وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 27 آذر ماه 1396

فال روزانه دوشنبه 27 آذر ماه 1396

فال روزانه دوشنبه 27 آذر ماه 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه
به نظر می‌رسد كه امروز همكاران شما بر رفتارتان عیب و ایراد بگیرند، اما شما احساس می‌كنید كه مانند دیگر روزها هستید و كار متفاوتی انجام نمی‌دهید. شاید آنها بیش از حد خرده گیر و عیب جو هستند، اما قبل از اینكه با آنها جرو بحث كنید، ببینید چكار می‌توانید بكنید كه این نگرانی‌های بی مورد آنها را برطرف كنید. شاید این مسئله فرصتی باشد كه شما بتوانید رابطه خود را با دیگران بهبود ببخشید به جای اینكه مدام از این شكایت كنید كه چرا دیگران ارزش كاری كه شما انجام می‌دهید را نمی‌فهمند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
به نظر می‌رسد كه امروز بهتر از همیشه بتوانید كار كنید و كارهایتان را به موقع انجام دهید به خاطر اینكه آنها راحت تر از گذشته به نظر می‌رسند. در واقع، شاید به این خاطر باشد كه همكاران و دوستان شما كه همیشه حواس شما را از كار كردن منحرف می‌كردند امروز خودشان به اندازه كافی كار دارند كه سرشان به كار خودشان باشد.الان زمان تنبلی نیست كه شما بخواهید از برنامه‌ها و كارهای خود طفره بروید؛ شما توانایی سازماندهی كارهای بی شماری را دارید اما اگر برای شروع گام محكمی ‌بردارید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه
دامنه كاملا جدیدی پیش روی شما ظاهر می‌شود كه ممكن است شما را از كارهایی كه دارید منحرف كند. اما به معنی این نیست كه باید از احساسات خود چشم پوشی كنید؛ بلكه باید آنها را بررسی كنید و ببینید كدامشان ظرفیت این را دارند كه شما را به عمل وادارند. ممكن است كمی‌ تمرین لازم داشته باشید، اما یاد می‌گیرید كه چگونه خود را در برابر اتفاقات بیرونی كنترل كرده و در مسیر خود درست قدم بردارید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه
زمانی كه افكار شما احساسات تان را حمایت می‌كنند خوشحال‌تر به نظر می‌رسید، حتی اگر زمانی باشد كه در حالت كاملا جدی قرار دارید. اكنون ماه از سومین خانه شما در حال عبور می‌باشد كه همان خانه ارتباطات شماست، شما كاملا مطمئن هستید كه در مسیر درست گام بر می‌دارید. ایران ناز  هنوز عجله‌ای در كار نیست؛ آخرین نقشه شما شاید یكی دو روزی برای شكل گرفتن وقت نیاز دارد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه
الان زمان آن است كه اوضاع را برسی كنید كه ببینید تا كنون چه كارهایی كرده‌اید و برای ورود به مرحله بعدی آماده بشوید بی آنكه نیاز باشد خود را مانند سری قبل درگیر كنید. ثبات بخشیدن به كارها و روش‌هایتان موجب می‌شود كه بتوانید سطوح بالاتری از خلاقیت و نوآوری را ایجاد كنید. به یاد داشته باشید، نیازی به گذاشتن انرژی بیشتر در كار نیست؛ بلكه باید بوسیله هوش خود لیاقت خود را در هر كار جزیی هم كه به شما پیشنهاد می‌شود نشان دهید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه
بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند كمی ‌باعث آشفته شدن شما شود. از طرف دیگر، به شما یادآوری می‌كند كه باید كیفیت كارتان را بالا ببرید، و در ارتباطات و خودباوری تان پیشرفت ایجاد كنید. خوشبختانه، داشتن اطلاعات خوب به شما این امكان را می‌دهد كه بتوانید شفاف فكر كرده و تصمیمات خردمندانه بگیرید. از سوی دیگر،‌ جایگاه ماه به شما بر احساسات درونی‌تان تاكید می‌كند، كه می‌تواند شما را مجبور كند كه انتخاب‌های اخیر خود را حدس بزنید. توجه كافی به قلب و عقل تان می‌تواند بهترین‌ها را برایتان در دنیا به ارمغان بیاورد.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه
شما دو روزفرصت دارید تا كارهای نیمه تمام خود را سر و سامان دهید تا زمانیكه ماه به نشان شما بازگردد و دوره جدیدی را در زندگی شما ایجاد كند. این زمان خوبی برای شروع یك كار جدید نیست؛‌ بهتر است آن كارهایی كه ناتمام مانده‌اند را به پایان برسانید. اما انجام دادن وظایف تان در كمال شایستگی برای شما كافی نیست. مسایل بسیاری برای شما وجود دارند كه می‌توانید یكی از آنها را انتخاب كنید تا انرژی و شادمانی را برایتان با هم بوجود بیاورند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه
اگرچه توجه شما به آینده منعطف شده، شما نباید نگاه‌تان را به جایی كه درآن ایستاده‌اید از دست بدهید و فقط به این توجه كنید كه چه چیز پیش روی شماست. این امكان برایتان وجود دارد كه بتوانید دیدگاه‌هایی راجع به آرزوهای خود داشته باشید و هم بتوانید واقعیات روزانه خود را مشاهده كنید و شما خواهید فهمید كه در نقطه درستی از زندگی خود ایستاده‌اید، زمانیكه بر رویاهای خود آگاهی داشته باشید حتی اگر در خواب باشید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه
ایده‌های بزرگ و نقشه‌های پر زرق و برق به سوی شما می‌آیند، اما بازگشت ماه به نشان شما نشان دهنده این است كه شما باید كمی‌ خودتان را كنترل كنید. هیچ كس دیگری این كار را برای شما نمی‌كند. به جای اینكه به افق‌های دوردست خیره شوید و آرزو كنید كه كاش آنجا بودید، به این توجه كنید كه چه چیزی درست سر راه شما قرار گرفته است.

 

فال روزانه متولدین دی ماه
شخصی امروز پیش شما می‌آید تا برای اتفاقی كه برایش رخ داد چاره جویی كند و شما به او كمك می‌كنید،‌ راجع به استحكام بخشیدن به پروژه‌ای یا پیدا كردن یك راه حل ساده برای انجام بهترین كار. ذهن شما این توانایی را دارد كه از هزاران جزییات صرف نظر كند، اما قادر نخواهد بود كه تصمیم درستی بگیرد كه چه چیز مهم است و چه چیز نه. اما زیاد درگیر محاسبه و تجزیه و تحلیل نشوید. دلسوزی را چاشنی كارتان كنید تا بین كاری كه به سختی رضایت بخش می‌شود تفاوت را احساس كنید تا دیگران را از لیاقت و كاردانی خود مبهوت كنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه
ممكن است امروز كسی به شما پیشنهاد احساسی تاثیر گذاری دهد كه برای شما ناخوشایند باشد كه از آن طفره بروید. عجیب اینكه،‌ تلاش‌های شما برای دوری كردن از یك ناحیه ناشناخته سخت‌تر از این است كه نفس عمیقی بكشید و خود را در آن بیندازید. حتی اگر شما با احساسات پیچیده‌ای محاصره شده باشید،‌ روی شنیده‌هایتان تمركز كنید و سپس آنچه را احساس میكنید بیان كنید. می‌توانید از این تاثیر شدید  استفاده كنید تا نگاه تازه‌ای به زندگی داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه
ورود ماه به هفتمین خانه شما یعنی خانه شراكت شما باعث تغییر توجه از شما به سوی كسانی است كه با شما كار می‌كنند یا همبازی شما هستند. اما ممكن است آنها كمتر مایل باشند كه رویاها و مهارت‌هایتان را تشویق كنند، كه این باعث ناراحتی شما می‌شود. با آنها به خاطر این ناراحتی برخورد نكنید؛ بلكه زمینه‌هایی را كه باعث آگاهی دیگران از شما می‌شوند را پرورش دهید.

 

فال روزانه دوشنبه 27 آذر ماه 1396

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره