وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه جمعه 27 اسفند 1395

فال روزانه جمعه 27 اسفند 1395

فال روزانه جمعه 27 اسفند 1395

 

متولد فروردین : شادی و نشاط شما دائم بیشتر می شود.هر روز با مهارت بیشتری تعادل خود را حفظ می کنید. اما امروز علاقه ای به انتخاب میانبرها ندارید .شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که ازکل سفرهایتان بدست آورده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند . الان راهی برای برگشت وجود ندارد.پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید .

 

متولد اردیبهشت : شما باید چشمان‌تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی‌بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می‌بینید. شما دارای انرژی‌های مثبت زیادی هستید انرژی‌هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی‌ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی‌تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

 

متولد خرداد : امروز شما دید دیگری نسبت به زندگی دارید و این دیدگاه شما به زندگی بسیار متفاوت‌تر از همیشه است. یک توجه عمیق می‌تواند شمارا به اولین گام برای یک سفر باورنکردنی و خارق العاده رهنمون کند اما شما احتمالا هنوز نمی‌دانید که کجا می‌خواهید بروید. اگر نتواسنتید یک چشم‌انداز روشن برای خود ایجاد کنید نگران نشوید. اکنون هر حرکتی که بکنید خوب است؛ ‌در واقع بهتر از این است که اصلا حرکت نکنید. مقصد شما به موقع خودش برای شما آشکار خواهد شد.

 

متولد تیر : شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.

 

متولد مرداد : امروز در حالی که ماهی‌های برج حوت به سمت پنجمین خانه‌تان حرکت می‌کنند، باید بیشتر شبیه یک دلفین ظاهر شوید نه یک عقرب. اما شما الزاماً نمی‌خواهید که وارد بازی یک نفر دیگر شوید، شما می‌خواهید قوانین شخصی خودتان را اجرا کنید. مصالحه کردن با فردی که در بین راه او را دیدید از آن چیزی که فکر می‌کردید ساده‌تر است.

 

متولد شهریور : در این روزها تمام افکار شما سمت و سویی منفی به خود گرفته است، به تمام وقایع، صحبت‌هایی که می‌شنوید، رفتارهایی که می‌بینید با دیدی منفی نگاه می‌کنید و تصمیم می‌گیرید. به همین علت بسیاری از موقعیت‌های خوب و حتی عالی را که در این روزها می‌توانسته است برایتان به وقوع بپیوندد با بد بینی تان آنها را از بین برده‌اید. هیجانات، نیروهای منفی درونی تان را کنترل کنید تا بیشتر از این به شما آسیب نرسانده‌اند. سعی کنید آرامش درونی تان را حفط کنید و بعد تصمیم بگیرید.

 

متولد مهر : امروز شما واقعاً می‌خواهید ایده‌هایتان را برای خود نگه دارید، برای اینکه خورشید نورانی در حالی که در هفتمین خانه‌تان در ارتباط با دوستانتان قرار دارد از اورانوس اشعه‌هایی را می‌گیرد. اینک در زندگی شما مانعی برای فعالیتهایتان وجود ندارد، بنابراین فعالیت کردن بر اساس ایده‌های خوبتان کار سختی نیست. حتی اگر برنامه‌هایتان را روی کاغذ نیاورده‌اید و خوب بررسی شان نکرده‌اید ولی به جلو رفته و آنها را مطرح کنید. به احتمال زیاد دیگران هوش و بصیرت شما را خواهند دید و به خاطر تلاشهایتان ازتان حمایت خواهند کرد.

 

متولد آبان : دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی که آنها با شما مخالفت می‌کنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی که عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌کنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید که این کار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ کس نخواهد که خودش را عوض کند، هیچ مسأله پیچیده‌ای حل نخواهد شد.

 

متولد آذر : باوجود اینکه امروز از احساسات‌تان خوشتان نمی‌آید، اما می‌دانید که باید آنها را ابراز کنید. ولی هنر شما در این است ک طوری آن را بیان کنید که کسی بدش نیاید. البته اگر از این کار خجالت بکشید، حل کردن مشکلات و حرکت کردن برایتان مشکل می‌شود. پس احساسات درونی خود را با کسی که بهش اطمینان دارید مطرح کنید، اما در قبال رفتاری که دارید مسئولیت پذیر باشید.

 

متولد دی : روزهایی که در پیش رو دارید برای شما همراه با فعالیتهای اجتماعی زیادی هستند که برای مدت زمان طولانی نیز ادامه می‌یابند. اما با وجود این حتی اگر ذهن شما حول و حوش مسائل شخصی خانوادگی سیر کند باز هم می‌توانید در محل کار مؤثر باشید. نباید همه چیز را به همه اطرافیانتان بگویید. بعضی از مسائل را فقط باید پیش خود نگه دارید. لبخندهای مرموز شما آنها را در شک و گمان نگه خواهد داشت.

 

متولد بهمن : شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه “احساسات” می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

 

متولد اسفند : امروز در شریک کردن دیگران در احساسات‌تان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته‌اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته‌های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه‌های یک نفر دیگر از برنامه‌های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می‌شود.