وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد97

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد97

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد97

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز دوشنبه 29 مرداد – 20 آگوست برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

رویاهای عاشقانه مثل باد می آیند و می روند، اما اگر می خواهید عشقی را که به دنبال آن هستید نشان دهید باید احساسات تان را بیان کنید. متأسفانه از طرد شدن و مسئولیت پذیری می ترسید و به همین خاطر تمایل دارید که خواسته های تان را پنهان کنید. اگر به قوه ی خیال تان اجازه دهید که هر طور دل اش می خواهد رویاپردازی کند ممکن است شما را به جنون بکشاند. اکنون زمان آن است که بر حقایق تکیه کنید و نه بر احساسات درونی تان. به نظر می رسد که عقل در هدایت شما نسبت به احساسات موفق تر خواهد بود.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز به طرز غیر معمولی دچار تردید شده اید و تصمیم دارید که احساسات تان واقعی تان را آشکار نکنید. عدم امنیت احساسی باعث شده که در مقابل جمع راحت نباشید، اما می توانید در میان خانه و خانواده راحتی دلپذیر و لذت های غیر منتظره ای را تجربه نمایید. البته، شرایط حاضر ممکن است سرتان را خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردید شلوغ کرده باشد. می دانید که نمی شود همه چیز را به دلخواه خودمان تغییر دهیم، پس برای این در تمام طول روز شاد و سرحال باشید بهتر است خودتان را با شرایط وفق دهید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

دل تان می خواهد که هر چه سریع تر به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنید، اما پیچیدگی های شرایط حاضر مجبورتان کرده که آهسته تر حرکت کنید. تصمیم دارید کاری انجام دهید که در دنیای واقعی نمود پیدا کند، اما از طرفی هم تمایل دارید که به تفکر عمیق مشغول شوید. اکنون باید اولویت های تان را مشخص کنید و ببینید که کدام اقدامات می توانند سازنده باشند و کدام یک از آن ها را بهتر است حذف کنید. برای این که موفق شوید باید یک رویکرد ساده و مستقیم در پیش بگیرید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

اعتماد به نفس تان در حال شکوفایی است، اکنون از دیگران می خواهید که به استعدادهای تان توجه کنند و آن چه را عرضه می دارید تحسین نمایند. امروز ماه با ویژگی حساسیت فوق العاده به نشانه ی شما بازگشته و از این رو بیان احساسات تان به وسیله ی کلمات دشوار شده است. به جای این که اطلاعات زیادی درباره ی خودتان به دیگران بدهید، بهتر است ابتدا احساسات تان را پردازش کنید و بعد از این که به آن چه می خواهید بگویید فکر کردید آن را بیان کنید. برای این که پیام تان بهتر تأثیر بگذارد به شما توصیه می شود که چند روزی صبر کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

اکنون چندین سیاره به اولین خانه در طالع شما یعنی خانه ی شخصیت وارد شده اند، به همین خاطر در نظر دیگران انسانی فریبنده و جذاب جلوه می کنید، اما نباید از این فرصت سوء استفاده کنید. شاید تصمیم بگیرید که در نتیجه ی این فرصت از زیر بار مسئولیت ها شانه خالی کنید. حواس تان باشد که فقط برای چند لحظه آسودگی ارزش ندارد که محل کارتان را ترک کنید، زیرا ممکن است عکس العمل شدیدی به خاطر این سهل انگاری دریافت کنید. یادتان باشد که اگر به وظایف تان عمل کنید پاداش خوبی خواهید گرفت.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

اکنون عطارد به نشانه ی تحلیلی شما وارد شده و از این رو مغزتان به شدت به کار افتاده است. فکرتان خیلی خوب و دقیق کار می کند، اما ممکن است که بعضی خیالبافی ها حواس تان را پرت کند، به ویژه اگر کسی باعث شده که به چیزهای عاشقانه فکر کنید. اما یادتان باشد که با فکر کردن به چیزهای غیر واقعی وقت تان را هدر ندهید، عاقلانه فکر کنید و آن چه را درست است انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

اکنون دوستان تان تمایل دارند که ارتباط شان را با شما بیشتر کنند، اما شما بر شغل تان تمرکز کرده اید و نمی توانید خواسته ی آن ها را عملی کنید. البته، دوست ندارید که روابط فعلی خود را با دوستان تان از دست بدهید. خوشبختانه امروز می توانید تقریباً با همه ی آدم های اطراف تان به طریقی کنار بیایید، زیرا به هر کجا که نگاه می کنید چشم تان به قابلیت های نهفته می افتد. شاید لازم باشد که فعلاً احساسات تان را آشکار نکنید، پس وقتی حرف می زنید حواس تان به کلماتی که می گویید باشد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

انگار کمی حال تان خوب نیست، زیرا فکر می کنید که دوستان تان احساسات و اهداف شما را نمی فهمند. حتی اگر درباره ی آن چه در درون تان می گذرد به آن ها حرفی بزنید، ممکن است در نهایت نتیجه گیری غلط کنند. به هر حال اگر احساسات تان را آشکار کنید بهتر از این است که چیزی نگویید. سعی کنید وقتی حرف می زنید موضع تان را به کسی تحمیل نکنید. آن هایی که به شما اهمیت می دهند حتماً بعد از شنیدن حرف های تان شما را تحسین خواهند کرد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

به دنبال کسی هستید تا در سفر بعدی با شما همراه شود. اما اگر نتوانستید کسی را پیدا کنید یادتان باشد که اکنون بهترین زمان برای سفر رفتن است، پس حتی اگر تنها بودید بد نیست برای یک سفر کوتاه تابستانی برنامه ریزی کنید. اما حواس تان باشد که درباره ی این موضوع فعلاً زیاد حرف نزنید، زیرا انتظارات دیگران با اقداماتی که در پیش گرفته اید جور نیست. آن چه را که لازم است بدانند به آن ها بگویید، اما افکار و برنامه های غیر معمول خود را پنهان کنید تا فرصت مناسب مهیا شود.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز ممکن است روابط تان با دیگران به هم بریزد، به ویژه اگر خواسته هایی که دارید از سوی کسی که مورد علاقه ی شماست مورد توجه قرار نگیرد. می ترسید از این که حرف دل تان را بزنید و با مخالفت مواجه شوید، به همین خاطر بیشتر تمایل دارید که در لاک خودتان فرو بروید. اشکالی ندارد که امروز کمی وقت بگذارید و به احساسات تان دقیق تر فکر کنید. تا چند روز آینده اوضاع بهتر می شود و می توانید راحت تر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

تعاملات تان با یک فرد خاص به طرز دل انگیزی خوشایند شده است. شاید بتوانید به راحتی با افراد جدید آشنا شوید یا روابط قدیمی تان را از نو زنده کنید، اما بدانید که همه چیز آن قدرها هم که فکر می کنید خوب و خوش نیست. احساسات نهفته ای در وجودتان شکل گرفته که باعث می شود از ته دل احساس رضایت نکنید. تنها چیزی که اکنون به آن نیاز دارید شفافیت در روابط است. خطر کنید و هر آن چه را در دل دارید بگویید. افکارتان را با دیگران در میان بگذارید تا فرصت های جدید پیش روی تان قرار بگیرد.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

احساس می کنید که در یک دنیای کاملاً متفاوت زندگی می کنید، اما شاید واقعیت چیز دیگری باشد. اکنون به راحتی نمی توانید اهداف تان را با راهکارهای عملی و ممکن هماهنگ کنید و آن ها را در زندگی به کار ببندید. برای فهمیدن حقایق به دیگران تکیه نکنید، زیرا اکنون عطارد به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی همراهان وارد شده و دیگران ممکن است در کلام شان قاطعانه تر از چیزی که هستند به نظر برسند. تمام حقایق را تحلیل کنید و به ندای درون تان گوش دهید و در نهایت هم خودتان تصمیم بگیرید.

 

فال روزانه دوشنبه 29 مرداد97

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره