وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه پنج‌شنبه 30 دی 95

فال روزانه پنج‌شنبه 30 دی 95

فال روزانه پنج‌شنبه 30 دی 95

 

فروردین:

 

همچنانکه خورشید تا ماه آینده به پرتو افشانی در سرتاسر جوزای پرشتاب ادامه می‌دهد، شما نیز می‌توانید انرژی بیشتری از خود به اطراف ساطع کنید. امروز همچنانکه ستاره بخت شما یعنی بهرام در مقابل زحل قرار گرفته است کار عاقلانه‌ای که می‌توانید بکنید این است که به صورت جدی برای دستیابی به هدفهایتان تلاش کنید. برای حرکت کردن به جلو فرصت را از دست ندهید.

 

اردیبهشت:

 

شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.

 

خرداد:

 

این ماه ماه تولد شما می‌باشد ‌پس از این روزها استفاده کنید تا به خودشناسی برسید و تصمیم بگیرید به کجا می‌خواهید بروید. حس کنجکاوی تشدید یافته‌تان به منزله سرمایه‌ای برای شماست، پس در سئوال کردن در مورد عقیده و نظر دوستانتان تردید نداشته باشید. فراموش نکن که با سئوال کردن فقط نصف راه را طی کرده‌اید. شما باید شنونده‌ای با ذهن باز باشید تا بتوانید تجربه‌های ارزشمندی کسب کنید.

 

تیر:

 

هنگامی که خورشید وارد ماه جوزا می‌شود لازم است که شما همکاریهای قبلی‌تان را تمام کنید. پروژه‌هایی را که در فصل زمستان شروع کرده بودید الان باید در حال تکمیل شدن باشند. تقویم عادی را فراموش کن؛ سال شما در حال نزدیک شدن است، پس همان طور که فصل تابستان از راه می‌رسد شما هم باید آماده باشید تا هرکاری را که می‌خواهید انجام دهید با روشی جدید شروع کنید.

 

مرداد:

 

تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است که این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می‌باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می‌تواند این باشد که شما اکنون نمی‌خواهید تنها باشید. همکاری کردن با یک گروه برای شما از اینکه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینکه بتوانید بهترین بازیکن تیمی در حد امکان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان کنید.

 

شهریور:

 

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌کنید. شما به طور ناراحت کننده‌ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

 

مهر:

 

شما فرصت رشد کردن در امری را داری که شما را فراتر از محدودیتهای خود خواسته خودت دام می‌اندازد. وقتی که خورشید به سمت نشان‌های یکی از ماهها حرکت می‌کند، به طور طبیعی با نشانه ماه شما هماهنگ می‌شود. حتی اگر نمی‌توانید مسافرتی حقیقی داشته باشید، حداقل در ذهنت به جاهایی که می‌خواهی سفر کن. به منظور بهتر ساختن زمان حال از عقاید جدید استقبال کنید، فلسفه‌های دیگر را یاد بگیرید و در مورد علوم متافزیک مطالعه کنید.

 

آبان:

 

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است. خودشناسی با تحقیق کردن در مورد خود انسان به دست می‌آید. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی برسید.

 

آذر:

 

امروز که ماه تأثیر پذیر در نشان شما قرار گرفته است شما نسبت به همیشه حساس‌تر شده‌اید. درضمن الان که خورشید در هفتمین خانه شریکان شما قرار دارد، تأکیدها می‌تواند روی شخص دیگری باشد، بنابراین یک تضاد به وجود می‌آید. شما چگونه می‌توانید نیازهای شخصی خودتان را بیان کنید درحالی که برای رابطه‌های دوستی مهم احترام زیاد قائل هستید؟ فراموش نکنید، صادق بودن با خودتان به این مفهوم نیست که افراد دیگر را فرا‌موش کنیم.

 

دی:

 

اکنون که خورشید وارد ماه جوزا شده و برای چهار هفته در این ماه می‌ماند، نورافشانی آن شما را از وظایف عادی و روزمره زندگی آگاه می‌سازد. حتی اگر الان شما فردی تک رو هستید، اکنون زمان تنها به مسافرت رفتن نیست. اگر شما اخیراً یک رابطه دوستی جدید را شروع کرده‌اید یا انگیزه پیدا کرده‌اید که اینک رابطه جدیدی را شروع کنید فقط این اطمینان را کسب کنید که هیچ کدام از نیازهای شما بی‌اهمیت پنداشته نمی‌شود.

 

بهمن:

 

خورشید همچنانکه در مسیر برج جوزا حرکت می‌کند یک هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیکه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متکی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی که فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنکه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

 

اسفند:

 

از زمانیکه شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به جریان روزمره زندگی بسپارید انرژی آسمانی برج جوزا برای شما می‌تواند کاملاً خسته کننده باشد. در این ماه خورشید معمولاً بیشتر از آن چیزی که شما اغلب می‌خواهید یا نیاز دارید به شما اطلاعات می‌دهد. حواستان جمع باشد؛ مشکلات سر بر می‌آورند و شما را از توجه کردن به مسائل معنوی باز می‌دارند. اگر شما با داده‌های بسیار زیاد سردرگم شده‌اید به طبیعت پناه ببرید و یا به گوشه امن خانه‌تان بروید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره