وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395

فال روزانه جمعه 6 اسفند 1395

 

متولد فروردین : اگر دیگران در طول روز طوری صحبت کنند که مطابق با سلیقه شما نباشد، شاید عصبانیت شما افزایش پیدا کند. عجیب اینکه اگر شما تمایل داشته باشید که فکرتان را تغییر دهید، دیگران بیشتر آشفته خواهند شد. آنها به اشتباه فکر می‌کنند که شما نمی‌دانید که چه می‌خواهید، در حالیکه حقیقت این است که شما فقط به بررسی کردن ایده‌های مختلف می‌پردازید. اگر می‌خواهید دیگران با شما همراه باشند باید با مدرا با آنها رفتار کنید.

 

متولد اردیبهشت : شما به تازگی احساس فوق العاده قوی و مستحکمی را در خود بیدار ساخته اید. با کمک این انرژی می‌توانید به سادگی بر نیازهای خود غلبه کنید. توصیه می‌کنیم از پیله سکوت خود خارج شوید زیرا انرژی زیاد شما با سکوت دارای مغایرت خواهند بود سکوت و انزوای شما اجازه پیشرفت‌های سریعی را به انرژی‌های مثبت درونی تان نمی‌دهد.

 

متولد خرداد : شما در سال گذشته انقدر روی نقش خود در جامعه و یا فعالیت‌های کاری خود تمرکز کرده بودید که مسائل خیلی بزرگتر و مهم تر را از دست داده بودید. الان زمان این نیست که به جای فکر کردن به زمان حال به فکر آینده بوده و دیدگاه های خود را تغییر دهید. البته در سال جدید شما باز هم باید با وظایف و مسئولیت‌هایتان روبرو شوید، اما می‌توانید به طور هم زمان با اهمیت دادن به رویاها و آرزوهای قدیمی‌که به خاطر کارتان آنها را کنار گذاشته بودید، این کار را انجام دهید و همچنین به نقش خود در خانه و خانواده نیز بیشتر توجه کنید.

 

متولد تیر : اکنون شما به طور غیر ارادی تمایل دارید که با پول خود کارهای زیادی انجام دهید،‌ پس قبل از اینکه خارج از خریدهای معمول‌تان، ‌هزینه‌ای کنید خوب فکر کنید. شاید مایل باشید که وسیله کاملا بیخودی بخرید که اصلا بدردتان نخواهد نخورد، این کار حتی از نظر مالی نیز ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد. اما به یکباره شما می‌فهمید که اوضاع مالی تان اکنون زیاد واضح و روشن نیست. شما باید چند روزی صبر کنید خوب به هدفی که در ذهن دارید بیندیشید، تا بعدها از این کاری که انجام داده‌اید پشیمان نشوید و افسوس نخورید.

 

متولد مرداد : حتی اگر امروز شما تلاش کنید به خوبی وظایفتان را انجام دهید، شاید هدفهای شما در دراز مدت به نتیجه برسند. شما فقط در برابر فکر از دست دادن تفریح و شادی نمی‌توانید مقاومت کنید. شاید جلوتر از دیگران حرکت کردن در شما احساس نشاط به وجود آورد، بنابراین احتایط را از دست ندهید.

 

متولد شهریور : کارها و فعالیت‌های ناتمام بسیاری اطراف شما را گرفته اند به همین دلیل شما احساس نارضایتی می‌کنید زیرا نه قدرت اتمام این کارها را دارید و نه این که لحظه‌ای از فکر ﺁنها رها می‌شوید اما لازم است مدتی به خود و ذهن‌تان استراحت دهید تا این مشکلات کم‌کم و با مرور زمان حل شوند یا این که در زمانی مناسب تر به این مشکلات بپردازید. زیرا در این صورت توان بیشتری برای ارائه برنامه‌ها و هم چنین پیشرفته بیشتری را خواهید داشت.

 

متولد مهر : شما از بی هدفی و تنبلی در روزهای تعطیل لذت می‌برید،‌اما امروز روزی کاملا متفاوت است چرا که شما مسئولیت اجتماعی‌ای دارید که باید به پا خیزید و رهبری گروهی را بر عهده بگیرید. خواه شما نقشی در جامعه داشته باشید یا کلیسا،‌ یا خانواده، دیگران به شما به عنوان فردی خلاق و مدبر می‌نگرند. آنها را ناامید نکنید؛ تمرکز خود را بر عالی ترین خوبی‌ها جمع کنید،و ‌به جای اینکه نگران باشید که ممکن است روش تان اشتباه باشد، به این بندیشید که ممکن است این بهترین هدیه ای باشد که شما به دیگری می‌دهید.

 

متولد آبان : شما امروز نسبت به فردی که خوب از توانایی‌هایش استفاده می‌کند، برداشت اشتباهی دارید. بنابراین وظایفتان را در خانه انجام بدهید و قبل از اینکه فقط ارزش ظاهری کلمات را درک کنید به دنبال فهمیدن حقیقت باشید. اگر شما پول و وقتتان را برای موضوعی صرف کرده‌اید که اکنون می‌دانید نقشه‌ای بیش نبوده است، افراد دیگر را به خاطر آن سرزنش نکنید. بخشی از وجود شما حالا می‌خواهد آنچه را که می‌گویید باور کند، بنابراین با تقلید کورکورانه از یک راهنما خودتان را به دردسر نیندازید.

 

متولد آذر : سیاره حاکم شما عطارد می‌تواند شما را فریب دهد تا فکر کنید که امروز به طرز خاصی باهوش و درایت شده‌اید با این حال نمی‌توانید از میدان موانع که در سر راه شما قرار دارد فرار کنید؛ این یک زمان دگرگون کننده است. شما باید تصمیم بگیرید که آیا به جلو بروید یا سر جای خود بمانید یا اینکه آیا می‌خواهید که عوامل جایگزینی که می‌تواند تغییرات مهمی در زندگی تان بدهد را بررسی کنید. الان وقتش است؛ ذهن تان را سر و سامان دهید و حرکت کنید.

 

متولد دی :با وجود این که از بودن در کنار دوستانتان لذت می برید هنوز در این فکر هستید که آیا این واقعا همان جایی است که باید باشید؟ هیچ مشکل خاصی در وضعیت فعلی شما وجود ندارد، اما به نظر می رسد که مشکلات و یا تغییراتی در پیش باشند که می توانند موقعیت فعلیتان را عوض کنند. خودتان را برای اتفاقی که نیفتاده است نگران نکنید و در کنار دوستان عزیز و وفادار خود شاد باشید. امروز به نفعتان است که هیچ کار بدون برنامه ریزی و حساب نشده ای را در برنامه هایتان قرار ندهید. در رابطه با هیچ چیزی، از کار گرفته تا روابط شخصیتان، بدون فکر و بررسی کافی تصمیم گیری نکنید و حواستان باشد که زود به دیگران اعتماد نکنید.

 

متولد بهمن : شما امروز می‌توانید در خرج و مخارجتان تغییراتی ایجاد کرده و راهی را پیدا کنید که فشار مشکلاتی که بر دوشتان سنگینی می‌کند را کم کنید. اگر شما به واسطه اصلاحات بسیار کم اما مهمی که در روش پول خرج کردنتان ایجاد کرده‌اید ولخرجی‌هایتان را کمتر کنید، به زودی می‌توانید نتایج مثبت آن را ببینید.

 

متولد اسفند : ممکن است امروز به نظر برسد دیگران زیاد قابل اطمینان کردن نباشند چرا که آنها در نگهداری اسرار زیاد متعهد نیستد برخلاف شما که بسیار مراقب آنها هستید. شما ممکن است نتوانید براحتی خود را سرگرم کنید به خاطر اینکه انتظارات شما غیر واقعی به نظر می‌رسند، با وجوداینکه شما فکر می‌کنید آنها زیاد افراطی نیستند. پذیرفتن نقائص دیگران می‌تواند باعث شود همه احساس آرامش داشته باشند و شگفت آور این است که این کار باعث می‌شود بهره وری و سومندی همه افزایش یابد.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره