وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 20 فروردین 1399

فال روزانه چهارشنبه 20 فروردین 1399

فال روزانه چهارشنبه 20 فروردین 1399

 

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است.فال روز چهارشنبه 20 فروردین – 8 آوریل برای امروز شما

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید چرا که ماه کامل نشان شما مانند یک آیینه عمل می‌کند. اما براي تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

شما امروز دوست دارید همه چیز در محل کارتان روبراه و درست باشد اما اتفاقا یک جای کار می‌لنگد. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر است نارضایتی تان را برای خودتان نگه دارید، ‌می‌دانید که اگر اکنون از آن صحبت نکنید ممکن است فرصت خوبی را از دست بدهید. عاقلانه تر این است که لبخند بزنید و نكوهش و انتقاد کردن را به روز دیگری موکول کنید با این حال ممکن است زمانیکه عطارد وارد نشان شما می‌شود یک گفتگوی مسالمت آمیز را برای شما ارمغان بیاورد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز دوست ندارید مرتکب هیچ اشتباهی شوید چرا که ماه کامل وارد پنجمین خانه از “تفریح و بازی” شما می‌شود. شما نمی‌خواهید کاری انجام دهید که فرصت شادمانی را از شما بگیرد. متاسفانه وقتی که تلاش می‌کنید تا اسباب راحتی دیگری را فراهم کنید ممکن است زیاده از حد کوشش کنید. در کار خود اغراق نکنید؛ چرا که باعث می‌شود دیگران این کار شما را به عنوان راهی بدانند که می‌خواهید از مسائل واقعی و جدی زندگی فرار کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

ماه کامل امروز در چهارمین خانه از “خانه و خانواده” شما مسائل آشنایی که مربوط به پیچیدگی‌های سال های گذشته بود را به همراه دارد. ممکن است تلاش کنید تا با شروع کردن کار و پروژه جدید فکرتان را از مسائل عاطفی و ناراحت کننده پرت کنید. احتمالا این راه خوبی است که بتوانيد برای لحظاتی مسائل و تنش‌های عاطفی را از خود دور کنید. اما قادر نخواهید بود که کاملا آنها را از ذهن تان پاک کنید. هرچه زودتر بتوانید با این موقعیت ناخوشایند مواجه شوید زودتر می‌توانید به احساس بهتری دست پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

احتمالا امروز مسائل مالی گریبانگیر شما خواهد شد چرا که ماه کامل در دومین خانه از “دارایی و سرمایه” شما افتاده است. ممکن است تلاش کنید تا بین درآمد و مخارج خود تعادل ایجاد کنید . همچنین می‌فهمید که در موقعیتی نیستید که ثروت و دارایی بیش از آنچه نیاز دارید بدست بیاورید. همچنین ممکن است بفهمید که رویاها و تصورات قدیمی‌تان با چیزهایی که اکنون می‌خواهید جور در نمی‌آید. آرام آرام به سوی آینده گام بردارید. اگر روی پاهای خود بایستید خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید به تعادل مالی می‌رسید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

بسر بردن با دیگران احتمالا امروز بیشتر از همیشه پیچیده و دشوار است چرا که ماه کامل نشان خوش گذران شما برج قوچ را فعال می‌کند. اگر در اطراف تان شخصی با تجربه‌های شگفت انگیز وجود داشته باشد و شما با او همراهی کنید لذت فراوانی خواهید برد. اما ممکن است امروز زیاد صبور نباشید تا روابطی را که ضروری است گسترش دهید. امیدتان را از دست ندهید؛ در روزهای آینده اتفاقات شگفت انگیزی برای تان خواهد افتاد وشما را هیجان زده خواهد کرد!

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می‌شود تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می‌شوید. شما از سایر همکاران تان می‌خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند و به تعهداتی که دارند عمل کنند. اما احتمالا معیارهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری‌ها خودتان اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می‌آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان نیز وقت گذاشته‌اید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

ممکن است امروز از دوستان خود انتظار زیادی داشته باشید و فکر می‌کنید که آنها انتظارات شما را برآورده می‌کنند. اگرچه در نهایت آنها با معيارهای شما كنار می‌آیند ، ماه کامل در یازدهمین خانه از “گروه اجتماعی” شما درست در تضاد با خورشید در پنجمین خانه از “هنرها و صنایع دستی ” قرار دارد، و این شمارا قادر می‌سازد که اکنون زمانیکه فعالانه علایق شخصی خود را دنبال می‌کنید تفریح هم کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

ماه نشان آسان گیر شما از نظر احساسی دوازدهمین خانه از “تصورات ” شما را تقویت می‌کند، با این حال این وضعیت می‌تواند شما را از رسیدن به چیزهایی که می‌خواستید بازدارد. ممکن است در رابطه با صمیمیت و نزدیکی که در آرزویش بودید کاملا روشن و واضح بیندیشید، اما با يك موشكافی و بررسی دقیق ، به نظر می‌رسد دیگر این فرصت از دست رفته باشد. اگر مایلید زمانی را به این اختصاص دهید که درباره آن چیزهایی که می‌خواهید صحبت کنید. ممکن است دیگران بیشتر از شما مشتاق باشند که رهبری شان را بعهده بگیرید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

شما اغلب قادرید زندگی آینده خود را تصور کنید و این خلق و خوی شما را از دیگران متمایز می‌کند. به هر حال ماه کامل سازگار و موافق نشان تان به شما یادآوری می‌کند که باید یک پای خود را در آینده گذاشته و دیگری را در لحظه حال! از این طریق، می‌توانید آرزوهای خستگی ناپذیر خود را برای فردایی بهتر و آینده نوع بشر ادامه دهید، اما در روند کار واقع بین باشید و انتظار زیادی نداشته باشید!

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

شما اخیرا برای پیدا کردن تعادلی بین سادگی و پیچیدگی درگیری و کشمکش درونی داشته‌اید. شما مطمئنا طالب آسودگی و آرامش هستید اما برای بدست آوردن آن دوست ندارید بهای زیادی پرداخت کنید. همچنین برای تان مهم است که در رابطه با اهداف شخصی خود تاثیرگذار باشید. ممکن است بعضی از آرزوهایتان را به اسم اهداف و نهضت‌های بشر دوستانه کنار گذاشته بگذارید.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره