وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 16 اسفند 1395

فال روزانه دوشنبه 16 اسفند 1395

فال روزانه دوشنبه 16 اسفند 1395

 

متولد فروردین : از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.

 

متولد اردیبهشت : خود را با شرایط وفق دهید زیرا همیشه زندگی بر حول محور خوشبختی دائم یا بدبختی دائم نمی‌چرخد پس بهتر است خود را آماده کنید، زیرا شرایط بد یا خوبی را در پیش دارید، اما صبر و استقامت بسیاری که در درون شما وجود دارد، شما را به سوی خوشبختی رهنمون خواهد کرد. تنها به موفقیت فکر کنید تا بتوانید آن را بیابید. شما می‌توانید خوشبخت باشید به شرط این که باور داشته باشید.

 

متولد خرداد : امروز برایتان بسیار سخت است برای کندوکاو در درون احساسات خود آرام بگیرید. به خاطر اینکه شما اغلب قبل از اتمام کاری را که قبلا شروع کرده اید کاردیگری را آغاز می‌کنید. به هر حال اکنون با سیاره حاکم شما مریخ که در برج نشان بی هدف شما قرار گرفته است ممکن است آنقدر مشتاق نباشید که جایی سفر کنید. از لحظه حال لذت ببرید و اجازه دهید تا احساساتتان هر گونه آرزو و امید را از دلتان شست و شو دهند تا به جایی که می‌خواهید برسید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و ترسناک نیست.

 

متولد تیر : امروز به نظر می‌رسد کمی‌آشفته هستید و نمی‌توانید از اعمال‌تان ، نتیجه مشخصی انتظار داشته باشید. به همین خاطر سخت است که ذهن تان سر و سامان دهید. اگر فکر می‌کنید که یکی از نزدیکترین دوستان یا همکاران تان مانع کارهای شماست، سعی کنید به جای اینکه عصبی شوید و مثل آسیاب بادی دور خود بچرخید علت را در رفتارها واکنش‌های خود جستجو کنید. ظاهرا، موانع بسیار جدی و دشوار به نظر می‌رسند، حتی اگر شما آنها را در ذهن تان ایجاد کرده باشید و وجود خارجی نداشته باشند. سعی کنید برای تغییر شرایط و محیط اطراف تان اول ذهن تان را تغییر دهید!

 

متولد مرداد : شما در میان تمام مردم دیگر بهترین دوستان را دارید و ممکن است آنها امروز هیچ کار اشتباهی انجام ندهند. با وجود این حتی اگر آنها صادقانه شما را دوست دارند، بایستی همیشه به یاد داشته باشید که شما اکنون از ورای عینک خوش بینی به آنها می‌نگرید. اما اگر با دقت نگاه کنید می‌توانید بی‌طرفانه به موضوع بنگرید. برای ادامه داشتن دوستی‌هایتان قبول کردن واقعیت نسبت به تحمیل کردن افکارتان به آنهایی که دوستشان دارید از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

متولد شهریور : شما خیلی خوب می‌توانید که به احساسات افراد دیگر توجه کنید، اما حالا وقتی که می‌فهیمد برای درک کردن احساسات افراد دیگر چه قدرتی باید داشته باشید دودل می‌شوید. منظور این نیست که شما به افراد دیگر بی اعتنای می‌کنید، بلکه از عنوان کردن احساسات خود که شامل نگرش‌های منفی هم می‌شوید اطمینان ندارید. پس کار کنید تا بر ترس‌هایتان غلبه کرده، عنوان کردن ضعف هایتان روابط صمیمانه شما را محکم تر می‌کند.

 

متولد مهر : امروز اوضاع شما بیخ پیدا كرده و مسئولیت‌های كاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی كاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد كارهایی كه باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

 

متولد آبان : الهام های اخیر گشایش های جدیدی بین شما و شریک زندگی تان پدید آورده است . دوباره توجه تان را به بیرون (مسایل بیرونی ) برگردانید. اگر کار شما هنری است پی می برید که فرصت های بازار کارتان از منبع شگفت انگیزی می آید. می توانید از استعدادها و حس ششمتان استفاده کنید. باید برای تصمیم گیری از این حس استفاده کنید.

 

متولد آذر : شما بعضی وقتها از عکس العمل افراد دیگر در مورد رک گویی‌های احساسی خود شگفت زده می‌شوید، بنابراین برای مراعات حال کسانی که دوستشان دارید از ابراز کردن احساساتتان صرف نظر می‌کنید. اما امروز می‌توانید بدون خویشتن داری آنچه در فکرتان دارید را بیان کنید. عطارد با پلوتوی آتشی مزاج هماهنگ می‌شود و بهتان کمک می‌کند تا به دقت چیزهایی که می‌خواهید را بگویید. با مهربانی صحبت کردن در مورد آرامش و صلح فقط می‌تواند شما را به چیزهای که می‌خواهید برساند.

 

متولد دی : هدفگذاری در کار کافی نیست؛ شما باید امروز حرکت را آغاز کنید و تصمیمات خوب تان را به عمل تبدیل کنید. ماه جدید نشان شما در دهمین خانه از “شغل” شما قرار دارد بنابراین واقعا شرم آور است که با وجود این منبع قدرتمند حرکت و مسیر روشنی را آغاز نکنید. نگران نباشید که چقدر کار می‌توانید انجام دهید یا اینکه چگونه و تا کجا باید به این سفر ادامه دهید. همیشه اولین قدم است که بیشترین ارزش را دارد.

 

متولد بهمن : ممکن است شما امروز کاملا دلگرم و مطمئن باشید، اما این اعتماد به نفس بالای شما می‌تواند باعث بی دقتی شما شود. اما می‌توانید از این اشتباه جلوگیری کنید؛ برای اجتناب از خطا باید به خود یاد آوری کنید که باید بر کارتان تمرکز کنید؛ اگر شما به این فکر کنید که همه چیز عالی شروع می‌شود، این طور نخواهد شد. اما اگر کمی فروتنی و تواضع داشته باشید،‌ امروز برایتان روزی می‌شود که نیروهای خلاقانه شما در یک سطح مفید و موثر آشکار خواهند شد.

 

متولد اسفند : اگر شما زیاد به جزئیات توجه نكنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می‌كنید كه فرد پولداری هستید، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنید. همچنین فکری شما را وسوسه می‌كند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید كه واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر كنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری كنید.