وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه جمعه 28 آبان 95

فال روزانه جمعه 28 آبان 95

فال روزانه جمعه 28 آبان 95

 

فروردین:

 

اگر شما به خاطر اینكه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است كمی ‌احساس یأس می‌كنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینكه دوران گذشته را بازسازی كنید و یا اینكه با عجله به سوی آینده حركت كنید، به لحظه حال توجه كنید. اما تا وقتی كه خودتان كاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد كه احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

 

اردیبهشت:

 

شما امروز دوباره می‌خواهید به مشكلات قدیمی توجه كرده و سعی می‌كنید برای تعادل برقرار كردن بین نیازهای خود و نیازهای دوستان و همكارانتان تعادلی متناسب برقرار كنید. اگر شما همراه با دیگران درگیر یك پروژه شده‌اید، در عمل كردن به عنوان عضوی از تیم اگر نخواهید از اثرگذاریتان كمتر كنید با مشكل مواجه خواهید شد. به جای اینكه نگران سازنده بودن خود باشید، سعی كنید كارهایی انجام دهید كه با اعضای دیگر گروه هماهنگ باشد.

 

خرداد:

 

امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی كنید و حتی وقتی به سر كار می‌روید تا بدان جا هم كشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید كه تا موقعی كه احساساتتان ناگهانی سر ریز نكرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت كنترل خود داشته باشید. وقتی كه این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله كنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

 

تیر:

 

حتی اگر شما خودتان دقیقاً بدانید كه چه كارهایی باید انجام دهید، ولی قبل از اینكه به هدفتان برسید، رویاهایتان شما را از مسیر اصلیتان خارج می‌كنند. بنابراین به خاطر از دست دادن زمان و انرژیتان خیلی ناراحت خواهید شد، اما شما می‌توانید با قبول كردن این گفته كه «در هر اتفاق حكمتی نهفته است» نوع نگاه خود را عوض كنید. شما شاید اكنون نتوانید آنچه را كه برایش برنامه‌ریزی كرده بودید را تمام كنید، ولی وقتی این كار را كردید روحیه خیلی بهتری خواهید داشت.

 

مرداد:

 

اگر شما یك شریك شغلی دارید، ممكن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بكشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از كار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یك نفر دیگر كار سختی است، بخصوص زمانی كه موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نكنید كه تفاوت‌های بین شما و یك نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول كردن شكاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

 

شهریور:

 

شما رابطه دوستانه خاصی با یك نفر برقرار كرده‌اید، و الان فكر می‌كنید كه اگر بخواهید به این رابطه پایان دهید باید همه زندگیتان تغییر كند و از این رو به آن رو بشود. بنابراین این موضوع خیلی شما را ناامید و همچنین خسته كرده است. اعتماد بیش از اندازه شما به دیگران باعث شده كه خیلی بی‌احتیاط عمل كنید. اما اگر شما بخواهید با تكیه كردن به دیگران درگیر احساسات خود بشوید، امكان دارد یك نفر دیگر به شما خیانت كند. بنابراین سعی كنید كه به خاطر منافع یك نفر دیگر كاری انجام ندهید.

 

مهر:

 

اگر شما مدتی زمان زیادی با یك راز زندگی كرده‌اید و تا بحال هم آن را افشا نكرده‌اید، الان وقتش رسیده كه تا حدودی از این نگرانی بیرون بیایید. شما توانایی‌های دیگری نیز دارید و درحال حاضر باید بر روی مسائل مادی خود مثل جزئیات پروژه‌تان در محل كار تمركز كنید. پس فعلاً به دنیای درونی خود توجه نكنید، این موضوع شما را برای مسافرتی كه در پیش رو دارید آماده می‌كند.

 

آبان:

 

اگر امروز یك روز كاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینكه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین كار و تفریح یكی را انتخاب كردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه كه باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی كنید.

 

آذر:

 

یك بار دیگر شما بین وظایف كاریتان و مسئولیت‌های خود در خانه قرار گرفته‌اید. در حال حاضر حتی اگر موقتی باشد، شما باید بتوانید هر نوع مشكلی را حل كنید. خوشبختانه دور و بری‌هایتان به خاطر شما و به طور موازی با شما حركت می‌كنند و با كمك كردن به شما واقعاً معجزه خواهند كرد. شما آدم نادانی نیستید!! اما بهتر است این رازی را كه بهتان گفتیم فعلاً به هیچ كس نگویید!

 

دی:

 

شما امروز از برنامه‌های خودتان هم سر در نمی‌آورید! شاید شما از خودتان انتظارات زیاده از حد داشته‌اید و یا شاید وقت خودتان را تلف كرده باشید. اما الان هرقدر هم كه وقت داشته باشید، باز هم امكان دارد در محل كار و یا قرار ملاقات‌هایتان دیر حاضر بشوید. اما سعی نكنید با دروغ گفتن و یا اغراق كردن در واقعیت به اشتباه خود سرپوش بگذارید. صادق باشید و با اشتباهات خود به درستی برخورد كنید.

 

بهمن:

 

امروز شما می‌توانید در یك لحظه خیلی به خودتان مطمئن باشید و در لحظه دیگر از اعتماد به نفس بالای خود رنج می‌برید. سیر كردن در این روند اصلاً جالب نیست، اما شما می‌توانید طی این مراحل چیزهای خیلی مهمی‌درباره خودتان بفهمید و خودتان را بهتر بشناسید. سرزنش كردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا كنید و مطمئناً به آنها هم كمكی نخواهد كرد.

 

اسفند:

 

رابطه‌های شما منشأ اصلی استرس‌های شما هستند، به خصوص اگر یك نفر از شما خواسته‌ای داشته باشد و شما از پس انجام دادن آن برنیایید. نفس عمیق كشیدن، زمانی را به مدیتیشن و یا دعا خواندن اختصاص دادن باعث می‌شود كه در این روز پر مشغله استرس‌های شما كمتر بشوند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره