وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

 

فال روزانه متولدین فروردین ماه
امروز احساس می کنید که باید از موضع تان دفاع کنید. از طرف دیگر، فعل و انفعالات کهکشانی از شما می خواهند که خواسته های خود را با ملایمت بیشتری بیان کنید. پس اکنون باید سعی کنید که این دو نیروی مخالف را متعادل سازید. اکنون بیشتر از هر زمان دیگری نیاز دارید که نرم تر رفتار کنید. با عشق جلو بروید، نه با جنگ و دعوا.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
شاید امروز تصمیم بگیرید که از قوانین اطاعت نکنید، اما بدانید برای این که خودتان را ثابت کنید نیازی به این نیست در مقابل قوانین بایستید. بی احترامی به قوانین فقط به مشکلات تان دامن می زند. در عوض سعی کنید خشمی را که در دل دارید به طریقی به آرامش و تعادل تبدیل کنید. کمی فراتر بیندیشید تا ایده های فوق العاده ی خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه
امروز قادر نیستید که درست فکر کنید، پس اگر می توانید تصمیمات مهم خود را به روز دیگری موکول کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، پس حواس تان باشد که حداقل خودتان را گول نزنید، زیرا شما همه ی حقایق را نمی دانید. به نظر می رسد که انتخاب تان را کرده اید و اطلاعات جدید نمی تواند تصمیم تان را عوض کند. اما به خاطر داشه باشید که اگر بدون فکر عمل کنید فقط خودتان را به دردسر انداخته اید. اکنون به شما توصیه می شود که قبل از هر تصمیمی همه ی جوانب را خوب بررسی کنید و بعد نتیجه بگیرید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه
معمولاً آدمی نیستید که به راحتی احساسات اش را فاش کند، اما امروز ممکن است چیزی در محل کار ناراحت تان کند و تصمیم بگیرید که در این باره با کسی صحبت کنید. با احتیاط پیش بروید، شاید نظرات قاطعانه ی شما خشم دیگران را شعله ور کند و به این ترتیب اختلافات شدت بگیرد. البته که باید از موضع تان دفاع کنید، اما درست نیست که از کاه کوه بسازید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه
امروز هر چیزی که ناراحت تان کند به راحتی می تواند خشم شما را شعله ور کند. شاید فکر کنید که اگر نارضایتی خود را اعلام کنید بهترین کار را کرده اید، اما این خطر وجود دارد که در حفظ عقایدتان زیاده روی کنید. اکنون نیازی نیست به دیگران بفهمانید که چه احساسی دارید، بلکه باید فقط به آن ها نشان دهید که می توانید وظایف تان را درست انجام دهید. گله و شکایت را کنار بگذارید، تنها چیزی که اکنون اهمیت دارد کیفیت عملکرد شماست.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه
این که می توانید به خودتان تکیه کنید تحسین برانگیز است، اما هنوز آن قدر آزاد نیستید که تنهایی به راه خودتان بروید. کسانی هستند که به شما تکیه کرده اند و وظایفی دارید که باید انجام شان دهید. شاید فکر کنید اگر می توانستید تنهایی به راه تان ادامه دهید چه قدر خوب می شد، اما بدانید که اکنون زمان مناسبی نیست. حواس تان باشد که ناراحتی شما به خشم تبدیل نشود. انتخاب با شماست، می توانید دیگران را به خاطر این وضعیت سرزنش کنید یا این که مسئولیت کارهای تان را به عهده بگیرید. کنترل خود را حفظ کنید و سعی کنید در زندگی خود تغییرات مثبت ایجاد کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه
به نظر می رسد که مسایل زندگی تان جدی تر از قبل شده است، پس به جای این که بدون فکر وارد عمل شوید باید بیشتر تأمل کنید. حواس تان باشد که به هنگام بیان احساسات تان زیاده روی نکنید و کنترل خود را از دست ندهید. اگر به احساسات متغیری که امروز دچارش هستید آگاه باشید راحت تر می توانید تصمیم بگیرید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه
امروز ممکن است از دست یکی از دوستان یا همکاران تان به شدت ناراحت شوید، به همین خاطر نمی دانید چگونه احساسات تان را بروز دهید و در عین حال کنترل خود را نیز حفظ کنید. به نظر شما انتقادات تان منطقی است، اما شاید کلام تان بیش از حد تند و تیز است. اما با وجود همه ی این ها نیازی نیست که احساسات تان را پنهان کنید. می توانید با انجام فعالیت های ورزشی خشم تان را متعادل سازید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که با یک دوست مورد اعتماد درد و دل کنید. پس سعی کنید راهی سالم برای تخلیه ی خشم و انرژی خود پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه
سعی کنید دیگران را تحت فشار نگذارید. به جای این که دیگران را وادار کنید به فرمان شما باشند بهتر است مدتی را فقط روی خودتان کار کنید. اگر دوستان تان خواستند کمک تان کند قبول کنید، اما خیلی به آن ها تکیه نکنید، زیرا ممکن است تمام روز را منتظرتان بگذارند. مهارت های تان را به نمایش بگذارید، شاید دیگران خودشان ترغیب شدند که شما را همراهی کنند.

 

فال روزانه متولدین دی ماه
اگر راهکاری که در پیش گرفته اید مشکل دار باشد، آن وقت ممکن است خودتان را در وضعیت نامناسبی بیابید.ایران ناز تمام سعی تان را کرده اید که همه چیز بر اساس حقایق باشد، اما امروز لازم است که رویکرد جدیدی را در پیش بگیرید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که به خاطر فرصت های از دست رفته خشمگین نباشید. همه چیز را از نو بررسی کنید تا به اهداف تان نزدیک تر شوید. اگر بار اول نتیجه نگرفتید دوباره امتحان کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه
به نظر می رسد که دیگران انتظارات زیادی از شما دارند و همین موضوع باعث ناراحتی شما شده است. شاید اگر کنترل اوضاع از دست تان خارج شود دیگر نتوانید آشوب ها را مدیریت کنید. به جای این که کسانی را که مانع تان شده اند از فرآیند حذف کنید، ایران ناز بهتر است صبوری به خرج دهید و بگویید این آشوب نیز می گذرد.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه
روابط تان با دیگران به شدت پیچیده شده است و نمی دانید به کدام جهت باید بروید. به جای این که به مسایل عاطفی فکر کنید بهتر است فقط بر انجام وظایف تان تمرکز کنید. به نظر می رسد خیلی بیشتر از آن چه سهم شماست تلاش می کنید، اما به شما توصیه می شود این وضعیت را تحمل کنید. قبل از این که تصمیمی بگیرید بهتر است چند روزی صبر کنید و خشم تان را کاهش دهید.

 

فال روزانه چهارشنبه 28 تیر 1396

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره