وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 24 مهر 1396

فال روزانه دوشنبه 24 مهر 1396

فال روزانه دوشنبه 24 مهر

 

فروردین

 

احساسات بیان نشده شما باعث شده اند که امروز در زندگی خود احساس آرامش نداشته باشید، ولی شاید خودتان نتوانید دلیل اصلی این حالت خود را پیدا کنید. امروز هر چقدر بیشتر به این مسائل فکر کنید نه تنها به جوابی نخواهید رسید بلکه موضوع را پیچیده تر نیز خواهید کرد. بهتر است به جای تلاش برای حل کردن معماهای پیچیده توجه خود را روی حقایقی که برایتان واضح و مشخص هستند متمرکز کنید. امروز از آن روزهایی است که دیگران آنقدر سرشان به کار خودشان مشغول است که شما را اصلا نمی بینند، اگر بخواهید یک گوشه بایستید تا دیده شوید به احتمال زیاد مجبور خواهید شد همان جا بمانید.

 

اردیبهشت

 

طی چند ماه اخیر اتفاقات بسیار زیادی در زندگی شما افتاده است، ولی شاید هنوز قادر به دیدن تغییرات ناشی از این اتفاقات در زندگی خود نباشید. در حال حاضر سرعت تغییرات از آن چیزی که انتظارش را دارید خیلی کمتر است، ولی این تغییرات هر چند به نظر اندک می آیند ولی در زندگی شما تاثیراتی بنیادی خواهند داشت. به جای فکر کردن به اشتباهات گذشته تان ذهن خود را روی کارهایی که در حال حاضر می توانید انجام دهید متمرکز کنید، به ویژه کارهایی که تا پایان امروز می توانید به انجام برسانید. اگر با یکی از دشمنان خود رو در رو شدید مستقیم درون چشمهایش نگاه کرده و به خودتان اعتماد داشته باشید.

 

خرداد

 

به جای این که به موقعیت هایی که به تازگی از دست داده اید فکر کنید و دنیا را برای خودتان به آخر بسانید و بیخیال همه چیز شوید، بهتر است به فکر راه حلی برای رفع ناراحتی هایتان باشد. بر خلاف آنچه فکر می کنید کمی استراحت و ریلکس کردن خیلی بهتر از فشار آوردن بیش از حد برایتان مفید خواهد بود و به پیشرفتتان کمک خواهد کرد. امروز اگر زیاد پیشروی نکردید هم اشکالی ندارد؛ خیلی به خودتان فشار نیاورید و چند روز دیگر هم برای رسیدن به نتایج دلخواهتان صبوری کنید. دیر یا زود مجبور خواهید شد تلفن همراه یا کامپیوتر شخصیتان که دیگر خیلی خوب کار نمی کند را عوض کنید، پس بهتر است تا کاملا از کار نیفتاده است دست بجنبانید.

 

تیر

 

امروز دلتان نمی خواهد که دیگران فکر کنند به آنها نیاز دارید و به همین دلیل شاید حتی خودتان را از کسانی که برایتان عزیز هستند و روابط عاطفی نزدیکی با شما دارند هم دور نگاه دارید. شما می خواهید با این انزوا و مخفی کردن خودتان از چشم دیگران آسیب پذیری خود را از چشم آنها پنهان کنید. ولی این کار باعث ایجاد احساس تنهایی و ناراحتی بیشتر در شما خواهد شد. صحبت کردن با کسی که مورد اعتماد شماست به شما در حل کردن مشکلاتتان و پیدا کردن درمان دردتان کمک خواهد کرد. سرعتتان در انجام کارها بیش از هر زمان دیگری است و وقت آزاد زیادی در پایان کارهایتان خواهید داشت، لازم نیست بیشتر کار کنید، دیگر وقت استراحت است!

 

مرداد

 

در محل کارتان پروژه ها و کارهای نا تمام دارند روی هم انباشته می شوند، امروز روز خوبی برای به انجام رساندن برخی از این کارهای عقب افتاده خواهد بود. استراحت کردن را برای بعد از ساعت کاری و زمانی که وظایفتان را به طور کامل انجام داده اید بگذارید. برای این که بتوانید به نتایج بهتری برسید فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کرده و یکی یکی آنها را انجام داده و از لیستتان خط بزنید. باور کنید وقتی در پایان روز ببینید تعداد بسیاری از این کارها خط زده شده اند احساس فوق العاده ای خواهید داشت. امروز انگار همه خیلی لجباز شده اند، البته راستش را بخواهید خود شما هستید که دارید لجبازی می کنید، امروز را برای خودتان و دیگران سخت نکنید.

 

شهریور

 

امروز اصلا روز خوبی برای تنبلی و ماندن در رختخواب نیست، مخصوصا حالا که خیلی ها روی شما حساب می کنند. هر چقدر بیشتر از ساعات اولیه صبح برای انجام کارهایتان استفاده کنید در بقیه روز و حتی در طول روزهای باقی مانده این هفته فشار کمتری به شما وارد خواهد شد. وقت خود را با خیال پردازی، فکر کردن به کارهایی که موعدشان دارد فرا می رسد و امثالهم هدر ندهید و به کارهایتان بچسبید. به آخر هفته فکر کنید و به این که اگر الان کارهایتان را درست انجام دهید از این آخر هفته چقدر لذت خواهید برد. اگر می خواهید شخصیت واقعی طرف مقابلتان را ببینید و او را بهتر بشناسید کاری کنید که با شما احساس راحتی کند و معذب نباشد.

 

مهر

 

اگر تلاش های این چند روزتان نتیجه نداده باشد و به آنچه می خواسته اید نرسیده باشید، امروز شاید احساس خستگی و سرخوردگی کنید و انگیزه تان را از دست داده باشید. ولی باید این را بدانید که شما زمینه سازی های بسیاری برای رسیدن به نتیجه مورد انتظارتان کرده اید و اکنون نباید تسلیم تردید و نا امیدی بشوید. انرژی منفی خود را با تمرکز روی برنامه هایتان و ادامه تلاش برای خواسته هایتان دفع کنید. شوخ طبعیتان امروز به شما کمک زیادی خواهد کرد، به شرط آنکه کسی را مسخره نکنید. اگر درگیر کارهایی شدید که از قبل برای آنها برنامه ریزی نکرده بودید نگران نشوید و خودتان را با جریان امور هماهنگ کنید.

 

آبان

 

امروز روز بسیار خوبی برای شروع کارهای تازه است ولی همچنین روزی خوب برای پرداختن به پرونده های نیمه تمام گذشته و بستن آنها برای همیشه می تواند باشد. تغییرات بزرگی پیش رویتان هستند و امروز نیرویی بسیار قدرتمند از درونتان شما را برای جهت بخشیدن موفقیت آمیز به این تغییرات یاری خواهد کرد. فقط باید حواستان باشد که به احساسات درونی خود توجه کرده و ندای قلبتان را نشنیده نگیرید. خودتان را باور داشته باشید و تسلیم تردیدهایتان نشوید. تحمل افرادی که فقط به فکر خودشان هستند امروز برای شما بسیار دشوار است، زیرا شما خودتان همه را در نظر می گیرید و رفتارتان اصلا خودخواهانه نیست.

 

آذر

 

امروز بالاخره چالش های این چند وقت اخیر شروع به حل شدن می کنند و شما خواهید توانست نفس راحتی بکشید. البته انتظار نداشته باشید که همه چیز به یک باره حل شود، همین که نشانه های مثبتی وجود دارند که نشان می دهند اوضاع دارد به سوی بهبود پیش می رود خنده را به لب های شما خواهد نشاند. حتی اگر امروز پیشرفت چندانی نداشته باشید هم اعتماد بیشتری نسبت به آینده پیدا خواهید کرد و گام هایتان را محکمتر برخواهید داشت. تنها باید یادتان باشد که بیش از اندازه جاه طلب نباشید و به خودتان زمان بدهید. امروز مهربانی و سخاوت و خوش رفتاری شما به هیچ عنوان از چشم دیگران مخفی نخواهد ماند.

 

دی

 

امروز سرعت بسیار بالای تغییر اوضاع شما را به طور خوشحال کننده ای غافلگیر خواهد کرد و در روند تکراری و همیشگی امور روزمره تان تغییراتی به وجود خواهد آمد. حتی اگر این تغییرات شما را به آرامشی که انتظار داشته اید نرسانند هم زنگی را در ذهن شما به صدا در خواهند آورد. در حال حاضر شما در موقعیت محکم و مطمئنی قرار دارید و زیر پایتان سفت است، پس اگر ایده های عجیب و غریبی دارید بد نیست آنها را امتحان کنید. این افکار می توانند زمینه ساز موفقیت آینده شما باشند. رفتارتان امروز کمی با خشونت و تندی همراه است و این رفتار برای اطرافیانتان آزار دهنده خواهد بود، بهتر است کمی مواظب رفتارتان باشید.

 

بهمن

 

امروز احساس آزادی می کنید و همین موضوع باعث می شود نیازی که به طغیان در برابر وضعیت موجود احساس می کرده اید کاهش پیدا کند. با وجود این که به اندازه ای که خودتان دلتان می خواهد احساس استقلال نمی کنید، حداقل این طور به نظرتان می رسد که برخی از محدودیت ها دارند برطرف می شوند. ولی باید مواظب باشید که وقت گرانبهای خود و فرصتی که برایتان فراهم گشته است را بیهوده از دست ندهید. به اندازه زمانی که تحت فشار بودید روی کارتان متمرکز باقی بمانید تا ببینید نتایج فوق العاده ای بدست خواهید آورد. امروز کمی در کارهایتان کند هستید و این کندی عملکرد شما می تواند برای اطرافیانتان کمی ناخوشایند خواهد بود.

 

اسفند

 

امروز سرعت خیلی کم تغییرات شما را کلافه کرده است. شما خیلی خوب می دانید که تا کنون چقدر پیشرفت کرده اید و چه مراحلی را پشت سر گذاشته اید، ولی هنوز هم بین آنچه که هستید و آنچه می خواهید در آینده باشید فاصله زیادی وجود دارد. در هر صورت فکر کردن به محدودیت ها و نا امیدی برای شما هیچ فایده ای نخواهد داشت. به جای این که مدام پیشرفت فعلیتان را با رویاهایتان مقایسه کنید، بهتر است ذهنتان را روی وظایفتان و کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید. امروز صبح موقع لباس پوشیدن زمان بیشتری را صرف انتخاب لباس هایتان کنید و جوری لباس بپوشید که انگار قرار بسیار مهمی در پیش دارید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره