وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 2 اسفند 1395

فال روزانه دوشنبه 2 اسفند 1395

فال روزانه دوشنبه 2 اسفند 1395

 

متولد فروردين : امرور قبل از بررسي کردن فرضيه‌هاي خود زود و با عجله تصميم‌گيري نکنيد. شما درگير خيالات خود هستيد، اما اگر زمان بيشتري را به صحبت کردن با ديگران اختصاص دهيد، مي‌توانيد ايده‌هاي خود را با وارد شدن به بحثهاي شگفتي که از نظر تنوع موضوع بسيار گيرا مي‌باشند، ارتقا بدهيد. به ياد داشته باشيد که ممکن است اطلاعات مهم با صداي خيلي بلند بيان نشوند.

 

متولد ارديبهشت : دوست يا عضوي از خانواده تان با اشکال‌ها و ايرادهاي مداومي که از شما مي‌گيرد، باعث دلسردي و دلزدگي شما شده است، اگر صحبت‌هاي ديگران باعث ناراحتي و نا‌اميدي شما از زندگي تان مي‌شوند به صحبت‌هايشان اهميتي ندهيد. زندگي که در حال حاضر داريد متعلق به شماست فقط شما نه هيچ شخص ديگري. شما بايد خودتان به تنهايي زندگي‌تان را اداره کنيد.

 

متولد خرداد : شما در رابطه با کار کردن با ديگران مشتاق پيشرفت و تحول هستيد با اين حال يکي از دوست جديد يا همسرتان ممکن است پيشنهاد کند که اکنون زماني براي هردونفرتان است که کاري به ميل و روش خودتان انجام بدهيد. اين پيشنهاد را به عنوان عدم پذيرش تعبير نکنيد؛ اين فقط بخشي از يک تغيير در يک رابطه طولاني مدت است. زمانيکه شما دوباره تمرکز و شخصيت خود را برقرار کنيد براي کارتان مفيد تر خواهد بود و مي توانيد تجارب خود را با يکديگر تقسيم کنيد.

 

متولد تير : امروز براي اينکه بيان کنيد که در قلب تان چه مي‌گذرد ممکن است آسان ترين راهي نباشد که شما انتخاب کرده‌ايد، اما مي‌تواند نتايج ارزشمندي داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غير معمول در پنجمين خانه از بازي شما، پيشنهاد مي‌کند آن چيزي که شما نياز داريد چيزي فراتر از چيزهاي معمولي است. اما حتي اگر شما کمي پر سر و صدا و سرکش باشيد، دوست داريد که اکنون بيشتر جدي باشيد. بر خلاف هميشه کمي جلوتر از پاي خود را هم ببينيد و مي‌بينيد که اين مي‌تواند انرژي تان را به شما بازگرداند.

 

متولد مرداد : امروز اولين کسي هستيد که بايد کار را رها کنيد وبه بازي و تفريح بپردازيد. به همين دليل ديگران نمي فهمند چرا امروز اينقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام مي دهيد. ستاره ها به شما گوشزد مي کنند که چند دقيقه وقت خود را صرف جزئيات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائي نجات مي بخشد. بگذاريد ديگران بدانند که شما قصد داريد تا مدت کوتاهي ديگر جشن گرفتن را شروع کنيد.

 

متولد شهريور : بهتر است امروز دست از سرزنش کردن خودتان برداريد. شما معمولا دوست نداريد به کاري بپردازيد که مي‌دانيد نتيجه خوبي ندارد. در اين فکر نيز نيستيد که کارهاي کوچکي انجام دهيد و نتيجه بزرگي بگيريد؛ لازم نيست واقعيت دقيقا آن چيزي باشد که شما تصور مي‌کنيد

 

متولد مهر : امروز فقط به فکر بازي و تفريح هستيد، اما واقعا گيج شده‌ايد و نمي‌دانيد چگونه به چيزهايي که مي‌خواهيد برسيد. به خاطر تغييرات ايجاد شده در سال جديد سياره بخت‌تان شما را در مسير درست قرار مي‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تيره و تار باعث مي‌شود، گاهي هم به مانع بربخوريد. براي رسيدن به اهدافتان عجله نکنيد. اگر خيلي مشتاقيد که همين حالا به جايي که مي‌خواهيد برسيد، نااميدي و ترس دردسرساز مي‌شود. درعوض تصميم بگيرد که در سال جديد آرام تر حرکت کنيد و در طول راه نيز از تجربيات خود لذت ببريد.

 

متولد آبان : الان زمان خوبي است که آن اصول اساسي که زندگي کاري‌تان را موثر و مفيد مي‌سازد را بنا کنيد. اگر بتوانيد کمتر تمايلات خود را بيان کنيد، مي‌تواند به پيشرفت شما در يک موقعيت اجتماعي کمک مي‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و ميتواند شما را به اوج برساند. اينکه شما در روزهاي آينده با اين انرژي آتشين خود چه کار مي‌خواهيد بکنيد، انتخاب خودتان است. اما به ياد داشته باشيد که عمق و شدت اين اشتياق مهم است تا شما موفق شويد در غير اين صورت شما بسرعت تمايل تان را از دست خواهيد داد.

 

متولد آذر : امروز روز خوش شانسي شما است، و زمان اين فرا رسيده كه ديگران را در ايده‌هاي خود سهيم كنيد، به خصوص اگر مي‌خواهيد كه آنها در اجرا كردن برنامه‌هاي مهم به شما كمك كنند. اما زماني كه ايده ها‌يتان را بيان مي‌كنيد احتمال دارد كه خيلي عجيب و افراطي جلوه كنيد. آرام حركت كنيد و از ابتدا از روي منطق برنامه هايتان را قدم به قدم اجرا كنيد.

 

متولد دي : شما حس ششم فوق العاده‌اي داريد و مي‌توانيد حدس بزنيد که در آينده چه اتفاقاتي برايتان مي‌افتد. اما امروز به مانع دشواري برخورد مي‌کنيد. حل کردن اين مشکل ممکن است خيلي آسان نباشد، آن را ناديده نگيريد که ممکن است همين مشکل برايتان سرنوشت ساز باشد. به جاي اينکه دنبال يک راه حل ساده و سريع برايش باشيد، سعي کنيد يک راه پيدا کنيد که شما را در طولاني مدت به راه‌تان برساند.

 

متولد بهمن : شما احساس مي‌کنيد که در محل کار بايد بر مقاومت افراد ديگر چيره شويد. شما آماده هستيد که براي عضو شدن در تيم هر کاري را انجام دهيد، اما ظاهرا يک نفر بدون هيچ دليل واضحي با شما مخالفت مي‌کند. به جاي تلاش براي ايجاد کردن ارتباط عاطفي، سعي کنيد فقط کمي‌تغيير جهت بدهيد. اگر فرد مذبور کناره گيري شما را ببيند، خودش فضايي را براي صحبت کردن با شما فراهم مي‌کند.

 

متولد اسفند : شما به دنبال شروع کسب و کار يا فعاليتي هستيد که شما را تا حدودي از محيط خانه دور کند و بيشتر وقت خود را در محيط بيرون بگذرانيد. اما به نظرتان اين کار غير ممکن مي‌رسد زيرا احساس مي‌کنيد در محيط خانه به شما احتياج دارند به همين دليل تا حدودي بر سر دو راهي قرار گرفته‌ايد. اما نگراني شما بي مورد است زيرا شما داراي توانايي فوق العاده‌اي هستيد که مي‌توانيد بين فعاليت‌هاي بيرون و داخل منزل‌تان به راحتي تعادل برقرار سازيد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره