وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه پنجشنبه 19 اسفند 1395

فال روزانه پنجشنبه 19 اسفند 1395

فال روزانه پنجشنبه 19 اسفند 1395

 

متولد فروردین : اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته‌اید از بین می‌رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می‌شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می‌توانید

 

متولد اردیبهشت : شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق‌تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت‌هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی‌که یک تمایل پایان می‌یابد تمایل دیگری باز شروع می‌شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می‌ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می‌رسید.

 

متولد خرداد : ممکن است در رابطه با تسلیم شدن در برابر احساسات تان نگران و بیمناک باشید. اگر بتوانید آرام باشید حس آشنای امنیت شمارا در خود غرق خواهد کرد و شما را تشویق می‌کند تا در این لحظه کاملا احساس رضایت و شادمانی کنید. نیازی به چرخاندن چرخ‌های عقل و منطق نیست؛‌ زمان تجزیه و تحلیل گذشته است. به یاد داشته باشید نشان شما آماده تنفس زیر عمیق ترین آب‌ها است. امروز در اعماق دریا شنا کنید و انرژی روحی خود را ذخیره کنید.

 

متولد تیر : امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می‌رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می‌کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می‌کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می‌کنند.

 

متولد مرداد : شما طبیعتاً با تفکراتتان کاملاً هماهنگ شده‌اید، بنابراین زمانی که شما به مفاهیمی که برایتان ناشناخته است نزدیک‌تر می‌شوید احساس راحتی نخواهید کرد. دیگران می‌توانند به شما توجه کنند و شاید هم بتوانند آنچه را که شما قبلاً گفته‌اند کلمه به کلمه تکرار کنید، اما هنوز هم امکان دارد که نقطه نظرات شما را از دست دهند.

 

متولد شهریور : اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

 

متولد مهر : بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می‌کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می‌شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می‌کنید کمتر می‌فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می‌دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می‌شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه جدید امروز در هشتمین خانه از “احساسات تقسیم شده” شما بهتان یادآوری می‌کند که موضوعات بزرگ پاسخ‌های ساده ندارد- در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

 

متولد آبان : شما شخصی هستید که به پیشرفت‌های و دست آوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید، اما این راه درستی نیست، زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

 

متولد آذر : امروز شما در موقعیت دشواری قرار می‌گیرید و نمی‌دانید پیشنهاد تازه ای که بهتان شده را قبول کنید یا نه؟! ممکن است این پیشنهاد با برنامه‌های قبلی شما هماهنگ نشود. اما بهتر است فقط به این دلیل به پیشنهاد جواب منفی نداده و خیلی خوب در مورد آن فکر کنید. ذهن خودتان را محدود نکنید، چراکه هر نوع اطلاعات جدید ممکن است حقیقتی باشد که خیلی چیزها را تغییر دهد. پس قبل از اینکه جواب نهایی بدهید تمام گزینه ها را بررسی کنید.

 

متولد دی : اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه‌تان می‌باشد در حال حرکت است، و می‌تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می‌شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی‌تان برسید.

 

متولد بهمن : به جای اینكه كارهایتان را به خانه آورده و در خانه هم كار كنید، می‌توانید برای مدتی از زیر كار فرار كنید و برای تفریح از خانه خارج شوید. شما حتی اگر وظایف خیلی زیادی هم داشته باشید، دوست ندارید تمام روز را كار كنید. به هرحال شما نمی‌توانید كاملاً بی خیال وظایف و تعهدات خود بشوید. اگر قولی می‌دهید باید حتماً بهش عمل كنید. بعد از این كار شما می‌توانید به بچه‌هایی كه در محوطه شنی پارك بازی می‌كنند بپیوندید!!

 

متولد اسفند : امروز اضطراب و استرسی که دارید بیشتر از قبل خواهد شد زیرا می دانید که نسبت به تعهداتی که دارید باید پایبند باشید و آنها را به درستی انجام دهید. ممکن است وسوسه شوید که کمی تفریح کرده تا از خستگی و فشاری که برروی تان قرار دارد رها شوید. به یاد داشته باشید که فعلا باید سخت کار کنید تا تمام تعهدات خود را به خوبی به پایان رسانده و سپس به تفریح و استراحت مشغول شوید.