وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز دوشنبه 18 تیر – 9 جولای برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز ممکن است خیلی با اشتیاق از رختخواب تان بیرون بیایید، اما همین که کمی از روز بگذرد شاید این علاقه ای که نشان می دهید تبدیل به بی حوصلگی و خستگی شود. خوشبختانه این قابلیت را دارید که تحمل کنید و وظایفی را که از شما انتظار می رود انجام دهید، حتی اگر احساس کنید که آن نیروی همیشگی را در اختیار ندارید. به خاطر این که انرژی هایتان فروکش کرده اند گله و شکایت نکنید. فقط کافی است به کارتان ادامه دهید، حتماً پاداش تلاش تان را خواهید گرفت. نصف پیروزی شما در این است که خودی نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز از اعتماد به نفس و ثبات خوبی برخوردار هستید، به همین خاطر می توانید بدون این که درگیر ماجراهای پر آشوب دیگران شوید به حرف هایشان گوش کنید. حتی اگر اکنون احساسات تان غلیان کنند، مطمئناً هر چه هستند ریشه در واقعیت دارند. بهتر است احساسات تان را با دیگران در میان بگذارید و به این فکر نکنید که آن ها قرار است چه واکنشی نشان دهند. نگران نباشید، حتماً می توانید در مذاکره با دیگران موضع خودتان را حفظ کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

شاید امروز یک اتفاق هیجان انگیز در انتظار شما باشد، اما این قدر کار روی سرتان ریخته که نمی توانید به این فرصت ها توجه کنید. اکنون خیلی دوست دارید که در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید، اما به شما توصیه می شود که بازی و تفریح را برای یک روز دیگر بگذارید. پس هر چه قدر هم که دل تان می خواهد اوقات تان را به شادی بگذرانید، بهتر است فعلاً این افکار را از سرتان بیرون بریزید. باید راهی پیدا کنید تا وظایف تان را زمان بندی کنید، یعنی خوش گذرانی های زودگذر را هر طور شده کنار بگذارید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز ممکن است افکارتان مدام حول و حوش مسایل عشقی و عاطفی بچرخد. این افکار عشقی به معنی رویاپردازی نیست، بلکه به نظر می رسد که این اتفاقات در واقعیت جریان دارند. دقیقاً می دانید که چه می خواهید و چه طور قرار است به آن دست پیدا کنید. شاید از روابطی که اکنون دارید کاملاً راضی و خوشحال باشید. اجازه ندهید که انتظارات دیگران مانع راه تان شود و شما را از رسیدن به هدف واقعی تان بازدارد. همین که به ندای قلب تان گوش دهید کافی است، بقیه ی چیزها خودش درست می شود.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز همه چیز تغییر کرده است و دیگران اصلاً متوجه نیستند که شما امروز با یک نیروی درونی هدایت می شوید. می توانید به خوبی ظاهرتان را حفظ کنید، به این ترتیب هیچ کس نمی فهمد که در درون تان چه قدر همه چیز پیچیده و گره خورده است. اگر بین دنیای درونی و بیرونی گیر افتاده اید به شما توصیه می شود که حواس تان را به خاطر اتفاقات پیرامون تان پرت نکنید. برای این که در جهت مناسب قرار بگیرید باید به حس ششم تان اطمینان کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز همه چیز سرشار از احساسات است، زیرا دقیقاً می دانید به آن کسی که دوست اش دارید چه باید بگویید. اما از جوابی که ممکن است بگیرید مطمئن نیستید، به همین خاطر فکر می کنید که شاید بهتر است آن چه را در قلب تان می گذرد نزد خودتان نگه دارید. می توانید برای شروع کم کم پیش بروید، یعنی ناگهان همه ی احساسات تان را فاش نکنید. به شما توصیه می شود که در سایه بمانید، اگر احساس کردید که اوضاع مناسب است قدم فراتر بگذارید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز می توانید سیاست به خرج دهید و اختلافی را که با یکی از همکاران تان داشته اید کم کم حل کنید. اگر شروع به صحبت کنید می بینید که اختلافات گذشته بسیار بی مورد و جزیی بوده اند. اکنون زمان مناسبی برای به تفاهم رسیدن است، زیرا هر دو طرف به این نتیجه رسیده اید که بهتر است همدیگر را ببخشید و به دنبال این نباشید که چه کسی راست می گوید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

برای این که بتوانید برای برنامه های خلاقانه ای که در سر دارید دیگران را با خود همراه سازید باید آهسته و پیوسته حرکت کنید. شاید احساس کنید که باید در مقابل مخالفت دیگران بایستید. به نظر می رسد که اکنون زمان آن است که خودتان را ثابت کنید، اما این ضرورتی که احساس می کنید فقط یک توهم است. چیزی برای نگرانی وجود ندارد، اکنون همه ی چیزهایی که برای پیشبرد هدف تان نیاز دارید در دسترس اند. فقط یادتان باشد که باید آهسته پیش بروید، پس برای این که حرف تان را به کرسی بنشانید عجله نکنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

به نظر می رسد که همه چیز خوب است و مشکلی وجود ندارد، به علاوه فکر می کنید که اکنون زمان مناسبی است تا نقشه های تان را عملی کنید، اما با وجود همه ی این ها انگار یک چیزی اشتباه است. احساس می کنید که قرار است اهداف تان با شکست مواجه شوند. حواس تان به زمان بندی باشد، بهتر است وقت تان را به خاطر تغییر چیزهایی که تغییرناپذیرند تلف نکنید. اکنون فقط باید صبوری به خرج دهید و کمی هم با منطق و فلسفه فکر کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز بزرگ ترین معضل شما این است که یک راهی برای رسیدن به اهداف تان پیدا کنید. به نظر می رسد که انگار به لحظه ی عملی کردن نقشه هایتان نزدیک شده اید. حس ششم تان به شما می گوید که کمی بیشتر درنگ کنید. بهتر است بعضی کارها را به روز دیگری موکول کنید، در این فاصله باید اهداف تان را با دقت بیشتری بررسی نمایید. برای این که به موفقیت پایدار دست پیدا کنید به شما توصیه می شود که آهسته و قدم به قدم پیش بروید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

اکنون بهترین فرصت است که دست به کار شوید و نقشه های تان را عملی کنید. به دنبال راهی هستید تا طوری قدم بردارید که همکاران تان را ناراحت نکنید. دوست ندارید وارد بازی قدرت شوید، پس حواس تان باشد که با جاه طلبی هایتان دیگران را اذیت نکنید. برای این که اعتماد آن ها را جلب کنید باید انگیزه های تان را با جزییات برای شان تعریف کنید، آن وقت شاید دل شان بخواهد که با شما همراه شوند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

اگرچه هنوز دچار شدت احساسات هستید، اما به نظر می رسد که فشارهای زندگی در حال فروکش کردن اند. اکنون راهی پیدا کرده اید که می توانید از این موقعیت دشوار خودتان را خلاص کنید. شاید مجبور شوید بعضی چیزها را به خاطر به دست آوردن هدف تان فدا کنید، اما اصلاً جای نگرانی نیست. اولویت بندی های تان را درست انجام دهید و وقتی درباره ی اهداف تان با دیگران حرف می زنید حقیقت را بگویید. سعی کنید با صداقت رفتار کنید تا همه قصد و نیت حقیقی شما را بفهمند.

 

فال روزانه دوشنبه 18 تیر 1397

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره