وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه سه شنبه 24 اسفند 1395

فال روزانه سه شنبه 24 اسفند 1395

فال روزانه سه شنبه 24 اسفند 1395

 

متولد فروردین : مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

 

متولد اردیبهشت : شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

 

متولد خرداد : ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده‌اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده‌اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می‌دهند.

 

متولد تیر : تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

 

متولد مرداد : امروز شما واقعاً نیاز دارید كه به افراد خانواده‌تان و یا به یك دوست صمیمی‌كمك كنید؛ حتی اگر این كار باعث شود از استراحت كردن صرف نظر كنید ولی نمی‌توانید به او جواب منفی بدهید. امروز حس وظیفه شناسی شما خیلی قوی است، بنابراین قبل از دادن جواب مثبت اصلاً وقت نمی‌كنید در مورد جواب خود فكر كنید. اما هنوز هم كار درست این است كه قبل از دست به عمل زدن برای خود برنامه‌ریزی ثابتی دادشته باشید.

 

متولد شهریور : شما به تازگی صحبت‌های خود را نسنجیده و بدون فکر بیان می‌کنید، اول به سخنانی که در رابطه با دیگران می‌خواهید بر زبان بیاورید فکر کنید و سپس آنها را ابراز کنید. در رابطه با پیشنهادهایی که در زمینه اجتماعی و یا حتی شخصی به شما می‌شود کمی‌سریع تر تصمیم گیری کنید، زیرا با تامل زیاد در رابطه با هر موضوعی تنها فرصت‌های طلایی زندگی‌تان را از دست می‌دهید. توصیه می‌کنیم خود را عادت دهید که تصمیم گیری‌هایتان را به تعجیل بیاندازید، زیرا هر روز و همیشه برای شما پیش نهادهای عالی و خوبی وجود ندارد پس از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرید.

 

متولد مهر : امروز اگر شریك كاریتان و یا رئیستان به تمام درخواست‌های شما جواب منفی بدهد اصلاً برایتان خوشایند نیست. اولین اقدام شما این است كه برای رسیدن به خواسته‌هایتان بدون در نظر گرفتن اینكه آنها چقدر برای شما ارزش دارند، برایشان بجنگید. اما نباید در برابر مخالفان خود واكنش تند نشان دهید. شكیبایی پیشه كردن بهتر از نسنجیده رفتار كردن است.

 

متولد آبان : به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید.

 

متولد آذر : بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند به روشنی نشان دهنده آب‌های کدر و گل آلود در تمایلات شما باشد. درک شما از اینکه ماه گذشته چه می‌خواستید امروز هوشیار تر شده است. بسیار حساس بودن می‌تواند شما را از واکنش عاطفی تان نسبت به یک موقعیت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن یک برخورد شدید جلوگیری کند. مشاهده کنید که چگونه تغییرات خلقی شما باعث می‌شود تا دیدگاه دیگری نسبت به موقعیت اخیر پیدا کنید پس بیش از توان تان به دیگری قول کاری ندهید.

 

متولد دی : امروز می‌توانید تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید کارهایتان را انجام دهید و درباره آن سخت کوشی کنید تا در رابطه با تصمیمات محدود کننده خود کاری انجام دهید. اما این موضوع درباره این نیست که چگونه موقعیتی نیاز است که اداره شود. اگر به یاد داشته باشید که اطلاعات عملی میتواند زندگی شما را آسان تر کند ممکن است مشتاق شوید که موضع خود را در رابطه با راه و مسیرتان تغییر دهید. در وهله اول بپذیرید که تاکنون اشتباه می‌کردید و نیروی خود را در همین میان راه تغییر جهت دهید.

 

متولد بهمن : در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.

 

متولد اسفند : امروز هدیه ای که می‌توانید به دوستانتان بدهید این است که بهشان نشان بدهید چگونه می‌توانید با همدیگر ساعتهای به یاد ماندنی ای داشته باشید! اما برای رسیدن به این خوشی بهترین راه این نیست که در موردش صحبت کنید. از این مثال پیروی کنید؛ با انجام دادن کارهایی که حس خوبی بهتان می‌دهد و لذت بردن از کار کردن توانایی‌های خود را نشان دهید. اگر تسلیم شده و عقب نشینی کنید, آن وقت میدان را به حریف واگذار کرده اید و نشان می‌دهید که از توانایی کمتری برخوردارید. فرصتها را بقاپید؛ افراد دیگر نیز از شما تبعیت خواهند کرد.