وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 15 فروردین

فال روزانه چهارشنبه 15 فروردین

فال روزانه چهارشنبه 15 فروردین 

 

دوست عزیزی که 15 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال به رویاهایتان وفادار باشید. شما با رویاهایتان زنده هستید اما تلاش زیادی برای به واقعیت پیوستن آنها انجام نداده اید. بهتر است که امسال سبک زندگی متفاوتی داشته باشید و هدفمندتر پیش روید. از ماه اردیبهشت به بعد، زندگی شما وارد مرحله جدیدی خواهد شد که بسیار برایتان خوشایند خواهد بود. در اواسط سال از نظر شرایط مالی، وضعیت بهتری را تجربه خواهید کرد که مدیون تلاش های خودتان هستید. مراقب باشید که هیچ شک و تردیدی از اعتماد به نفس شما نکاهد. برخی کارها برایتان سخت و طاقت فرساست اما پس از برداشتن اولین قدم ها خواهید دید که چقدر همه چیز برایتان آسان تمام می شود. در نهایت خودتان را برای یک سال پر از تغییرات مثبت در زمینه عاطفی، شغلی و مالی آماده کنید.

 

فـال روزانـه – فروردین

 

امروز با فردی بحث تان می شود. او انتظاراتی از شما دارد که کمی غیر واقعی به نظر می آید و این موضوع شما را رنجانده است. اما بهتر است به جای قهر و دعوا، احساسات واقعی تان را به آرامی بیان کنید. البته همه چیز را رو نکنید، به فکر دو روز آینده نیز باشید. در ارتباط با شریک زندگی تان، این فرصت را دارید تا بیشتر ابراز علاقه کنید، پس این کار را انجام دهید. با وجود تمام اتفاقاتی که در گذشته افتاده، هنوز هم دیر نشده و فرصت جبران باقی ست.

 

فـال روزانـه -اردیبهشت

 

امروز به جای مخالفت با دوستان تان، از نظرهای آنها حمایت کنید. البته در مواقعی که احساس می کنید آنها راه اشتباهی را می روند، باید نظرات تان را بیان کنید اما در کل به آنها نشان دهید که همراه خوبی برایشان هستید. شما در روابط عاطفی تان احساس می کنید که به بن بست رسیده اید، چیزی که در حال حاضر باید بدان توجه کنید این است که راههای ممکن دیگر را امتحان کنید. کمی خلاقیت به خرج دهید و تماس تان را با طرف مقابل تان بیشتر کنید. این روش ها تفاوت های بزرگی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

 

فـال روزانـه – خرداد

 

میان دنیای مجازی و واقعیت گیر افتاده اید. در رقابت میان این دو، در نهایت خیال تان است که پیروز می شود. اما این بدین معنی نیست که تمام واقعیت را نادیده بگیرید. اگر کسی بتواند میان این دو جهان تعادل برقرار کند، تنها خود شما هستید. سعی کنید خودتان را با هنر سرگرم کنید. با این کار نه تنها خلاقیت تان افزایش خواهد یافت، بلکه آزادی عمل بیشتری پیدا کرده و به بهترین شکل ممکن تخلیه می شود. با وجود تمام سردرگمی ها، امروز خبرهای خوبی خواهید شنید.

 

فـال روزانـه – تیر

 

امروز خود را به شریک زندگی تان اختصاص دهید. احتیاجی نیست از همین حالا برنامه ریزی کنید، دست عشق تان را بگیرید و به هر کجا که دلتان گفت، حرکت کنید. شما احتیاج به آرامش دارید و این آرامش را در در حال حاضر در کنار یارتان به دست خواهید آورد. در تبدیل آرزوهایتان به واقعیت، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. بهتر است که یک روز دیگر را از دست ندهید و از همین حالا برای اهداف بلند مدت تان برنامه ریزی کنید.

 

فـال روزانـه – مرداد

 

بدون توجه به موقعیتی که در آن به سر می برید، دوست دارید که راحت ترین راه را در پیش بگیرید. تنبلی را دوست دارید و می خواهید که از مسئولیت ها شانه خالی کنید اما بدانید چیزی که در حال حاضر به نظر شما سخت و طاقت فرسا می آید، در روزهای آتی دشوارتر خواهد شد، پس از همین حالا استارت بزنید و کم کم آن را پیش ببرید. تمام چیزی که بدان احتیاج دارید کمی فضای مناسب و فردی است که به شما انرژی لازم را بدهد.

 

فـال روزانـه – شهریور

 

شما در وضعیتی به سر می برید که رابطه عاطفی تان بهم ریخته و عشق و عاشقی بیش از آن که به شما آرامش دهد، برایتان استرس آورده است. هیچکس نمی گوید که عشق آسان است اما نباید موجب ناراحتی مدام شما نیز شود. بد نیست که کمی بیشتر در مورد رابطه تان فکر کنید. آنچه مشاهده می کنید، با انتظارات شما همخوانی ندارد. به همین دلیل نمی توانید آن را کنترل کنید. پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر راه درست را انتخاب و تغییر مسیر دهید.

 

فـال روزانـه – مهر

 

تخیل شما در حال حاضر بهترین دوستان تان است، به همین دلیل به هیچکس اجازه دخالت در آن را ندهید. رابطه عاطفی خوب شما مدیون همین خیالپردازی هایتان است، بنابراین سعی کنید که بیشتر برای تبدیل آنها به واقعیت تلاش کنید. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر و بهتر خواهد گذشت. امروز خودتان را از مسایل کم اهمیت و حاشیه ها به دور کنید. کنجی را پیدا و کمی با خودتان خلوت کنید. در انتهای روز حال شما به بهترین شکل ممکن خوش خواهد شد.

 

فـال روزانـه – آبان

 

از شریک زندگی تان حسابی شاکی هستید اما بدانید که واقعیت آنچه شما فکر می کنید نیست. شما دچار سوتفاهم شده اید اما دوست ندارید که کوتاه بیایید. بد نیست کمی در تنهایی آرام شوید، سپس بدون پیش داوری بار دیگر اتفاقات را بررسی کنید. تندمزاجی از خصوصیاتی ست که باید هر چه سریع تر آن را کنار بگذارید وگرنه اطرافیان تان را از دست خواهید داد. اگر از شغل تان راضی نیستید، آن را رها کنید. مهم نیست که چند وقت است که در این راه افتاده اید، هیچوقت برای جبران دیر نیست.

 

فـال روزانـه – آذر

 

می خواهید برای شریک زندگی تان کاری انجام دهید اما استرس دارید. نگران نباشید، به محض این که اولین قدم را بردارید، شجاعت شما افزایش خواهد یافت و به خوبی به هدف تان می رسید. سعی کنید که شرایط اطراف تان را همانگونه که هست ببینید. جزییات را فراموش نکنید که اهمیت زیادی دارند. اگر می خواهید که رابطه ای گرم و رمانتیک با فردی داشته باشید، این شمایید که باید صمیمانه تر رفتار کنید. این کار را بدون چشم داشت و انتظار متقابل انجام دهید. مطمینا پس از مدتی نتیجه آن را خواهید گرفت.

 

فـال روزانـه – دی

اگر چه دوست دارید که همیشه واقع بین باشید اما امروز نیرویی شما را به باز کردن بالهایتان تشویق می کند. مقاومت نکنید، خیالپردازی در چنین روزی می تواند احساسات خوبی را به شما منتقل کند. اخیرا بار زیادی روی دوشت تان بوده، سعی کنید که آزادانه تر و بدون محدودیت عمل کنید، آنوقت خواهید دید که چگونه تعادل به زندگی تان باز خواهد گشت. اگر مجرد هستید، حتی اگر تمایلی به برقراری ارتباط با فردی که به شما علاقه نشان داده، ندارید، رابطه تان را ادامه دهید. در کمال ناباوری، با گذشت زمان طرز فکر شما تغییر خواهد کرد.

 

فـال روزانـه -بهمن

 

شما فردی هستید که می توانید در هر شرایطی بخندید و دیگران را بخندانید. حتی قادرید که از شرایط جدی جوک بسازید. همین خصوصیت شما باعث می شود که افراد زیادی به برقراری رابطه با شما علاقه نشان دهند. اما مراقب باشید زیرا هر کسی ظرفیت این رفتار را ندارد. گاهی هم به آنها نشان دهید که می توانید جدی برخورد کنید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده که اهمیت چندانی ندارد. سعی کنید که ذهن تان را از آن منحرف کنید. فکر کردن به آن هیچ نفعی برایتان نخواهد داشت.

 

فـال روزانـه – اسفند

 

امروز نمی توانید احساسات تان را به خوبی کنترل کنید. درست زمانی که می خواهید تمرکز کنید، ذهن تان به سمت دیگری می رود. بهتر است که امروز از انجام کارهای مهم خودداری کنید. بگذارید خیال تان به هر کجا که دوست دارد، سرک کشد. نگران دوری از واقعیت را نداشته باشید، در انتهای شب حال تان به روال عادی خود باز خواهد گشت. اگر از چیزی ناراحت هستید، شریک زندگی تان بهترین گزینه برای دردودل است. این موضوع نه تنها شما را آرامی می کند، بلکه باعث صمیمیت میان شما و طرف مقابل تان نیز می شود.

 

 

فال روزانه چهارشنبه 15 فروردین