وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95

 

 برای مشاهده ی فال روزانه روز تولد خود ، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین فروردین ماه

 

شما می‌خواهید که برای به تعادل رساندن کارهایتان اقدامی انجام دهید که در همین زمان ماه سرسخت در نشان شما به شما یادآوری می‌کند که وظایفی هم برای انجام دادن دارید. این کار ممکن است شما را به اساس زندگی برگرداند، اما شما دوست ندارید که آرزوهایتان را برای فردایی روشن تر بگذارید. محتاط ولی در عین حال خوش بین باشید، تا زمانیکه بحرانی را احساس کنید که بین وظایف گذشته شما و اهدافی که برای آینده دارید بوجود می‌آید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین اردیبهشت ماه

 

اگر شما با رویاها و تصورات غیرعملی خود درگیر هستید، امروز زمان آن رسیده که بدرستی آنها را بررسی کرده تا جایگاه خود را مشخص کنید تا بتوانید برای آینده برنامه ریزی کنید. شما به یکباره می‌فهمید که کجا قرار دارید و می‌توانید بدنبال این باشید که اقدامی جدی برای سازماندهی زندگی خود انجام دهید، برنامه‌ای تنظیم کنید که واقع بینانه باشد، و سپس برای رسیدن به آن تلاش کنید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین خرداد ماه

 

امروز برای شما روز بسیار سختی است چرا که شما کارهای خود را جدی تر از همیشه گرفته‌اید،‌ حتی اگر ترجیح می‌دهید که درباره برنامه و نقشه‌های خود خوش‌بین و بانشاط باشید. رفتار قهرمانانه در پیش گرفتن اکنون چاره کار شما نیست تا زمانیکه سیاست‌های خود را دوباره بررسی کرده و تا جایی که لازم است در روش و شیوه خود سازگاری و تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید در اولین ساعت‌های روز روی کاری که دارید انجام می‌دهید تمرکز کنید، قادر خواهید بود که تعطیلاتی پر از نشاط و تفریح داشته باشید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین تیر ماه

 

شما امرز با کسی برخورد خواهید کرد که به نظر می‌رسد احساسات شما را تحت تاثیر خواهد داد و شما می‌توانید دست تان را پر نگاه دارید. شاید کششی که در رابطه شخصی وجود دارد به یک نقطه نظر مشترک منجر شود یا اینکه با یکی از همکاران‌تان درگیر می‌شوید. اگر این برخورد در وهله اول پر استرس به نظر می‌رسد، از موقعیت خود عقب نشینی نکنید. به خاطر اینکه حتی در تاریک ترین ابرها هم نقطه نورانی ماه دیده می‌شود پس بدبینانه به ماجرا نگاه نکنید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین مرداد ماه

 

اگر شما در یک معامله تجاری فعالیت می‌کردید، امروز می‌تواند برای شما نقطه شروع یک حرکت مثبت باشد. اگر چه آن ممکن است به آن سومندی و منفعتی که شما انتظارش را داشتید منجر نشود، اما نتیجه آن حداکثر نتیجه ای است که می‌توانست باشد. یک چیز مشخص است؛ اینکه شما اکنون نیاز با پشتکارو تلاش فراوان دارید. پیشرفت شما به آن سرعتی که می‌توانید ناامید کننده نمی‌شود، به خاطر اینکه کارهای زیادی مانده که بادی تمام شوند و و شما هم به آن واقف هستید،‌ و مطمئن باشید که پس از این آسان تر خواهد شد.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین شهریور ماه

 

شما نمی‌دانید که باید از غم از دست دادن و شکست خوردن ماتم بگیرید یا اینکه پیروزی خود را جشن بگیرید. به خاطر اینکه شرایط مختلفی بوجود آمده که با هم متناقض هستند، و در زندگی شما وجود آمده‌اند. شما اهمیت این روزها را دریافته‌اید‌ و به این خاطر در حالت خوبی قرار ندارید و هیجان زده هستید. علاوه بر این، یکباره شما با کاری که در دست دارید درگیر خواهید شد، و باعث می‌شود که بدبینی شما از بین برود. زمانیکه در راه ریدن به اهداف‌تان هستید سعی کنید نیروی خود را از دست ندهید و پشتکار داشته باشید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین مهر ماه

 

شما امروز از فرصت‌های زیادی که برایتان بوجود می‌آید هیجان زده خواهید شد، به هر حال،‌اکنون، درست این است که موقعیت شخصی خود را مشخص کنید و لزوما نباید شگفت آور باشد. اما به سرعت تسلیم نشوید، به خاطر اینکه اختلاط جادویی و حالت منفی می‌تواند همه چیز را قبل از اینکه فرصتی برای آشکار ساختن باشد خراب کند. به یاد داشته باشید که شرایط اخیر خیلی بهتر از آن چیزی است که شما فکرش را می‌کردید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین آبان ماه

 

با وجود اینکه شما امروز احساس می‌کنید که کاملا از اهداف و کارهایتان بازداشته شده‌اید،‌ قادر نیستید که خود را از فاش کردن خوش بینی هایتان بازدارید. این در رابطه با آن نیست که شما آگاهانه به دنبال افکار مثبت هستید. بلکه در رابطه با این است که بهترین نقطه قوت شما اکنون توانایی تان برای وسعت دادن افکارتان است و مستقیما درک می‌کنید که چگونه کارها را برای رسیده به نتایج مورد نظرتان سر و سامان دهید. اهداف خود را مشخث کنید و بعد به تدریج در جهت به حقیقت رساندن رویاهایتان گام بردارید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین آذر ماه

 

امروز خورشید به سیاره حاکم شما می‌پیوندد، و همه چیز را بزرگتر و بهتر از آن چیزی که هست به شما نشان می‌دهد. خوشبختانه، شما هنوز قادر هستید که فرق بین خوش بینی کورکورانه و واقعیت را تشخیص دهید. اکنون در رابطه با تردیدهایتان سئوال نکنید. فقط به ندای درونی خود گوش فرا دهید تا شما را به سوی فرصت‌ها راهنمایی کرده و از موانع باخبرتان کند.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین دی ماه

 

امروز می‌تواند روز بسیار مهمی برای شما باشد،‌ اکنون ماه به نشان شما بازگشته است و نیت دارد به سرعت شما را در راه رسیده به اهداف‌تان یاری دهد، و ممکن است کمی بیش از همیشه شما را تحت کنترل داشته باشد. نهایتا، شما به سختی برای رسیده به بالاترین اهداف تان کار می‌کنید،‌ اما ممکن است شما برای رسیدن به آنچه که خود را از دیگری در مواقع خاص جدا می‌کردید قرار دهید. به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید، با دیگران به سختی رفتار کنید و آنها را برای رسیدن به اهداف شان مجبور کنید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین بهمن ماه

 

با وجود اینکه شما می‌دانید که چقدر کار برای انجام دادن دارید، اتصال خورشید امیدوار کننده با ژوپیتر بخشنده در نشان شما، شما را به گفتن همه اهداف‌تان مجبور می‌کنند. شما احتمالا تمام فداکاری‌هایی را که برای رسیده به اهداف تان در پیش دارید را بررسی کرده‌اید‌ و دیگر مانعی نیست که بخواهید از آن بترسید. شما مطمئن هستید که هدف شما بدست آوردنی است و می‌دانید که چقدر مهم است که همه اقدامات لازم را برای رسیده به آن انجام دهید. فقط به یاد داشته باشید،‌ که عطارد در حال برگشت است و ممکن است کمی بیش از آنچه که شما فکر می‌کنید طول بکشد تا به نتیجه برسید.

 

فال روزانه دوشنبه 4 بهمن 95 متولدین اسفند ماه

 

برای شما سخت است که بفهمید منبع الهامات شما کجاست، مثل این است که در فصل تازه‌ای از زندگی‌تان باد تازه و خوشی می‌وزد. اندیشه‌های شما ممکن است باعث بروز چیزهای واقعا زیبایی شوند. به هر حال، او با زبان بیگانه‌ای سخن می‌گوید؛ و برای شما فرصتی برای رقابت ایجاد می‌کند تا از اصول و موارد اساسی استفاده کنید. اصلا مهم نیست که چقدر عجیب و غریب به نظر می‌رسد، ایده‌هایی را در دست انجام بگیرید که بدانید بازده آن به سمت شما خواهد آمد و در آن حوزه عمل کنید تا بتوانید چیز تازه‌ای خلق کنید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره