وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه شنبه 14 اسفند 1395

فال روزانه شنبه 14 اسفند 1395

فال روزانه شنبه 14 اسفند 1395

 

متولد فروردین : شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

 

متولد اردیبهشت : شما در این روزها به یک سکون و حالت غیر فعال بودن رسیده اید، شما به یک فرد قابل اعتماد نیاز دارید برای این که محرکی باشد تا شما را از این حالت خارج سازد و دوباره شما را مثل سابق به فردی پویا تبدیل کند. شاید به دلیل شکست‌هایی که در قبل داشته اید و تجربه‌های تلخ بسیاری که داشته اید شجاعت خود را از دست داده اید اما شما با وجود تمام این مسائل راه تان را ادامه دهید زیرا جاده زندگی شما به موفقیت منتهی می‌شود.

 

متولد خرداد : ممکن است امروز بسیار سرزنده و بانشاط باشید مخصوصا اگر کاری را که دارید انجام می‌دهید از روی میل و رغبت باشد. واقعا نیاز نیست که وانمود کنید اوقات خوشی دارید به خاطر اینکه کاملا مشخص است که همه چیز به میل شماست. اما لازم است که بیشتر از همیشه تلاش کنید و از همین الان شروع بکار کنید. بنابراین اگر در میان راه به مانعی برخورد کردید ناامید نشوید. پایداری و مقاومت تنها راهی است که می‌تواند عالی ترین تاثیر را بر زندگی تان داشته باشد.

 

متولد تیر : شما این روزها با مجموعه‌ای از تضادها مواجه می‌شوید. گرچه شما حس می‌کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی‌شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه‌های سخت گیرانه‌ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی‌دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می‌دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده‌ای باشد.

 

متولد مرداد : امروز از شدت احساسات خود دوباره جوان شده‌اید مثل این است که آنها شما را در برابر منبع بی‌پایانی از انرژی قرار داده‌اند. اکنون شما تصمیم داراید به جای اینکه فقط درباره احساسات‌تان صحبت کنید کاری در رابطه با آن انجام دهید. اما در نظر داشته باشید وارد عمل شدن ممکن است مشکلاتی را به دنبال خود داشته باشد مخصوصا اگر شما قبل از اینکه درباره پی‌آمدهای آن فکر کنید دست به عمل بزنید. اگرچه طبیعت شما عمل‌گرا است رها کردن اوضاع می‌تواند تمرین خوبی برای جست و جوی شما باشد حتی اگر دیگران را کمی ناراضی کند.

 

متولد شهریور : امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده‌تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی‌توانید تمام‌شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

 

متولد مهر : شما امروز بر سر دوراهی قرار گرفته اید. شاید دلتان بخواهد که با عجله از این دوراهی بگذرید، بنابراین می‌توانید از شر آن خلاص شده و مسیر دیگری را برگزنید. اما وقتی که شروع می‌کنید، می‌بینید که راه‌های بسیار زیادی از آنها منشعب می‌شود و آن راهی که شما در زندگی تان برمی‌گزینید تاثیرات طولانی مدتی خواهد داشت. بنابراین چیزی که ابتدا بر اساس حس و غریزه آغاز می‌کنید تا مدتها می‌تواند تاثیرات خود را داشته باشد. مهم نیست که چقدر از کارتان لذت می‌برید؛ فقط نباید عجله کنید. همه چیز را به حال خود بگذارید، زمان آن را حل می‌کند.

 

متولد آبان : گفتن این حرف که سرتان خیلی شلوغ است شاید کتمان حقیقت باشد، اما این لزوما در مورد تمام کارهایی نیست که شما انجام می‌دهید. فعالیت‌های جدیدی که انجام می‌دهید نیاز به قدرت بدنی فوق العاده‌ای ندارد. شما کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید، اما این کارها شاید کارهایی نظیر جواب دادن به ایمیل ها و تلفن ها و مرتب کردن فایل‌هایتان باشد. مواظب باشید که خودتان را درگیر همه کارها نکنید، وگرنه نمی‌توانید کارهایی که می‌خواستید را انجام دهید.

 

متولد آذر : با وجود اینکه ممکن است در آغاز روز خوشحال و شادمان باشید اما بعد از ظهر احساس استرس عجیبی سرتاسر وجود شما را در بر می‌گیرد. در واقع امروز احساسات شما کمی پیچیده است و شما را وسوسه می‌کند که از روبرو شدن با مشکلات طفره بروید. تنبلی نکنید. رفتار و حالت مثبت داشتن یک چیز است اما فاصله گرفتن از حقیقت هیچ کمکی به حل پیچیدگی‌های روحی شما نخواهد کرد.

 

متولد دی : الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

 

متولد بهمن : انعطاف ناپذیری یک شخص دیگر بیشتر از اینکه شما را عصبانی کند به شما اطمینان خاطر می‌دهد. حتی اگر با موضوعی مخالف هستید، به راستی شما می‌توانید برای افرادی که خودشان را باور دارند احترام قائل شوید. با تلاش کردن برای عوض کردن فکر دیگران انرژی‌تان را هدر ندهید؛ مسلماً شما همان قدر که زمانی که کوهنوردی می‌کنید خسته می‌شوید خودتان را از پا خواهید انداخت. درعوض با صداقت تفاوت بینشها را قبول کنید و با آنها موافقت کنید.

 

متولد اسفند : اگر امروز كمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارك وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی كردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این كار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی كردن بیش از حد هم كمكی بهتان نمی‌كند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی كه به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت كنید