وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396

فال روزانه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396

فال روزانه چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396

 

متولد فروردین : حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می‌شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی‌نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می‌دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

 

متولد اردیبهشت : خوشبختانه، ایده پیک نیک رفتن با خانواده و یا ناهار خوردن با آنها به نظر می رسد که برای شما بسیار مفید باشد. شما قصد دارید موقتاً مشکلات مربوط به کار و همکاران خود را فراموش کنید. و اکنون بیشتر از هر چیز نیاز دارید که بر احساسات و نیازهای شخصی خود متمرکز شوید. فراموش نکنید که شما زمان کافی برای رسیدن به کارهایتان را دارید، بنابراین می توانید زمانی را هم به خود فرجه داده و استراحت کنید.

 

متولد خرداد : ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

 

متولد تیر : زمانی که امروز برای شما تبدیل به روز سختی می‌شود، ماهی‌های نشانه شما فقط سخت‌تر کار خواهند کرد. این واکنش نامشخص ممکن است نتیجه تمایل شما برای رویاپردازی درمورد شغل ایده‌آلتان باشد، اما آشفته کردن خود با وظایف بیشمار می‌تواند به ذهنتان کمک کند که خودش را با چیزهای دیگری مجهز کند. حقیقت این است که شما باید تا زمان رسیدن به رضایت کامل راه زیادی را طی کنید.

 

متولد مرداد : برنامه‌های شما مثل فکرتان پرمشغله هستند، اما خصوصیات شما به گونه‌ای است که از مدیریت زمانی نادرست بیشتر از کنسل شدن قرار ملاقاتها ناراحت می‌شوید. شما اکنون فراموشکار شده‌اید؛ البته فقط دست و بالتان تنگ‌تر شده است. اگرچه شما می‌توانید پتانسیل‌های فراوانی که در اطرافتان است را ببینید، اما نمی‌توانید از آنها بهره بگیرید. به وظایفی که ضروری به نظر نمی‌رسند نپردازید؛ امروز کمی وقت آزاد داشتن یک موضوع خیلی طبیعی به نظر می‌رسد.

 

متولد شهریور : با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

 

متولد مهر : برای هر کاری که امروز انجام می‌دهید باید یک توجیه داشته باشید ولی شاید ذهنتان یاری نکرده و نتوانید خیلی منطقی برخورد کنید. گرچه انگیزه ی پسندیده ای دارید اما در عمل آن را نشان نمی‌دهید. شما به راحتی می‌توانید با دلگرمی‌کامل کاری را انجام بدهید که بعداً ممکن است به خاطر آن پشیمان بشوید.به هرحال، عاقلانه ترین کار این است که به توصیه‌هایی که می‌شنوید گوش کنید و حتی اگر کاملاً هم با آنها موافق نیستید، اعتنایی نکنید.

 

متولد آبان : شما دارید چیزی را خلق می‌کنید و اول راه هستید اما اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید صبور باشید. شاید بخواهید در مورد شروع کار جدیدتان با دیگران صحبت کنید اما دلایل درستی نداشته باشید . حتی اگر بین آنچه می‌خواهید انجام دهید و آنچه ناچار به انجام آن هستید مانده اید ، انجام هر عمل مثبتی عاقلانه تر از منتظر شانس بهتربودن برای بیان خصوصیات فردی شما است.

 

متولد آذر : شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.

 

متولد دی : امروز دیگران از شما انتظارات زیادی دارند، چرا که ماه و پلوتو احساسات شما را تحریک می‌کنند. شما تا حالا انگار در تورهای جادویی مرموز سیر می‌کردید، ولی حالا وقت این است که درمورد کارهایی که پیش رو دارید تصمیم جدی بگیرید. ولی شما نمی‌توانید سرعت روند کاری خود را تندتر کنید، پس ناامیدی را کنار گذاشته و سعی کنید با دیگران ارتباط برقرار کنید.

 

متولد بهمن : یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید کاملا درست و بر اساس منطق می‌باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت‌ها و بد جنسی‌هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می‌کنند توصیه می‌کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

 

متولد اسفند : حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره