وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

فال روزانه یکشنبه 10 اردیبهشت 1396

فال روزانه یکشنبه 10 اردیبهشت 1396

فال روزانه یکشنبه 10 اردیبهشت 1396

 

متولد فروردین : امروز شما نباید هر حرفی که به شما زده می‌شود را باور کنید، برای اینکه ممکن است کسی فکر کند که شما آنقدر زودباور هستید که هر چیزی را باور می‌کنید. اما این سخن به معنی این نیست که شما بی‌تجربه و زود باور هستید؛ بلکه بدین معنی است که شما فقط می‌توانید توانایی‌های هر چیزی که دیگران ممکن است به راحتی ازش گذشته باشند را کشف کنید. نگرش مثبت داشتن اصلاً ویژگی بدی نیست؛ فقط قبل از اینکه مشخص کنید چه جیزی بهترین است مطمئن شوید که قبلاً یک بررسی کامل رویش انجام داده‌اید.

 

متولد اردیبهشت : در حالی که که بالاخره حقیقت کارهایی را که می‌خواهید به اتمام برسانید برایتان روشن می‌شود، خوشبینی موقتی شما نیز پایدارتر می‌شود. زمانی که مجبور می‌شوید پروژه‌ای ناتمام را تمام کنید و در مراحلی از زندگی که هدفهایتان به تعویق می‌افتند، شما دچار استرس می‌شوید. مدتی را استراحت کرده و تفریح کنید تا بتوانید برای شروع کردن به کار و فعالیت نیروی تازه‌ای کسب کنید.

 

متولد خرداد : اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.

 

متولد تیر : فقط زمانی که شما از نادیده گرفته شدن احساسهایتان ناراحت می‌شوید، توجه دیگران به سمت شما جلب می‌شود. اما باز هم ممکن است که شما به اندازه‌ای که آرزو داشتید احساس راحتی نکنید. خوشبختانه شما قادر خواهید بود به حد کافی خودتان را مطرح کنید در حالی که برخی از بخشهای وجود خود را هنوز مخفی نگاه داشته‌اید. مقاومت کردن در برابر اکثر رازهای ارزشمند هنوز می‌تواند منشأ اولیه آسایش خاطر شما باشد.

 

متولد مرداد : امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

 

متولد شهریور : شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود.

 

متولد مهر : شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت‌ها بیشتر خواهد بود.

 

متولد آبان : امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

 

متولد آذر : دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد.

 

متولد دی : شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. 

 

متولد بهمن : حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

 

متولد اسفند : ماه به نشانه شما وارد شده است و شما نوسانات روحی (دو دل بودن) را تجربه خواهید کرد اما با گذشت زمان و نزدیک شدن ماه به مشتری، اعتماد به نفس و دلگرمی بیشتری در درون خود احساس خواهید کرد. ممکن است بیش از حد بی تاب باشید بنابراین بهتر است به اهدافی که در ذهن خود دارید فکر کرده و تمرکز خود را از دست ندهید.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره