وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه سه شنبه 12 اردیبهشت 1396

فال روزانه سه شنبه 12 اردیبهشت 1396

فال روزانه سه شنبه 12 اردیبهشت 1396

 

متولد فروردین : اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

 

متولد اردیبهشت : شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است، بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

 

متولد خرداد : شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید. حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.

 

متولد تیر : زمانی که سیاره عطارد توقف می‌کند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می‌توانید تغییرات علائم و قراین حس کنید. به جای اینکه از مقابل بهترین نظریه‌تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته‌اید تمام کنید و سپس شروع کنید که بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به کار ببندید.

 

متولد مرداد : شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند، بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

 

متولد شهریور : شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

 

متولد مهر : امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

 

متولد آبان : شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.

 

متولد آذر : شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

 

متولد دی : شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید، بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند. قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید، مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

 

متولد بهمن : خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌کنید. شما به طور ناراحت کننده‌ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

 

متولد اسفند : به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.