وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه پنجشنبه 31 خرداد1397

فال روزانه پنجشنبه 31 خرداد1397

فال روزانه پنجشنبه 31 خرداد1397

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز پنجشنبه 31 خرداد – 21 ژوئن برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

شاید احساس کنید که واقعیت های پیرامون تان کنترل امور را به دست گرفته اند و اکنون فشار زیادی را به شما وارد می کنند. اهداف و آرزوهای دور و درازی در سر دارید، اما مسیری که عقل به شما نشان می دهد آن چیزی نیست که احساس تان به شما می گوید. نیازی نیست که این تضاد درونی را آشکار کنید، مدتی دیگر هم صبر کنید و افکارتان را پیش خودتان نگه دارید. چند هفته ی آینده را تمرین کنید تا یاد بگیرید که به ندای درون تان گوش دهید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

معمولاً فکر و عقل تان خوب کار می کند، اما امروز به نظر می رسد که گرفتار افکار ناخودآگاه شده اید. رویاپردازی های تان دیگر دست خودتان نیست، شاید حتی بتوانید به خودتان بقبولانید که این افکار واقعی هستند. پیشرفتی که حاصل کرده اید باعث شده به همه چیز با دید مثبت نگاه کنید، اما بدانید که هرچه زودتر با واقعیت ها روبرو شوید برای تان بهتر است. در نهایت به مقصد مورد نظر خواهید رسید، اما کمی طول می کشد و به سادگی امکان پذیر نیست. تا آخر هفته اراده ی تان قوی تر خواهد شد و می توانید با هر مانعی که پیش روی تان قرار گرفت مبارزه کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

اکنون سرشار از انرژی هستید و از این بابت خوشحال اید. اما مشکل این جاست که دارید به سمت یک مانع بزرگ حرکت می کنید و خودتان خبر ندارید. برای این که آگاهانه حرکت کنید و واقعیت های پیرامون تان را ببینید باید از سرعت تان کم کنید. کمی محتاط تر عمل کنید تا بعداً با موانع بزرگ روبرو نشوید. چشمان تان را باز کنید و همه چیز را به دقت از نظر بگذرانید. یادتان باشد که اگر چیزی توجه تان را جلب کرد حتماً توقف کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

مشکلی که امروز با آن مواجه هستید قبلاً هم چندین بار گریبان تان را گرفته بود. وقتی مشکلی بروز می کند آیا احساسات تان را مخفی می کنید و با اتفاقات همگام می شوید؟ یا یک سؤال دیگر، آیا بهتر نیست وقتی احتمال مخالفت با شما وجود دارد احساسات و خواسته های قلبی تان را بیان کنید؟ اکنون به شما توصیه می شود که احساسات تان را بروز دهید و خیلی به این فکر نکنید که قرار است کدام یک از احساسات و افکارتان را بازگو کنید. بدانید که هرچه بگویید در نهایت تأثیر قابل توجهی بر روابط تان خواهد گذاشت.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

اگر امروز همین طور ناگهانی شروع به صحبت درباره ی احساسات تان کنید مطمئن باشید که به دردسر خواهید افتاد. ممکن است با حرف های تان کسی را که عاشقانه دوست اش دارید ناراحت کنید و باعث شوید که عکس العمل شدیدی نشان دهد. اما اگر به تدریج وارد عمل شوید نتایجی حاصل می شود که به نفع هر دو طرف است. یادتان باشد که اکنون وقت سکوت کردن نیست، خطر کنید و ببینید چه پیش می آید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

وقتی در گرداب احساسات غوطه می خورید تمایل دارید که از تجزیه و تحلیل منطقی استفاده کنید تا از این مخمصه خلاص شوید. اما فعلاً به شما توصیه می شود که کمی به احساسات تان اطمینان کنید، زیرا وقت کافی برای بررسی منطقی همه ی آن ها وجود ندارد. تنها چیزی که اکنون به آن نیاز دارید کمک گرفتن از حس ششم تان و فقط کمی منطق است.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

اگر امروز احساسات تان را آشکار کنید معلوم نیست به کجاها کشیده خواهید شد و هر لحظه باید آماده ی بروز یک اتفاق غیرمنتظره باشید. هرچه قدر هم سیاست به خرج دهید چیزی درست نمی شود و فقط وقت تلف کردن است. شاید حتی سعی کنید که امروز حس خوبی به دیگران منتقل کنید، اما بدانید که این کار شما اصلاً ربطی به لطف و مهربانی ندارد. اکنون زمان آن رسیده که حرکتی از خودتان نشان دهید و از آرزوهای تان فراتر بروید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

روابط عاشقانه ی شما اکنون متزلزل اند. اکنون باید تصمیم بگیرید که آیا یک لذت زودگذر را می خواهید یا یک رابطه ی بادوام را. خوشبختانه می توانید هر دوی این انتخاب ها را با هم داشته باشید، اما باید با احتیاط حرکت کنید. به مسیرتان ادامه دهید و به دنبال خواسته های قلبی تان باشید. اما یادتان باشد که اقداماتی که اکنون در پیش می گیرید می توانند نتایج مهمی به همراه داشته باشند. پس همه ی جوانب را بررسی کنید و راه تعادل را در پیش بگیرید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

اتفاقات غیرمنتظره فشار زیادی به شما وارد می کنند و ماجراهایی را در روابط تان رقم می زنند که خوشایند شما نیست. اما اجازه ندهید که این پیشامدهای منفی مانع ادامه ی رابطه ی شما با فرد مورد علاقه ی تان شوند. هرچه قدر سعی کنید از این اتفاقات دوری کنید مطمئن باشید که با شدت بیشتری اتفاق خواهند افتاد. سعی کنید با چیزهایی که قابل پیش بینی نیستند کنار بیایید تا راحت تر این مسیر را طی کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

اکنون باید دقیقاً بررسی کنید که از دیگران چه انتظاراتی دارید و این که می توانید به چه چیزهایی واقعاً دست پیدا کنید. از یک چیز می توانید مطمئن باشید، اکنون روابط تان وارد مرحله ی دگردیسی شده اند. پس سعی نکنید که همه چیز را همان طور که هست نگه دارید. یادتان باشد که با این مقاومت بی مورد فقط برای خودتان مانع تراشی می کنید، باید نسبت به فرصت های جدید مشتاق باشید تا واقعیتی دیگر را برای خود رقم بزنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

اکنون می توانید بدون این که احساسی عمل کنید آینده ی خود را بررسی نمایید و به فرصت هایی که پیش روی تان قرار دارند فکر کنید. بهتر است به ارزیابی خاطرات گذشته بپردازید. از این که دوباره به اتفاقات گذشته فکر کنید ترس نداشته باشید، یک بار و برای همیشه تکلیف این خاطرات را روشن کنید. شاید این کار چند روزی طول بکشد، اما ارزش اش را دارد. افکارتان را سر و سامان دهید تا بتوانید با انرژی تازه با اتفاقات هیجان انگیز پیش رو مواجه شوید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

شک و تردید را کنار بگذارید، اکنون زمان آن رسیده که یک تصمیم درست و واقعی برای رسیدن به چیزی که می خواهید بگیرید. اما حواس تان باشد که محتاطانه عمل کنید، یعنی در به نمایش گذاشتن موضع تان بیش از حد سرسختی نشان ندهید تا آشوب درست نشود. نقش قربانی را هم بازی نکنید، زیرا برای رسیدن به مقصودتان اصلاً کمک تان نخواهد کرد. در عوض به دیگران اجازه دهید تا از خواسته های تان مطلع شوند و این که حرف های تان را از صمیم قلب و با صداقت بزنید.

 

فال روزانه پنجشنبه 31 خرداد1397

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره