وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت1397

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت1397

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز دوشنبه 31 اردیبهشت – 21 می برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز ممکن است شیفته ی خیال بافی های تان شده باشید، اما دنیای واقعی را فراموش نکرده اید و می دانید که کارهای نیمه تمام بسیاری انتظارتان را می کشند. حتی اگر کاری را به فردا موکول کنید، باز هم نمی توانید از فکر کردن به آن خودداری کنید. اگر بیش از حد نگرانی نشان دهید فقط اضطراب تان بیشتر می شود، مگر این که چاره ای اندیشیده باشید. کاری را که امروز می توانید انجام دهید به فردا نیندازید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

به نظر می رسد که نزد اطرافیان تان بسیار محترم هستید، زیرا اعتماد قابل توجهی به شما دارند. اگر امروز تصمیمی بگیرید و پای آن بایستید این حس احترام چند برابر خواهد شد. شاید افکاری که دارید در حال حاضر توجه کسی را جلب نکنند، اما از آن جایی که در رفتارتان بسیار جدی و مصمم هستید دیگران متوجه فکر عمیقی که پشت نقطه نظرات تان هست خواهند شد. حواس تان باشید که از این شاخه به آن شاخه نپرید، اگر دوست دارید مسیر افکارتان را تغییر دهید عجله نکنید، بعداً هم فرصت باقی است.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز نمی توانید ذهن تان را آرام کنید، زیرا مدام مشغول بررسی نتایج احتمالی تک تک کارهایی هستید که انجام شان می دهید. به نظر می رسد که خوش بینی شما رنگ می بازد، زیرا فرصت ویژه ای که روی آن حساب کرده بودید چندان خوب پیش نمی رود. این را می دانید که وقتی در مسیری قدم گذاشتید دیگر راه برگشتی وجود ندارد و نمی توانید تصمیم تان را پس بگیرید. پس بهتر است قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید همه چیز را خوب بررسی کنید. شاید فکر کنید که دیر شده است، اما هنوز هم فرصت دارید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

امروز ممکن است اطرافیان تان متوجه آشوبی که در دل تان افتاده نشوند، زیرا می توانید همه ی نگرانی های تان را به خوبی از نظرها پنهان کنید. دقیقاً می دانید که می خواهید آینده ی خود را چه شکلی رقم بزنید، اما فکر می کنید که در مسیر درست قرار نگرفته اید. حتی اگر آرزوهایی که برای آینده دارید همه چیز زندگی تان را پیچیده تر می کنند، به شما توصیه می شود که از آن ها دست نکشید. مطمئن باشید که این شک و تردید به زودی رخت می بندد و می توانید هر چیزی را که در ذهن دارید به واقعیت تبدیل کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

امروز ایده های فوق العاده جالبی در سر دارید که همه را شگفت زده خواهند کرد، به ویژه اگر شرایط طوری باشد که هیچ کس انتظار نوآوری نداشته باشید. اما افکارتان آن قدرها هم که به نظر می رسد قابل توجه نیستند، فقط این که کمی اغراق آمیز درباره ی آن ها حرف زده اید. اگرچه خودرأی و سرسخت هستید، اما باید سعی کنید حمایت دیگران را از دست ندهید. اگر اختلاف نظری وجود دارد وارد مذاکره شوید، فکر نکنید که این کار به معنی کوتاه آمدن از ارزش هایی است که باورشان دارید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز ممکن است درباره ی یکی از دوستان یا همکاران تان قضاوت اشتباه کنید. اما می توانید در صورت مشخص شدن حقیقت ماجرا به قضاوت نادرست تان پایان دهید. احتمال این که انرژی خود را بیهوده تلف کنید زیاد است، به همین دلیل باید همه ی حواس تان را روی یک رابطه ی خاص متمرکز کنید. ابتدا سعی کنید انرژی های فردی خود را در مسیر درست هدایت کنید و بعد به دنبال سایر اهداف تان بروید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

به جای این که سخت بگیرید و همه ی توجه تان به کار و مشغله های بسیار باشد، به شما توصیه می شود که کمی همه چیز را آسان تر بگیرید. اول از همه باید به وظایف همیشگی تان عمل کنید، پس فعلاً هیچ مشغله ی دیگری را به جز کارهای روزمره قبل نکنید. هوشمندانه ترین راهکار این است که کمترین وظایف را به عهده بگیرید تا بتوانید بین کار و تفریح تعادل برقرار کنید. هیچ راه دیگری وجود ندارد، زیرا کار و تفریح در کنار هم موجب رضایتمندی شما خواهند شد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

به نظر می رسد که رویاهای دلپذیر شب گذشته با برآمدن تابش خیره کننده ی خورشید رنگ باخته اند. ممکن است به راحتی نتوانید افکار خوشایندی را که در سر داشتید به خاطر بیاورید، مگر این که از این به بعد آن ها را جایی یادداشت کنید. پس خودتان را به خاطر چیزی که فراموش شده به زحمت نیندازید. بدانید که تا چند روز آینده همه ی آن چیزهایی را که می خواهید یادتان می آیند. پس فعلاً سعی کنید زمینه را برای بروز خاطرات فراموش شده آماده نگه دارید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

از شما انتظار می رود که خودی نشان دهید، اما اکنون در حال و هوایی هستید که بیشتر دل تان می خواهد در منزل بمانید و استراحت کنید. به شما توصیه می شود که اول تعهدات تان را به انجام برسانید تا بعد از آن بتوانید در تنهایی خودتان غرق شوید، به این ترتیب می توانید مدتی از دنیای اطراف تان فاصله بگیرید. از آن جایی که آدمی هستید که همیشه در جمع حضور دارد، اکنون ممکن است از این لذت تنهایی احساس گناه کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز ناگزیرید که در مسیر انجام کارهای روزانه ی خود تصمیمات بسیاری اتخاذ کنید. به نظر می رسد که بین شما و اطرافیان تان فاصله ی احساسی اتفاق افتاده است. درست است که اشتباهی از شما سر نزده است، اما باز هم ممکن است از جانب خودتان مطمئن نباشید. به شما توصیه می شود که راهی پیدا کنید تا حرف های تان تأتیرگذارتر شوند، فقط این که خودتان را باور داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

امروز بسیار امیدوار به نظر می رسید، زیرا به همه ی ارزش هایی که باورشان دارید پایبند مانده اید. اما از طرفی هم نگران هستید که مبادا تلاش های تان کافی نباشند و نتیجه نگیرید. با فکر کردن به این شک و تردیدها وقت ارزشمندتان را تلف نکنید. در عوض به چیزهای خوب و مثبتی فکر کنید که می توانید انجام دهید. اگر می خواهید تغییر بزرگی ایجاد کنید نباید به تنهایی وارد عمل شوید، زیرا چنین تحولی به همکاری و تعاون نیازمند است.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

به نظر می رسد که نمی توانید خودتان را از ماجراهای احساسی و عاطفی اطرافیان تان دور نگه دارید. هیچ راهی وجود ندارد که بین خودتان و همه ی آدم های دنیا دیوار بکشید. پس بهتر است به دنبال منشأ افکار و احساسات کنونی تان نباشید و بیخودی خودتان را به زحمت نیندازید. سعی کنید از این که مجبورید با دیگران از یک هوا نفس بکشید لذت ببرید و بدانید که تنهایی آن قدرها هم که فکر می کنید خوشایند نیست.

 

فال روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره