وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه شنبه 27 دی 1399

فال روزانه شنبه 27 دی 1399

فال روزانه شنبه 27 دی 1399

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است .فال روز شنبه 27 دی – 16 ژانویه برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

اگر افكار شما در جهت عشقی مبهم حركت می‌كند هراسی به دل راه ندهید. تغییرات عمیق می‌تواند درتاریكی ناخودآگاه ذهن شما رخ دهند و دیگر نیازی نیست تا اصرار به پایداری داشته باشید تا عمیق تر حفر كنید. به یاد داشته باشید، اگر عصبانی بودید، به آن اعتراف كنید، آن به همان سرعتی كه پدیدار شده بود محو خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

سیاره حاكم شما ونوس، شما را در تماسی لذت بخش با پلوتون قدرتمند قرار می‌دهد. شما می‌خواهید احساس خوبی را كه دارید با دیگران و به خصوص دوستان تان تقسیم كنید،‌ این امكان پذیراست چرا كه اشتیاق شما برای ارتباط با آنها بسیار شدید است. به جای اینكه احساسات شدید خود را ابراز كنید، ایده خوبی است كه دوست داشتن‌ها و دوست نداشتن‌های خود را ابراز نكنید تا زمانیكه احساسات معمول‌تان به سر جای خود برگردند.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

شما نیازی ندارید كه امروز از بروز احساسات خود جلوگیری كنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را كه اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده كند. اما بعد از این می‌فهمند كه شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌كنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای كاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار كردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است كه احساسات خود را از كارهایتان تفكیك كنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

شما می‌خواهید همه درباره اتفاقاتی كه امروز می‌افتد احساس خوبی داشته باشند، اما این می‌تواند بسیار پیچیده‌تر از آن باشد كه شما فكرش را می‌كنید. شخصی ممكن است با احساسات منفی خود تاثیری روی شما داشته باشد، اما شما می‌توانید بگویید كه به نظر می‌رسد بعضی چیزها درست هستند. سعی كنید احساسات پنهان شده خود را بروز دهید. در عوض،‌ تمام روز فقط به جنبه‌های مثبت افكار خود درباره برنامه‌هایی در زندگی تان دارید تمركز كنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

ممكن است ترجیح بدهید كه الان حس حسادت خود را بروز ندهید و از آشكار شدن آن جلوگیری كنید، اما نمی‌توانید احساسات خود را به خوبی كنترل كنید. با این وجود، رفتارهای غیر ارادی امروز ایده خوبی نیست چرا كه شما از این می‌ترسید كه چیزی را كه بدست آورده‌اید از دست بدهید یا فرصتی را كه شما را در جستجوی عشق موفق می‌ساخت را از دست بدهید. هرچقدر احساستی واكنش نشان دهید، موقعیت تان بیشتر به خطر می‌افتد. پنهان كردن تمایلات‌تان موثر نخواهدبود،‌ همچنین وضع شما را نشان نخواهد داد. سعی كنید تا میانه رو باشید تا استرس خود را به حداقل برسانید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

ممكن است نیاز باشد كه به عقب باز گردید و كاری را كه فكر می‌كردید به اتمام رسانده‌اید مورد بازبینی قرار دهید، آن وقت است كه درمی‌یابید آن نیاز به كار بیشتری دارد. الان زمان این است كه كاری را كه شروع كرده بودید را بسازید و تمام كنید و هر كاری می‌توانید برای اطمینان انجام دهید كه تلاش‌های شما بی ارزش نبوده است. به جای اینكه از این موقعیت فرار كنید و پروژه جدیدی را آغاز كنید، با انجام دادن كارهای ناتمام، تا جاییكه می‌توانید زندگی‌تان را استحكام ببخشید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

شما هیچ دلیلی برای اجتناب از عشق و عاشقی ندارید،‌ حتی اگر مطمئن نیستید كه همه چیز آن طوری كه آرزو می‌كردید باشند. سیاره حاكم شما كه متمایل به رابطه است، تعاملات شما را با هم هماهنگ می‌كند،‌ زمانیكه اتصال ونوس – پلوتون شما را از محدوده عقلانی خارج كرده و به سمت قلمرو حواس پیش می‌برد. به جای اینكه همیشه در حال گارد گرفتن باشید،‌ در پی یافتن راهی باشید تا محدودیت‌های شما را ملایم‌تر كنند مخصوصا زمانیكه با شخص خاصی هستید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

با وجود اینكه ماه امروز در نشان شما بسیار آرام است، سیاره حاكم شما، پلوتون بی‌رحم، شما را به سمت خوشی‌های یك عشق ناب سوق می‌دهد. اما راه‌های بسیاری برای خوشگذرانی و سرخوشی وجود دارد كه تنها یكی از آنها شما را راضی می‌كند. از استراحت كردن و آرامش داشتن نترسید و اجازه دهید ذهن شما آزاد باقی بماند. رویاها و تصورات شما مكان‌هایی را به شما نشان می‌دهند كه تا بحال به آنجا سفر نكرده‌اید و می‌توانند شما را به طرف راه درستی هدایت كنند كه در آینده برای شما مناسب باشد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

ممكن است بخواهید پیغامی را كه حالا دریافت می‌كنید نادیده بگیرید، حتی اگر دوستان مورد اعتمادتان شما را مورد نصیحت قرار دهند. اما شما آماده شنیدن آن باقی می‌مانید، اما قسمتی از شما از محدودیت‌های عاطفی كه دارید باخبر است و نمی‌خواهد در اطراف آنها پرسه بزند. اما مراقب باشید،‌ ممكن است فرصت شگفت انگیز عاشقانه‌ای را از دست بدهید اگر بخواهید غیر قابل انعطاف رفتار كنید درمقابل آن چیزی كه درست جلوی بینی شما قرار دارد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

با وجود اینكه شما می‌خواهید كه كار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان كمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌كنند. رابطه‌ای كه اخیرا با كسی دارید ممكن است عمیق‌تر شود یا یك رابطه جدید را شروع خواهید كرد. شما تمایل ندارید كه با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یك خانه تغییر نمی‌كند،‌ پس سعی نكنید كه آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینكه مدام نگران نتیجه آن باشید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

ممكن است امروز به خاطر احساسات سركشی از امید و آرزوها, گیج و پریشان شوید. اگر چه اینها در وهله اول مسئله و مشكلی به نظر نمی‌رسند،‌ شما می‌توانید بسیار به تمایلات خود وابسته شوید كه هر چیزی بستگی به آن دارد كه آینده چه اتفاقی می‌افتد. آرزو كردن بهترین‌ها، كار اشتباهی نیست،‌ اما اعتراف كردن به اینكه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد بهتر است.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

حتی اگر شما رویكردی كاملا رویایی و فریبنده به روابط‌تان داشته باشید باید جنبه‌های بدبینانه آن را هم مد نظر قرار دهید. اگر از جدیدترین اطلاعات و آگاهی خود برای ایجاد تغییرات اساسی در زندگی‌تان استفاده كنید برایتان بسیار مفید و موثر خواهد بود. با وجود اینكه شما همیشه دو طرف هر نتیجه و اتفاقی را می‌بینید، این آگاهی و هوشیاری شماست كه باعث می‌شود تا بتوانید تصمیم بگیرید و به جلو پیش بروید، یعنی به سمت برآورده كردن آرزوها و محقق ساختن رویاها به واقعیت!

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره