وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 17 آذر 95

فال روزانه چهارشنبه 17 آذر 95

فال روزانه چهارشنبه 17 آذر 95

 

فروردین:

 

فروردین: شاید خویشتن داری و میانه روی بهترین خصوصیت اخلاقی شما نباشد، اما امروز می‌تواند شما را از دردسرها دور نگه دارد. این سخن بدین معنی نیست كه شما زندگی پرمخاطره‌ای دارید، بلكه فقط بدین معنی است كه شما باید به تعهداتی كه می‌دهید بیشتر توجه كنید. شما اگر بیشتر از توانتان مسئولیت قبول كنید، ممكن است همه چیز را خرابتر كنید. پس فبل از دادن جواب مثبت خوب فكر كنید.

 

اردیبهشت:

 

قبول كردن مسئولیت‌های خیلی زیاد ابتدا ممكن است دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، اما اگر شما نتوانید كارهایی كه شروع كرده اید را تمام كنید همه چیز تغییر خواهد كرد. خوشبختانه شما هم اكنون می‌توانید وظایف خود را به كارهای كوچكتر تبدیل كرده و به صورت جداگانه روی هر كدام از آنها تمركز كنید. اگر چه یكسره كار كردن شما را خسته می‌كند، اما اگر همین الان مرحله به مرحله كارتان را انجام دهید بعداً راحت خواهید بود.

 

خرداد:

 

امروز شما با بازیگوشی و شیطنت‌های خود دیگران را هم مجبور می‌كنید كارهای خود را نیمه كاره رها كنند. دوستان و همكارانتان فكر می‌كنند شما به اندازه كافی كار نكرده‌اید، اما شما خودتان عقیده دارید كه بیشتر از وظیفه خود كار كرده‌اید. اگر دیگران به خاطر عدم حضور همیشگی تان در محل كار بهتان ایراد گرفتند، اولین جوابتان این است كه دوست دارید با آرامش كارهایتان را انجام دهید. اجازه ندهید این مشكلات باعث دعوا و مشاجره بین شما و همكارانتان شود.

 

تیر:

 

شما امروز به راحتی دیگران را می‌رنجانید، چراكه امروز زیاد از اطرافیانتان ایراد می‌گیرید. شما هم امكانات را می‌بینید و هم می‌توانید موانع را ببینید. بنابراین تركیب این دو به شما به شما توانایی داده به دیگران تذكر دهید امكاناتی كه الان در اختیار دارند آنها را به اهدافشان نمی‌رساند. ولی زیاد بهشان سخت نگیرید؛ فقط تا جایی كه می‌توانید راهنمایی شان كنید.

 

مرداد:

 

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می‌دهید استراحت كنید. اولین حركت و كشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می‌دانید كه چیزهای وسوسه كننده به روش‌های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می‌دهند! پس در برابر كودك درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ كارهایتان كه روی هم تلنبار شده بروید.

 

شهریور:

شما در حال حاضر نمی‌توانید كنترلی بر روی پول خرج كردن خود داشته باشید، به خصوص وقتی كه تصمیم می‌گیرید شیء خیلی لوكسی بخرید. یك اثر هنری زیبا، ست جدیدی برای آشپرخانه و یا حتی یك وسیله جدید برای داخل ماشینتان، همه اینها چیزهایی خاصی هستند كه به زندگی شما اضافه می‌شوند. اما خریدن این چیزها ممكن است تمام حساب شما را خالی كند. بنابراین قبل از خرید كردن حساب بانكی خود را چك كنید.

 

مهر:

 

اگر امروز شما نسبت به قبل بی حوصله تر شده‌اید نگرانی به خود راه ندهید، برای اینكه این موضوع وقتی كه ماه به نشانه شما بازمی‌گردد نمونه بارزی است. نسبت به احساس‌هایتان آگاهی داشته باشید، با وجود این اینگونه به نظر می‌رسد كه شما نسبت به آنچه كه در پیرامونتان اتفاق می‌افتد بی‌اهمیت هستید. ممكن است قادر نباشید حوادث بیرونی را اصلاح كنید، اما مطمئناً بر روی عكس العمل‌های خودتان كنترل كافی دارید.

 

آبان:

 

اگرچه امروز رویاهای شما كاملاً غیرواقعی هستند، ولی شما دوست ندارید ازشان دست بكشید. درحقیقت شما خیلی هیجان زده شده‌اید. شما خودتان فكر می‌كنید كه رویاهایتان كاملاً واضح و روشند، اما در حیقیت از تاثیراتی كه دیگران بر شما گذاشته‌اند اطلاع ندارید. باوجود این هروقت كه با طرفداران خود صحبت می‌كنید و نظر آنها را می‌پرسید حتماً به حرفشان هم گوش بدهید.

 

آذر:

 

امروز و چند روز آینده ژوپیتر سیاره بخت شما در مركز قرار گرفته است و بهتان توصیه می‌كند كه حواستان به اوضاع مالی تان باشد. اطرافیانتان به شما پیشنهاد می‌كنند كه بدون هیچ دلیل خاصی خرید كنید، اما خود آنها هم بعداً می‌فهمند كه اشتباه كرده‌اند. پس به خاطر اینكه در آینده نزدیك پیشمان نشوید سطح توقع خود را پایین بیاورید.

 

دی:

 

شما امروز احساس می‌كنید كه انرژی‌های مثبتان بازگشته‌اند، اما مطمئن نیستید كه آیا این حس را باور كنید یا نه. شما حالا می‌توانید با رئیستان خیلی خوب برخورد كرده و اشتباهات گذشته تان را جبران كنید. نگران چیزهایی كه از دست داده‌اید نباشید؛ فقط كاری را كه فكر می‌كنید بهترین كار است را انجام دهید.

 

بهمن:

 

شاید شما بخواهید برای دیدن همه جنبه های مشكل پیچیده‌ای كه گرفتارش شده‌اید روش خود را تغییر دهید، اما این كار هم لزوماً شما را به جواب نزدیك نمی‌كند. پیدا كردن یك راه حل به آن سادگی كه شما می‌كردید نیست. بررسی كردن برنامه‌های پنهانی و پوشیده برای امروزتان كافی است.

 

اسفند:

 

شما امروز فواید داشتن دوستانی كه شما و شغلتان را حمایت می‌كنند را درك خواهید كرد. امروز وقتی یكی از همكاران بدون هیچ چشم داشتی كار خودش را ول می‌كند تا به شما كمك كند حسابی شگفت زده خواهید شد! به جای اینكه تظاهر كنید خودتان می‌توانید همه كارها را انجام دهید و به جای فاصله گرفتن از او با مهربانی و با لبخندی بر روی لب كمك او را قبول كنید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره