وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 12 آذر 1399

فال روزانه چهارشنبه 12 آذر 1399

فال روزانه چهارشنبه 12 آذر 1399

 

 فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز چهارشنبه 12 آذر – 2 دسامبر برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

ممكن است شما از كارهای تكراری كه اخیرا مجبور به انجام آنها هستید خسته شده باشید و كمتر مایل باشید كه روی وظایفی كه شما را از لحاظ روحی ارضا می‌كند تمركز كنید. امروز دائم در حال خیالبافی درباره یك زندگی عالی و ایده‌آل در آینده كه به نظرتان می‌رسد دور از دسترس شماست، هستید. درباره اینكه چگونه باید به آنجا برسید نگران نباشید. زمانی كه خیالبافی‌تان را پایان دادید سعی كنید از تمرین‌های ذهنی لذت ببرید. به لحظه حال برگردید و كاری را انجام دهید كه بتوانید یك تغییر واقعی در زندگی‌تان ایجاد كنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

شما آماده یك تغییر هستید و فقط می‌خواهید كه این تغییر به روش شما باشد. نیازها و احتیاجاتی كه اخیرا داشته‌اید همه تحت كنترل هستند اما ممكن است دیگران نگران باشند كه چگونه می‌خواهید از پس‌آنها برآیید زیرا نمی‌دانند كه شما همه آنها را تحت كنترل خود دارید. علاوه بر این، شما طرحی در ذهن دارید كه فقط باید فرصت لازم را بدست بیاورید تا استارت كار را بزنید و تلاش‌تان را شروع كنید. اگرتلاش نكنید هیچ وقت نخواهید فهمید كه چه چیزی انتظار شما را می‌كشد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

با وجود اینكه شما الان خیالباف به نظر می‌رسید، اما هیچ چیز نمی‌تواند شما را از طراحی یك ماجراجویی كوچك باز دارد. شما بزرگ فكر می‌كنید و به راحتی می‌توانید سفری طولانی با كوله پشتی‌تان به ناهموارترین نقاط جهان یعنی ارتفاعات تبت داشته باشید. ممكن است دیگران به شما بخندند زیرا فكر می‌كنند كه این افكار شما بسیار عجیب و غریب است. اما خنده آخر را شما به آنها می‌كنید در حالیكه دارید از بلندترین نقطه كره زمین برایشان كارت پستال می‌فرستید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

معمولا ‌شما كسی هستید كه می‌خواهد به كسی كه مهر می‌ورزد و دوستش دارد نزدیك شود و شریك كردن احساسات‌تان با او بهترین راهی است كه می‌توانید به وسیله آن به آن صمیمت و نزدیكی كه مورد نظرتان است برسید. اما باز كردن دریچه قلب‌تان برای شما آسان نیست. مخصوصا اگر اخیرا توانایی‌تان برای اطمینان كردن به دیگران را محك زده باشید. در مقابل ترس‌هایتان بایستید كه باعث می‌شود قوی تر از آن ‌چیزی شوید كه همیشه فكرش را می‌كردید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

ورود ماه به دومین خانه از روابط شما می‌تواند یك شراكت فعال از شما یا دیگران را امتحان كند، دیگرانی كه فكر می‌كنند آزادی بیشتر بسیار مهمتر از وابستگی است. نیازی به گفتن نیست. این یك مسیر عادی برای رسیدن به درصد بالایی از صمیمیت نیست. فط به یاد داشته باشید كه شما می‌توانید فضای اضافی برای تنفس ایجاد كنید اگر با خودتان رو راست باشید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

ممكن است امروز احساس كنید كه آن شخص همیشگی نیستید و دوست ندارید همان وظایف تكراری روزانه را – چه در خانه و چه در محل كار – انجام دهید. همان طور كه تا الان بوده؛ شاید مشتاق باشید كه به طور كلی رویكرد جدیدی در زندگی داشته باشید و اگر كسی چیزی بداند كه شما ندانید، مشتاق هستید كه شاگرد ممتاز آن كلاس باشید. یادتان باشد آموزش و تحصیل ضروری ترین جزء نیست اما می‌تواند یكی ا ز مهم ترین بخش‌های كار باشد.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز آماده پذیرفتن یك ریسك هستید مخصوصا اگر بدانید كه شادی و نشاط را در زندگی شما افزایش می‌دهد. این برای شما می‌تواند زمانی بسیار خلاقانه و مفید باشد و بسیار مهم است كه به شما خوش بگذرد و بتوانید همزمان شخصیت درونی و هنرمند خود را به نمایش بگذارید. شما می‌توانید این كار را هم در محل كار انجام دهید، ‌هم در زمان بازی، چون این دو به طرز ظریفی به هم مربوط هستند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب‌تر از داستان و رمان است، ‌ممكن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان‌تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممكن است بخواهید بخش‌های خاصی از زندگی شخصی‌تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست اما فكر كنید كه چه چیزی را از قلم انداخته‌اید كه می‌تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض كند طوری كه شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

امروز برایتان سخت است كه تمركز داشته باشید، به خاطر اینكه خیلی چیزها توجه شما را به خود جلب كرده‌اند و كنجكاوی شما سخت تحریك شده است. ممكن است برایتان امكان آن نباشد كه از كنار آنها بی‌توجه بگذرید. هوز هم بهتراست كه به آموختن چیزهای جدید علاقه نشان دهید به جای اینكه همواره در یك مكان ثابت بمانید و كارهای ثابتی بكنید كه شما را ارضا می‌كند. عطش خود را به دانستن یا بررسی‌های عقلانی فرو بنشانید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امرزو ممكن است بسیار عصبانی باشید. به خاطر اینكه در مخمصه جدید گیر افتاده‌اید و ترجیح می‌دادید كه وضعیت را به عقب بازگردانید. اما ماندن در گذشته سودی ندارد زمانیكه آینده به سرعت در حال جلو آمدن است. قبول این واقعیت كه زندگی شما در بسیاری از موارد تغییر خواهد كرد می‌تواند اولین گام به سمت بازیافتن امنیت و اطمینان شما باشد.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

عجیب اینكه، حالا كه ماه درخشان ثابت شما برای امروز واقع شده است،‌ شما احساس می‌كنید نوسانات روحی شما قوی‌تر و بیشتر شده است. ممكن است فاصله‌ای كه معمولا بین افكار و احساسات‌تان می‌گذارید دوست داشته باشید. اما حالا به نظر می‌رسد این دو به طور عجیبی بهم آمیخته‌اند. نیازی نیست كه رشته‌های عاطفی و ذهنی‌تان را از هم جدا كنید. فقط مشاهده كنید كه این دو جهت مخالف چگونه با یكدیگر بسیار یكدست كار می‌كنند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

ورود ماه به دوازدهین خانه از تصورات شما می‌تواند نقطه شروع یك خیال باشد. اما شما نیاز دارید كه ناباوری‌تان را درباره رویا و خیال كنار بگذارید. انرژی‌تان را برای اینكه مشخص كنید داستان چیست هدر ندهید و حقایق را از دست ندهید. فقط ارزش تمام یك داستان كه به طور شاهكاری خلاقانه و راجع به زندگی است عبارت است از اینكه: شما همیشه وقت برای برگشتن به گذشته دارید و می‌توانید آن را در روز دیگری تجزیه و تحلیل كنید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره