وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه جمعه 19 آذر 95

فال روزانه جمعه 19 آذر 95

فال روزانه جمعه 19 آذر 95

 

فروردین:

 

فروردین: شما امروز بیشتر دوست دارید دیگران را خوشحال و راحت بسازید نه خودتان را. عجیب اینكه انگیزه شما شاید كمی‌احمقانه باشد!! چراكه اگر اطرافیان شما خوشحال باشند، شما نیز به احتمال زیاد شادتر خواهید بود. به خصوص اگر آنها به خاطر اینكه شما نقش یك میزبان مهربان را بازی می‌كنید نسبت به شما با نظر مساعد عكس العمل نشان بدهند.

 

اردیبهشت:

 

اگر شما تازگی‌ها با كسی دوست شده‌اید، ممكن است امروز كمی ‌با هم اختلاف پیدا كنید. مشكلاتی كه برایتان به وجود آمده در حدی است كه شما آرزو می‌كردید كاش جور دیگری رفتار كرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید كه آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت كردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

 

خرداد:

 

امروز قوه خلاقیت شما هیچ حد و مرزی ندارد و هنوز ایده‌های بزرگی در سر دارید، اما خیلی فعال نیستید. شما امروز می‌خواهید كمتر از گذشته كار كنید، حتی اگر رئیستان به این امر راضی نباشد. فقط به خاطر اینكه به لذت و آرامش برسید همه چیز را ول نكنید. اگر شما این كار بكنید به درسرهای زیادی گرفتار خاوهید شد كه رها شدن از این مخمصه وقت زیادی می‌گیرد.

 

تیر:

 

نقش هدایت كننده شما در منزل و یا در اجتماع امروز برای خودتان خیلی اهمیت دارد، اما می‌تواند شرایط سختی را نیز برایتان به وجود آورد. شما می‌دانید كه چه چیزی برای اطرافیانتان بهتر است، اما ممكن است آنها با نظرت شما مخالفت كنند. در حالیكه سعی می‌كنید هركسی را متقاعد كنید كه شما درست می‌گویید، استفاده كردن از منطق اصلاً كارساز نخواهد بود. لازم است به دوستان و همكارانتان اجازه بدهید راه خود را بروند تا خودشان حقیقت را كشف كنند.

 

مرداد:

 

با وجود اینكه روز تولدتان آمده و رفته، ظاهراً امروز روزی است كه شما می‌توانید آرزویی بكنید و این آرزو برآورده بشود. اما هر چقدر هم كه یك رویا لذت بخش و شیرین باشد، حالا بهتر است كه روی جنبه‌های عملی رویاهای خود تمركز كنید. به خاطر اینكه آنها می‌توانند راهنمایی برایتان باشند تا بفهمید در مرحله بعدی چه كاری می‌توانید بكنید.

 

شهریور:

 

امروز كه ماه و ژوپیتر در پنجمین خانه شما یعنی خانه بازی و شادی با هم ارتباط دارند، شما تصمیم گرفته اید به یك درخواست كاری جواب مثبت بدهید. متاسفانه یك حركت از سوی ونوس زیبا باعث می‌شود شما وسوسه شوید در وقت كاری به سراغ تفریح كردن بروید و یا الكی پول‌هایتان را خرج كنید. ولی در نهایت شما منطقی‌تر خواهید شد و اواخر روز احساس بهتری نسبت به خود پیدا خواهید كرد. حتی امروز عصر می‌توانید قدری هم تفریح كنید.

 

مهر:

 

اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

 

آبان:

 

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حداقل كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.

 

آذر:

 

امروز قبل از اینكه خیلی ولخرجی كنید موجودی حساب خود را چك كنید، برای اینكه ممكن است فكر كنید كه وضع مالیتان نسبت به قبل خیلی بهتر شده است! اگر دوستانتان شما را به خرید كردن ترغیب می‌كنند، حواستان را جمع كنید، برای اینكه این هشداری برای شما است و لزوماً به نفعتان نیست. باوجود اینكه شما خودتان این را می‌دانید، ولی قبل از اینكه دست به عملی بزنید لازم است كه حتماً پس‌اندازی داشته باشید.

 

دی:

 

شما در عین حال كه كاملاً اهداف خود را شناخته‌اید، روز به روز بیشتر رشد كرده و تواناتر می‌شوید. شما كارهای زیادی برای انجام دادن دارید، ولی به خاطر اینكه وقت زیادی دارید، دوست دارید كارهای بیشتری انجام دهید. خوشبختانه شما برای متعادل كردن زندگیتان آمادگی كامل دارید. همین برای لذت بردن شما از زندگی كفایت می‌كند. شما به وقت خود به اهدافتان خواهید رسید.

 

بهمن:

 

امروز شما از برنامه‌های خود جلو افتاده‌اید و این موضوع می‌تواند افرادی را كه قصد مشكل درست كردن برای شما را داشتند ناراحت كند. شما دلتان می‌خواهد به جای اینكه درگیر و بند عقربه های ساعت باشید، بتوانید آزادانه زندگی كنید. شاید بعضی وقت‌ها لازم باشد گذشت كنید، پس سعی كنید به دوستانتان احترم بگذارید. به دیگران اجازه دهید كه از قبل بدانند شما به خاطر اینكه كسی را ناراحت نكنید، ممكن است كمی ‌دیرتر به قرار ملاقات خود برسید.

 

اسفند:

 

شما امروز وقتی كه در محل كارتان هستید، دوست دارید از یك راز سر در بیاورید. شما اعتقاد دارید یكی از همكارانتان چیزی را از شما مخفی كرده است و همین انگیزه‌ای برای شده كه بفهمید آن چیز چه بوده است. اما درست نیست كه قبل از اینكه اتفاقی بیفتد او را تحت فشار قرار بدهید. شما باید چند روزی صبر كرده تا ببینید كه چه اطلاعاتی دستگیرتان می‌شود.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره