اطلاعات معتبر وموثق به اندازه‌ای که شما فکر می کردید در دسترس همگان نباشد.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین شهریور ماه

 

مادامی که شما برنامه هایتان را در روز چندین بار تغییر بدهید، شاید نتوانید امروز کارهایتان را زودتر از موعد تمام کنید. معمولاً شما با تغییر کردن موافق نیستید، اما اکنون تغییر مسیر دادن کار آسانی است. به خصوص اگر شما انتخاب بهتری را پیش روی خود نمی بینید. الان زمان این نیست از خودتان سرسختی نشان بدهید. برای به دست آوردن بهترین نتایج باید تمرین کنید که بیشتر انعطاف پذیر شوید.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین مهر ماه

 

اگر موضوعات اجتماعی مهم‌تر از کار و خانواده به نظر می‌رسند، دلیلش این است که شما به عقب برگشته و دوباره اولویت‌های اخیرتان را ارزیابی می‌کنید. با وجود اینکه شما بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید، نادیده گرفتن مسئولیتها به خاطر خوشی و لذت آنی کاری خطرناک است. ممکن است که شما به سمت حاشیه بروید، اما به خاطر یک لحظه هیجان‌انگیز در مقابل زور و اجبار تسلیم نشوید.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین آبان ماه

 

امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد که متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق کنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینکه کسی با شما صحبت کند بفهمید که به چه چیزی فکر می‌کند. مادامی که شما به نیازهای خودتان توجه می‌کنید توصیه می‌شود که دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین آذر ماه

 

دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می‌تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه‌هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می‌شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می‌دهد.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین دی ماه

 

شما امروز هر چیزی را که انتخاب کنید باز چیز دیگری می‌خواهید!! اگر تصمیم بگیرید که یک روز کامل را در خانه و با خانواده تان بگذرانید، بعد می‌گویید: “ای کاش بیرون از خانه می‌رفتم و با فعالیتهای اجتماعی مشغول می‌شدم”! اما اگر با رضایت دعوتی را بپذیرید، بعد می‌گویید که ای کاش در لحظه آخر قبول نکرده بودم! اگر شما بتوانید یک بار تضادهای احساسی درونی خود را قبول کنید، آن وقت مهم نیست که چه کار می‌کنید یا به کجا می‌روید. خوشبختانه الان شما می‌توانید در هر مکانی رضایت کامل را بیابید.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین بهمن ماه

 

در روزهای دیگر اگر دوست صمیمی و یا خواهر و یا برادرتان در مورد ناراحتی‌ها قدیمی حرفی بزند به نحوی که آن را بی ضرر و بی اهیمت جلوه دهد، شما می‌توانید خیلی راحت در مورد آن گفتگو کنید. اما امروز این کار می‌تواند خاطرات دردناک گذشته و یا آرزوهایی که از آنها ترسیده‌اید را زنده کند. به هر حال کلید رسیدن به خوشبختی این است که بتوانید مرز بین حال و گذشته را بشناسید. رویدادهایی که هم اکنون رخ می‌دهد شبیه به اتفاقاتی که در گذشته روی داده نیست.

 

– فال روزانه در روز 12 آبان 1396 برای متولدین اسفند ماه

 

شما امروز از کمک‌های خانواده تان نسبت به خود شگفت زده خواهید شد، چراکه اصلاً انتظار چنین حمایت‌هایی را نداشتید. اما آنها با روش‌های عجیب خود از شما حمایت می‌کنند که شما اصلاً توقع چنین رفتارهایی را از آنها ندارید. باوجود این اصرار و لجبازی را کنار بگذارید و به دوستان و حامیان خود اجازه بدهید هرطور که دلشان می‌خواهد رفتار کنند.