وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه سه شنبه 10 اسفند 1395

فال روزانه سه شنبه 10 اسفند 1395

فال روزانه سه شنبه 10 اسفند 1395

 

متولد فروردین : اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می‌تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی‌تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

 

متولد اردیبهشت : شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می‌کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می‌برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می‌پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

 

متولد خرداد : ‌ دیگران موافق شما هستند و حتی ممکن است از روش جدیدی که برای انجام کارهایتان در پیش گرفته اید حمایت کنند اما باید روش متفاوتی کشف کنید که بتواند همه چیز را تغییر دهد. ممکن است شما توان حل همه مشکلات را نداشته باشید با این حال آنچه که امروز انجام می‌دهید می‌تواند یک نقطه شروع بسیار خوب باشد. برای هر سئوالی که از شما پرسیده می‌شود جواب “نه” تحویل ندهید؛ آنچنان عمل کنید که انگار زندگیتان بستگی به کاری که می‌کنید دارد.

 

متولد تیر : ممکن است این روزها از اینکه نگران و مضطرب باشید از اینکه نمی‌دانید بالاخره از دل تان پیروی کنید یا عقل تان؛ حقایق یک طرف جمع شده‌اند، اما دل شما چیز دیگری می‌گوید. اطلاعاتی که امروز دریافت می‌کنید محکم و مورد اعتماد نیستند. ممکن است آنچه که فکر می‌کنید امروز درست است، فردا اشتباه از آب دربیاید. ممکن است حتی در تضاد با عقایدتان باشد، اما شما به احساس‌تان اعتماد کنید. مطمئن باشید که غریزه شما هیچ وقت گمراه تان نمی‌کند.

 

متولد مرداد : ممکن است امروز کسی از اطرافیانتان کاری فوق العاده شگفت انگیز انجام دهد که شما را شوکه کند. به جای اینکه حرفی بزنید که بعدها از گفتن شان پشیمان شوید، بهتر است فعلا از واکنش نشان دادن درباره اتفاقات اخیر خودداری کنید. اجازه بدهید دیگران بفهمند شما تا بحال احتیاط می‌کردید، و نیاز به زمان دارید که قبل از اینکه بتوانید پاسخ گوی مسئله‌ای باشید آن را به خوبی بررسی کنید.

 

متولد شهریور : امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

 

متولد مهر : امروز برای افراد دیگر خیلی سخت است که بتوانند کاری کنند تا شما کمی‌تغییر عقیده بدهید، چراکه اکنون شما به چیزهایی که می‌خواهید کاملا مطمئن هستید. حتی برای اینکه به بهترین نحو به اهدافتان برسید، برنامه‌ای نیز ترتیب داده اید. اما اگر باور کنید که استراژی شما تنها و بهترین استراتژی ممکن است، به مشکل هم برخواهید خورد. یادتان باشد شما می‌توانید ایده تان برای رسیدن به موفقت را حفظ کنید، اما هنوز هم می‌توانید در راه‌های رسیدن به آن تغییراتی ایجاد کنید. علاقه مند بودن برای بازنگری کردن در مسیری که در پیش گرفته اید، شما را از روبرو شدن با مشکلات غیر لازم در پایان راه نجات می‌دهد.

 

متولد آبان : اتفاقات تازه‌ای برای شما در حال وقوع هستند، شما در برابر این اتفاقات به شدت مقاومت می‌کنید و اجازه نمی‌دهید که این اتفاقات با سهولت بیشتری پیش بیایند. سرنوشت و تقدیر کارهایشان را انجام می‌دهند، شما با مقاومت کردن فقط خود را اذیت می‌کنید. توصیه می‌کنیم با سرنوشت همراه شوید نه این که به سرنوشت تان پشت کنید. شما به تازگی به دنبال راه حل‌هایی برای زندگی تان می‌گردید اما اکنون زمان تغییر نمی‌باشد بهتر است اطلاعات لازم را جمع آوری کنید سپس تغییرات را آغاز کنید.

 

متولد آذر : در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می‌دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی‌ارادگی‌تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی‌هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

 

متولد دی : سعی کنید به کارهایی که می توانید انجام دهید فکر کنید نه کارهایی که نمی توانید.می توانید از کارهای خلاق و هم چنین رابطه ها بهره مند شوید.بودن با افرادی که در گذشته با آن ها معاشرت داشته اید خاطرات زیادی را زنده می کند.اگر می خواهید مهمانی بگیرید یا دوستی را به صرف غذا دعوت کنید اکنون بهترین زمان است. معاشرت با آنها روحیه تان را بالا می برد و ایده های آنها قوه تخیل شما را فعال می کند. زمان خوبی برای گرفتن تصمیمات مهم با خویشاوندان است.

 

متولد بهمن : ممکن است مستقل بودن در محل کار با محدود کردن تعلقات خانوادگی کنار هم قرار بگیرند، و شما را در میان راه تنها بگذارند. معمولا، شما می‌خواهید که مراقب موقعیت شخصی خود باشید، و امروز رهبری کردن برای شما بسیارهیجان انگیزمی‌شود. به یاد داشته باشید که آزادی تازه بدست آمده شما به معنی سودمندی بیشتر برای شما نیست، مگر اینکه شما آرامش را در خانه تان برقرار کنید. پس عجله نکنید، به خاطر اینکه چمن ها در جای دیگری سبزتر خواهد شد و این به این معنی است که در جای دیگری که انتظارش را نداشتید سود خواهید برد.

 

متولد اسفند : ماه برج حوت برای خرچنگ برج شما مثل یک فرورفتگی و شیب در آبهای زندگی می‌ماند که بالا و پایین می‌رود. خوشبختانه شما از تغییرات جزر و مد این آبها آگاه هستید و این آگاهی سبب می‌شود خودتان را در این امواج احساسی جدید غوطه ور سازید. اما از افراد دیگر انتظار نداشته باشید برای یافتن مرواریدهای پنهان در این غواصی شما را همراهی کنند!! شما فقط باید با تکیه به خودتان در جستجوی گنجینه‌های واقعی باشید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره